Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

IIcon

Legacy Member
Weezyy zei:
Misschien ben ik dat ook wel *-*

:bow::love::D
_____

16de week gestart trouwens deze week :)

I go sleep, morgen redelijk zwaar gaan ( voor mij toch )

rug:
4x5x120kg deadlift
5x8 pull ups
2x8x85kg seated cable rows
2x10x35kg bent over barbell rows
3x12x34kg dumbell rows

biceps:
4x6x40kg barbell curls
2x8x35kg preacher curls
4x8x26kg hammer curls
4x6x20kg dumbell curls ( is lager dan m'n hammer idd )

:evil: It's beasting time 'bebe'

AliChemicali

Legacy Member
el slettos zei:
chin-ups lukten echt goed vnv, kben content van mijn vorderingen daarin :)

kben gestart in het begin met een paar keer met 50kg contragewicht en nu doe ik vlot 4x8 zonder contragewicht

i love it :love:

Nooit met contraweight gdn gewoon 4x max proberen = natuurlijke wijze ^^

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
Misschien ben ik dat ook wel *-*

Stel u voor haha rrr :p btw ik heb ontdekt da er 2 hoeren in men buurt wonen. Gevonden op hookers.nl registreren en dan uw gemeente invullen gezult verschieten :0

AliChemicali

Legacy Member
Vandaag men omega 3 gaan afhalen menne animal t shirt en met 3 potten whey van 2.5kg :D

Trainne jullie met muziek?
- ik heb da geprobeerd ma da had iets raars, ik wil mij horen ademenen enzo...

Today biceps en triceps.
Most important ex:

Hammer curls, straight bar cable curls

&

Dips!(meest essentieele oefening) Met extra weights & small grip bench

Voor mensen die gen fitness hebben:
Zien allemaal breder als ons allemaal uit door hood trainning neem daar een voorbeeld aan hoe eenvoudige oefeningen betere resultaten kan geven dan nen hele gym;

http://www.youtube.com/watch?v=sXKUNp1ryS8&feature=youtube_gdata_player

BlaDe

Legacy Member
ja, want die mannen hebben dat zeker allemaal bereikt door die oefeningen te doen... fking seriously?

Pariah

Legacy Member
Totser zei:
Speculaas en cappuchino zijn de lekkerste vind ik , heb ze bijna allemaal wel een keer gehad. Moet wel zeggen dat het met melk lekkerder is dan met water en door de brinta is het ook lekker

jup, gisteren voor training speculoos en vanochtend cappuchino. en beide zijn zeer lekker. bosvruchten vind ik de minste tot nu toe. morgen eens appel proberen.


en waarom moet iedereen hier filmpjes posten als bewijs dat ze x-aantal kg de lucht inkrijgen? :/

precies een bende schoolkinderen :baard:

Delirium

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
arnold press lukt ook met 40 kg
Dat zou ik wel eens willen zien, zonder dat uw schouders daarna ergens aan uw enkels liggen.
Arnold press met 40kg, no offence maar dan doe je hem niet goed ofwel heb je het op een gewone dumbell shoulder press (wat toch wel anders is dan een Arnold press).

AliChemicali

Legacy Member
BlaDe zei:
ja, want die mannen hebben dat zeker allemaal bereikt door die oefeningen te doen... fking seriously?

Dude? Euhm jah ik geloof daar in tot jij mij bewijs kan geven dat het anders is. Op een ander filmpke trainde eene met werkhandschoenen met tape er rond sommige van die mensen hebben gewoon geen geld voor fitness. :D

Nog een filmpke: YouTube - 24 Hour Ghetto Workout

AliChemicali

Legacy Member
Delirium zei:
Dat zou ik wel eens willen zien, zonder dat uw schouders daarna ergens aan uw enkels liggen.
Arnold press met 40kg, no offence maar dan doe je hem niet goed ofwel heb je het op een gewone dumbell shoulder press (wat toch wel anders is dan een Arnold press).

Ik doe recht omhoog blijkt dat arnold press gewichten recht boven uw hoofd tegen elkaar is. Dus heb ik het verkeerde filmpke ofzo gezien en is het gewoon dumbell shoulder press my bad.

likes to kill

Legacy Member
Zyklon zei:
Na twee maanden niet deadliften deze avond 19x100kg getrokken. Die rep-outs zijn wel leuk in mijn schema (5/3/1)

Dat vind ik ook het toffe aan 5/3/1, je zit niet constant tegen je max aan te duwen maar je kan wel nog eens serieus doorgaan op je laatste set.

Wat doe je van assistance?

Battista

Legacy Member
Vandaag borst dag! We gaan voor de 6x120kg op de bench press vandaag!
We gaan beginnen met eten eerst..

Delirium

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Ik doe recht omhoog blijkt dat arnold press gewichten recht boven uw hoofd tegen elkaar is. Dus heb ik het verkeerde filmpke ofzo gezien en is het gewoon dumbell shoulder press my bad.

40kg Arnold press zou wel nice zijn natuurlijk :D
Soit, 40kg DB shoulder press is natuurlijk ook zeer deftig hé.

AliChemicali

Legacy Member
Delirium zei:
40kg Arnold press zou wel nice zijn natuurlijk :D
Soit, 40kg DB shoulder press is natuurlijk ook zeer deftig hé.

Welke spier of wat benadrukt ge meer met arnold press?

Xcessive-

Legacy Member
Hoeveel weeg je bij welke lengte? Want als ik die gewichten lees moet jij toch al wat spiermassa hebben. 40kg shoulder press is al vrij sterk.

AhReNd

Legacy Member
"Voor mensen die gen fitness hebben:
Zien allemaal breder als ons allemaal uit door hood trainning neem daar een voorbeeld aan hoe eenvoudige oefeningen betere resultaten kan geven dan nen hele gym;

http://www.youtube.com/watch?v=sXKUN...e_gdata_player"

"Dude? Euhm jah ik geloof daar in tot jij mij bewijs kan geven dat het anders is. Op een ander filmpke trainde eene met werkhandschoenen met tape er rond sommige van die mensen hebben gewoon geen geld voor fitness.

Nog een filmpke: YouTube - 24 Hour Ghetto Workout"

"arnold press lukt ook met 40 kg
Welke spier of wat benadrukt ge meer met arnold press?"

En dit zijn enkel berichten van deze pagina -_-

AliChemicali

Legacy Member
Xcessive- zei:
Hoeveel weeg je bij welke lengte? Want als ik die gewichten lees moet jij toch al wat spiermassa hebben. 40kg shoulder press is al vrij sterk.

Ik woog 95 ben nu aant cutten & ander schema. en ben 1.88 meter

AliChemicali

Legacy Member
AhReNd zei:
"Voor mensen die gen fitness hebben:
Zien allemaal breder als ons allemaal uit door hood trainning neem daar een voorbeeld aan hoe eenvoudige oefeningen betere resultaten kan geven dan nen hele gym;

http://www.youtube.com/watch?v=sXKUN...e_gdata_player"

"Dude? Euhm jah ik geloof daar in tot jij mij bewijs kan geven dat het anders is. Op een ander filmpke trainde eene met werkhandschoenen met tape er rond sommige van die mensen hebben gewoon geen geld voor fitness.

Nog een filmpke: YouTube - 24 Hour Ghetto Workout"

"arnold press lukt ook met 40 kg
Welke spier of wat benadrukt ge meer met arnold press?"

En dit zijn enkel berichten van deze pagina -_-

Wat is er bull shit aan? Zie de filmpjes je ziet toch duidelijk het resultaat.

En ik had de verkeerde benaming gebruikt door dat ze dit in een youtube filmpke vroeger gebruikten. Dus ik vraag gewoon aan hem of em weet wat er anders benadrukt word met den arnold press dan den dumbell press.

.... :doh:

AhReNd

Legacy Member
Je denkt toch niet dat die zo'n figuur hebben door enkel een "ghetto workout" te doen? :lol:

Soit, ik ga er niet op in. Al genoeg infractions of waarschuwingen gekregen door Diogenes.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan