Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AhReNd zei:Je denkt toch niet dat die zo'n figuur hebben door enkel een "ghetto workout" te doen?
Soit, ik ga er niet op in. Al genoeg infractions of waarschuwingen gekregen door Diogenes.
-KDS- zei:Had een van ons hier met die mannen meegetraind, had je nog niet den helft van die kerel zijn fysiek, hoor Massa...![]()

BlaDe zei:ja, want een random thread op bb.com telt zeker als bewijs...


BlaDe zei:ja, want een random thread op bb.com telt zeker als bewijs...
MaSSaSLaYeR zei:Bewijs dan het tegendeel i.p.v te bitchen jesus...![]()
BlaDe zei:gast, het valt gewoon niet te bewijzen, niet voor, niet tegen.
het feit dat ze dat allemaal kunnen is mooi, maar bewijst absoluut niet dat ze hun fysiek door die oefeningen hebben gekregen. is het zo moeilijk om te verstaan?
fking hell, retard much?
MaSSaSLaYeR zei:Vroeger waren er toch ook brede manne en die hadden niks supplementen enzo dus ik vraag me af waarom dit ni zou kunnen.
BV: muhammad ali
AhReNd zei:Wait what?
BlaDe zei:![]()
wa nen beer......................................
BlaDe zei:nee, ik heb maar 1/4de van zijn size.
gelukkig is dat zeer relevant voor mijn argument.
