Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Delirium

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
The only sups i take:

MaSSaSLaYeR zei:
4 Weken wachten en nieuwe kuur van Oxyelite Pro of Direct na deze kuur een kuur van Animal Cuts?

:unsure: Ik weet niet wat jij verstaat onder supps, ma soit.
Was je niet nog maar net begonnen met Oxyelite Pro?

AliChemicali

Legacy Member
Delirium zei:
:unsure: Ik weet niet wat jij verstaat onder supps, ma soit.
Was je niet nog maar net begonnen met Oxyelite Pro?

Ja ja maar ik ben eventjes vanalles aant lezen enzo, dit is men 2de week nog 2 weken te ga na deze :D

Stancke

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Ok en derna oxyelite of animal cuts?

Als die OxyElite werkt bij jou, dan zou ik zeker verder gaan op die OxyElite. Blijft gewoon goed productje, ben er zelf al enkele kg's mee verloren. (Van 84kg naar 78-79kg met dat onregelmatig te nemen).

AliChemicali

Legacy Member
Stancke zei:
Als die OxyElite werkt bij jou, dan zou ik zeker verder gaan op die OxyElite. Blijft gewoon goed productje, ben er zelf al enkele kg's mee verloren. (Van 84kg naar 78-79kg met dat onregelmatig te nemen).

Ik moet nog 10kg dit jaar kwijt geraken van 90kg naar 80kg :D Das men doel ^^

Xcessive-

Legacy Member
Ik zou van de sups blijven en gewoon cardio doen tot je op een punt komt dat het echt moeilijk wordt om af te vallen. 80kg bij 1.88m is ook niet groot te noemen. Wat is je doel dan eigenlijk (qua lichaam)?

Pariah

Legacy Member
kuren met supps :')

en die whey neem je beter voor training imo dan erachter. maarja al veel discussie over geweest indien ervoor of na training.

HashQ

Legacy Member
Tmoet toch ook niet vooruit vliegen? Mocht ik binnen een jaar al mijn doel bereiken kzou het jammer vinden langs ne kant.

Vooruitzicht ftw.

Delirium

Legacy Member
HashQ zei:
Tmoet toch ook niet vooruit vliegen?

't Begint wel goed weer te worden hé. We willen hier wel allemaal onze sixpack :)
Hoe is het er trouwens nog mee? ;)

Trouwens MaSSaSLaYeR, ik lees hier net op de website van OxyElite Pro

As a dietary supplement, take 1-2 capsules on an empty stomach before breakfast. You should start with just 1 capsule in the morning and assess from there after a few days.

Take an additional 1 capsule six to eight hours later on an empty stomach, if needed.

Again, due to extreme potency, begin by taking 1 capsule before breakfast and 1 capsule six to eight hours later to assess tolerance.

DO NO USE PRODUCT FOR LONGER THAN 8 WEEKS FOLLOWED BY A SUBSEQUENT 4 WEEK BREAK. DO NOT EXCEED 3 CAPSULES IN ANY 24 HOUR PERIOD.

Hou u toch maar wat aan die voorschriften, want ik zie dat je er 4 per dag neemt. Als ik jou was zou ik toch ook een week of 4 wachten eer ik iets anders zou nemen.

Xcessive-

Legacy Member
belvedere86 zei:
kuren met supps :')

en die whey neem je beter voor training imo dan erachter. maarja al veel discussie over geweest indien ervoor of na training.

Ken jij de definitie van kuur wel?

Je kan een ultiem doel hebben maar dat wil niet zeggen dat je geen van soort tussen doelen kan hebben. Het is beter om een realistisch doel te nemen en als je dat bereikt de lat hoger leggen. Het geeft u dan voldoening als je het bereikt waardoor je je blijft inzetten.

En no offence maar er is niets mis met een sixpack. Behoort ook tot bodybuilding. Het is wel verkeerd om een sixpack te willen als je echt nog te weinig spiermassa hebt. En bij 80kg voor 1.88m denk ik aan een ronaldo lichaam, skinny dus. Daarom vraag ik mij af wat hij wil als lichaam. Het is zonde om u heel het jaar in te zetten om spieren te kweken en dan tegen de zomer dit terug verliezen gewoon omdat je een sixpack wil. Op die manier blijf je skinny.

dietrich0

Legacy Member
Toch ook vrij deftige spiermassa? In Leuven is het wel wat anders hoor.. Armen als tandenstokertjes:)

AliChemicali

Legacy Member
Xcessive- zei:
Ken jij de definitie van kuur wel?

Je kan een ultiem doel hebben maar dat wil niet zeggen dat je geen van soort tussen doelen kan hebben. Het is beter om een realistisch doel te nemen en als je dat bereikt de lat hoger leggen. Het geeft u dan voldoening als je het bereikt waardoor je je blijft inzetten.

En no offence maar er is niets mis met een sixpack. Behoort ook tot bodybuilding. Het is wel verkeerd om een sixpack te willen als je echt nog te weinig spiermassa hebt. En bij 80kg voor 1.88m denk ik aan een ronaldo lichaam, skinny dus. Daarom vraag ik mij af wat hij wil als lichaam. Het is zonde om u heel het jaar in te zetten om spieren te kweken en dan tegen de zomer dit terug verliezen gewoon omdat je een sixpack wil. Op die manier blijf je skinny.

Ik zal es foto trekke is zien of ge me dan nog skinny noemt^^

Xcessive-

Legacy Member
dietrich0 zei:
Toch ook vrij deftige spiermassa? In Leuven is het wel wat anders hoor.. Armen als tandenstokertjes:)

Ziet die guns.

images

AliChemicali

Legacy Member
+ ik mag ni meer in dikte bijkomen op arme, dan nog meer striemen... Staan nu al vol langs binnekant!

Xcessive-

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
+ ik mag ni meer in dikte bijkomen op arme, dan nog meer striemen... Staan nu al vol langs binnekant!

Ok ben benieuwd. Wat is je vetpercentage trouwens nu?
En om striemen te voorkomen zwangerschaps olie erop smeren om de huid soepel te houden. Of bio oil van kruidvat.

AliChemicali

Legacy Member
Xcessive- zei:
Ok ben benieuwd. Wat is je vetpercentage trouwens nu?
En om striemen te voorkomen zwangerschaps olie erop smeren om de huid soepel te houden. Of bio oil van kruidvat.

Moet es herberekenen...

Xcessive-

Legacy Member
belvedere86 zei:
ok dan ben ik nu met mijn wheykuur bezig :unsure:

denk dat de meesten onder kuren wel verstaan: gebruik van AAS.

Ze spreken toch ook over creatine kuur etc. Wheykuur zou ik niet zeggen omdat je dat gewoon iedere dag neemt. Er zijn producten waarbij gewenning optreed en dan gebruikt men vaak de term kuur omdat men het dan x aantal weken neemt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan