Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenzani

Legacy Member
Had een van ons hier met die mannen meegetraind, had je nog niet den helft van die kerel zijn fysiek, hoor Massa... :)

dietrich0

Legacy Member
Haha heb jij echt strafpunten gekregen door Diogenes te dissen? Elke keer -1?

AliChemicali

Legacy Member
-KDS- zei:
Had een van ons hier met die mannen meegetraind, had je nog niet den helft van die kerel zijn fysiek, hoor Massa... :)

Die doen da van kleins af aan eh das het verschil eh das die hun ontspanning on the streetz :D

BlaDe

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Bewijs dan het tegendeel i.p.v te bitchen jesus... :sleep::sleep:

gast, het valt gewoon niet te bewijzen, niet voor, niet tegen.

het feit dat ze dat allemaal kunnen is mooi, maar bewijst absoluut niet dat ze hun fysiek door die oefeningen hebben gekregen. is het zo moeilijk om te verstaan?

fking hell, retard much?

AliChemicali

Legacy Member
BlaDe zei:
gast, het valt gewoon niet te bewijzen, niet voor, niet tegen.

het feit dat ze dat allemaal kunnen is mooi, maar bewijst absoluut niet dat ze hun fysiek door die oefeningen hebben gekregen. is het zo moeilijk om te verstaan?

fking hell, retard much?

Vroeger waren er toch ook brede manne en die hadden niks supplementen enzo dus ik vraag me af waarom dit ni zou kunnen.

BV: muhammad ali

AhReNd

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Vroeger waren er toch ook brede manne en die hadden niks supplementen enzo dus ik vraag me af waarom dit ni zou kunnen.

BV: muhammad ali

Wait what?

AliChemicali

Legacy Member
AhReNd zei:

Het toch over dat die zo breed worden zonder supplementen en zonder in nen gym te trainne.

Een bekend voorbeeld van iemand die breed is en die alleen maar bokste: Ali

Xcessive-

Legacy Member
Ze hadden misschien niet de fancy supps die je nu in de winkels kan kopen maar ze hadden wel andere sups.

BlaDe

Legacy Member
Cassius+Clay.jpg


wa nen beer......................................

BlaDe

Legacy Member
nee, ik heb maar 1/4de van zijn size.

gelukkig is dat zeer relevant voor mijn argument.

Areknia

Legacy Member
Dus als ik ga trainen in de fitness, een lichaam krijg zoals die gasten en dan bv. een filmpje post met random oefeningen in mijn tuin ( Dog Curls, chicken curls bijvoorbeeld ) en zeg Areknia hardcore training dan heb ik dus dat lichaam door die oefeningen gekregen. Nice!

Affinity

Legacy Member
tuurlijk, wat dacht je anders?

ik wil anders wel eens CHICK curlen in de gym, alleen hebben ze het materiaal niet bij ons... :unsure:

AhReNd

Legacy Member
- Oh hai Bro, wat train je vandaag?
+ Biceps en triceps vandaag dawg.
- Nize, ik train mee.
+ Aight, eerst beginnen we met vuilbak curls en daarna superset met overhead vuilbak extentions.
- Dan worden we breed bro, zoals die mannen van die ghetto workout.

See what I did there?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan