BlaDe
Legacy Member
Stancke zei:standbeeld!
rivier!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:standbeeld!
cuda zei:(behalve het stuk over Bp, imo is een Bp technisch pas goed wanneer je gebruikt maakt van een goede arch)
Delirium zei:True.
Je moet een kromming hebben in uw rug, maar ik heb er echt al sommigen sommigen gezien die bijna aan't bruggen waren op hun bank.
-KDS- zei:Iemand hier ervaringen met nierproblemen als gevolg van het nemen van supplementen?
Moet 2-maandelijks bloed laten afnemen omdat ik medicijnen neem (roaccutane)
Nu is bij de 2 laatste afnames geconstateerd dat mijn Kreatinine steeds hoger wordt en mijn GFR (filtratiesnelheid) gedaald is naar 55 (d.w.z nierfunctie van 50%!)
De dokter zei van nu geen supps meer te nemen tot maandag en dan nog een bloedafname te doen, als het dan in orde is zou het kunnen dat de slechte waarden een vertekend beeld zijn (door de supps) en dat er dus niets aan de hand is met mijn nieren.
Niemand ooit al iets van bloedcontrole laten doen terwijl jullie supplementen nemen?
Ik heb reoccutane genomen in lichte versie (60mg per dag) en ik heb zelfs nog nooit bloed laten trekken, maar ik ga dat echt eens doen aangezien ik laatste tijd te veel zweet naar mijn goesting! Hoeveel mg neem je per dag? Sowieso stoppen met alcohol! En ik zou ook stoppen met zoveel proteïnen.. Een nierdisfunctie kan zeer ernstig zijn! Heb je zoveel acné in je gezicht dan? Hoelang neem je het al?
Ik neem:
- Whey Perfection
- BCAA's
- Result! creatine
En soms (1 à 2 maal per week)
- Noxi Pro
- Dextrose
Grtz
Gizmo_1987 zei:Veel water drinken ehNormaalgezien in hoeveelheid hetzelfste als wat je maakt met shakes...


Stancke zei:Volledig strict imo, less is more en je hebt maar 1 rug (nee, van die ene keer ga je rug niet kapot).
Delirium zei:Onder uw max gewicht gaan uw schouders toch naar voor trekken waardoor je rug wat krommer lijkt te staan. Zeker bij die laatste, zware sets. De volle 100% strikt zal die wel nooit zijn.
Voor mij en PR is full ROM, goeie form (zo strikt mogelijk) en no cheating (bv. bij Bench de bar op uw borst laten botsen om hem omhoog te krijgen of rug zo krommen dat je uw bar maar 5cm moet laten zakken).
AhReNd zei:Ik laat ook vaak mijn bloed controleren en zeg tegen de dokter welke supps ik neem etc. Genoeg water drinken is de boodschap. Ik drink ongeveer 3 tot 4 liter water per dag.
Ben benieuwd naar de uitslag van maandag. Binnenkort ook eens terug gaan se, is zien of mn testo verbeterd is.

-KDS- zei:60mg per dag Roaccutane is niet echt licht te noemen, hoor
Ik neem 30mg per dag voor ongeveer 4 maand nu. Had vooral acné rond de mond, nu zijn het nog wat rode plekken, maar is al veel verbeterd. Dokter zei dat het niet door de Roaccutane kan zijn.
Het is wel zo dat mijn Ureum (belangrijke indicatie van verminderde nierfunctie) wel een goede waarde heeft.
Ik drink toch ongeveer 2l water per dag + nog appelsap en soms eens een blikje frisdrank.
En dan 2-3x per dag een shake Whey Perfection met telkens 250ml water.
En de Result! creatine neem ik steeds in met 200ml druivensap (2x per dag)
Het is wel zo dat ik (volgens mij) normaal urineer en niet echt problemen heb om naar toilet te gaan.
Hopelijk is het dus een vertekend beeld want mijn moeder werkt in dialysecentrum en het is inderdaad geen pretje om te leven met een verminderde nierfunctie...
Laten jullie nooit je bloed controleren? Is toch nodig als je zo intensief met sport bezig bent en al zeker als je supplementen neemt?![]()