Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AliChemicali

Legacy Member
Op myn fitness werken corporate dicks and bitches ben echt super pist dus heb ik nu men buurman ingeschakeld is advocaat...

ThatsPrettyDope

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Op myn fitness werken corporate dicks and bitches ben echt super pist dus heb ik nu men buurman ingeschakeld is advocaat...

Lol? Troll

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
whuuut?
Waarom?

Van die lockers da ge er ni meer iets moogt achterlaten. Willen men slot doorknippe is beschadiging van bezitingen en ik heb in men contract nergens getekend dat ik niets mag achterlaten dus ik ben daarmee ni akkoord gegaan. En ik wil dien gvd blijve gebruike, kwil ni elke dag nog een sportzak meenemen voor men liter drinken en belt straps en gloves. Kmoet al met genoeg sleuren.... #trainhell #bushell

GAMERdude

Legacy Member
vrij normaal dage uwe rommel trug mee ner huis neemt toch.. legt da gwn int koffer?!

Weezyy

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:

In de fitness dan? Das toch helemaal uwe locker dan niet? Of is da ne locker da je mag gebruiken op de fitness die u aangewezen is geweest?

Stancke

Legacy Member
GAMERdude zei:
vrij normaal dage uwe rommel trug mee ner huis neemt toch.. legt da gwn int koffer?!

²

Niets irritanter dan mensen die 'hun plaats' opeisen terwijl ze dat helemaal niet hebben.

Wij hebben ook zo iemand die steeds z'n schoenen achterliet in de kleedkamer, heb die in de vuilbak gesmeten en sindsdien doet die kerel dat niet meer.

sypro9000

Legacy Member
Bij ons krijgde pas uw litkaart terug als hé uw lockersleutelke terug hebt gegeven.

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
In de fitness dan? Das toch helemaal uwe locker dan niet? Of is da ne locker da je mag gebruiken op de fitness die u aangewezen is geweest?

Is niet aangewezen maar lockers genoeg, kwil vo nen locker payen ma da willen ze ook ni...

sypro9000

Legacy Member
brainfailure i guess, ik was mezelf aan het volproppen met mijn andere hand. :doc:

Atrox

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Is niet aangewezen maar lockers genoeg, kwil vo nen locker payen ma da willen ze ook ni...

Ik snap uw frustratie, maar uiteindelijk is en blijft die locker bezit van de fitness en nie van uzelf. Als ge echt een "advocaat" gaat inhuren, denk ik dat gij schoon gaat mogen betalen :)

In mijne fitness moet ge betalen voor ne fitness, 50cent per keer :cry:

Weezyy

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Is niet aangewezen maar lockers genoeg, kwil vo nen locker payen ma da willen ze ook ni...

Dus gij hebt eigenlijk gewoon ne locker opgeëist?

Huur geen advocaat. Laat al die accessoires thuis, koopt u daar wa drinken of tapt wa af van de wc?

Nfxx

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Op myn fitness werken corporate dicks and bitches ben echt super pist dus heb ik nu men buurman ingeschakeld is advocaat...

Ffs man, hoe fucked up kunt ge zijn in uw kop?!

Djeezes, ik hoop da ge eerst uw zielig maandloon verpatst aan dien advocaat om dan door die fitness zelf terug aangeklaagd te worden. Mja, een kale kei kan men niet stropen :)

Hoe kunt ge het in uw hoofd halen om dr zo over te denken?! Doe is normaal man djeezes. Alst u ni aansta dan bolt ge em e ffs.

IIcon

Legacy Member
Militairy press vandaag geëindigd met 2x6x50kg :)
Shoulder presses staan op 28kg
Side raises met 12kg
Front raises 14kg

Shrugs met dumbells elke hand 40kg
Shrugs met bar 90kg


Ging lékker vandaag :evil:

Affinity

Legacy Member
Nfxx zei:
Ffs man, hoe fucked up kunt ge zijn in uw kop?!

Djeezes, ik hoop da ge eerst uw zielig maandloon verpatst aan dien advocaat om dan door die fitness zelf terug aangeklaagd te worden. Mja, een kale kei kan men niet stropen :)

Hoe kunt ge het in uw hoofd halen om dr zo over te denken?! Doe is normaal man djeezes. Alst u ni aansta dan bolt ge em e ffs.

dus jij vindt dat hij ongelijk heeft?
:evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan