Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nfxx

Legacy Member
Bij deze:
- zijn reactie

+ mijn reactie

- Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezyy
Ik was niet dronken, ik heb een A geblazen (alarm) en had 0.24 terwijl ge 0.22 moogt hebben, het enigste da ik ga krijgen is een boete.
Op papier was'k misschien dronken ja, maar als ge u zat voelt van 0.24 hebde geen ballen.

Staat trouwens ook op de pv.

Bij deze, sht

------

+ Rechtbank it is jom.

------

- Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezyy
Ik stuur u een PM omda ge er anders blijft over melke :')

------

+ Ah merci, ma theeft z'n resultaat blijkbaar gemist eh jom

Herpaderpderp

------

- Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezyy
uumh resultaat?

toch een specialleke gij ze.
achja Wilrijk.

------

+ Ffs iz u retarded?
Djeezes weer zo nen bso aap ze.
Ach ja, blackberry.
Hurr durr durr :')

------

- Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezyy
Laat me raden

Gij zijt zo'n fake maroc manneke?

------

+ Neje, white trash op unief ftw fokfeejs!

Ma gij zijt zo'n bso complexgangerke me een eigen stijltang :')


------

- Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezyy
Wat praat je daar toch uniek cool.
Als ge dan nog altijd zo klapt is er wel iets mis met u.

Vraag me af van waar ge haalt dak bso heb gedaan?
Opleiding fitnessinstruc. in sep.

------

+ Bso, tso, sowieso één van de twee ma kweet ni zeker welk

En wooow, daar gade ongetwijfeld hoge toppen mee scheren jom

------

Omdak mij schuldig begon te voelen :(:
+ Bon man, mijn excuses voor mijn wild pretentieus gezeik. Ik weet eig ook ni vanwaar het kwam, miss omda wij al is een discussie hebben gehad. Ma ik zit eig zo ni in elkaar, en ik wil ook eig helemaal ni meer denigrerend doen tegenover u want ik ken u totaal ni. En buiten uw zat rijden heb ik u eigenlijk nog ni te veel verkeerds zien posten. Dus ik bied oprecht mijn excuses aan en ik hoop da ge ze wilt aanvaarden. Clean slate als het ware Ma voel u ni verplicht ze te aanvaarden, ik heb wa verkeerde dingen gezegd, ma die raken u wrs in de verste verte ni aangezien wij totaal geen band me elkaar hebben. Ma toch sorry dus

----------

Da van niks verkeerd posten voor de rest trek ik bij deze dus in, wnt uw posts trekken echt volledig op niks.

Xcessive-

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Ik doe da just wel elke oefening snel want ik train explosief ^^ voor meer verbranding ;)

Ik zeg toch niet dat het traag moet? Het moet vrij snel maar wel gecontroleerd.
Als je meer wil verbanden tijdens je workout doe dan dropsets of fst-7.

Affinity

Legacy Member
n/o weezy maar ik geloof nie da gij 34kg dumbell presses doet ...

bedoel ge traint nog zo lang nie en op andere oefeningen pakte veel minder dan mij en bij dumbell presses zoude 8 kilo per dumbell meer nemen :| right...

akkoord doe die oefening nogmaar goeie 9 weken maar heb wel een toestel gedaan ervoor waar ik ook redelijk zwaar op neem, ale...

Affinity

Legacy Member
40kg dumbell BENCH press dus ... ik dacht ff dumbell shoulder press

Xcessive-

Legacy Member
Nfxx zei:
Bij deze:
- zijn reactie

+ mijn reactie

- Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezyy
Ik was niet dronken, ik heb een A geblazen (alarm) en had 0.24 terwijl ge 0.22 moogt hebben, het enigste da ik ga krijgen is een boete.
Op papier was'k misschien dronken ja, maar als ge u zat voelt van 0.24 hebde geen ballen.

Staat trouwens ook op de pv.

Bij deze, sht

------

+ Rechtbank it is jom.

------

- Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezyy
Ik stuur u een PM omda ge er anders blijft over melke :')

------

+ Ah merci, ma theeft z'n resultaat blijkbaar gemist eh jom

Herpaderpderp

------

- Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezyy
uumh resultaat?

toch een specialleke gij ze.
achja Wilrijk.

------

+ Ffs iz u retarded?
Djeezes weer zo nen bso aap ze.
Ach ja, blackberry.
Hurr durr durr :')

------

- Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezyy
Laat me raden

Gij zijt zo'n fake maroc manneke?

------

+ Neje, white trash op unief ftw fokfeejs!

Ma gij zijt zo'n bso complexgangerke me een eigen stijltang :')


------

- Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezyy
Wat praat je daar toch uniek cool.
Als ge dan nog altijd zo klapt is er wel iets mis met u.

Vraag me af van waar ge haalt dak bso heb gedaan?
Opleiding fitnessinstruc. in sep.

------

+ Bso, tso, sowieso één van de twee ma kweet ni zeker welk

En wooow, daar gade ongetwijfeld hoge toppen mee scheren jom

------

Omdak mij schuldig begon te voelen :(:
+ Bon man, mijn excuses voor mijn wild pretentieus gezeik. Ik weet eig ook ni vanwaar het kwam, miss omda wij al is een discussie hebben gehad. Ma ik zit eig zo ni in elkaar, en ik wil ook eig helemaal ni meer denigrerend doen tegenover u want ik ken u totaal ni. En buiten uw zat rijden heb ik u eigenlijk nog ni te veel verkeerds zien posten. Dus ik bied oprecht mijn excuses aan en ik hoop da ge ze wilt aanvaarden. Clean slate als het ware Ma voel u ni verplicht ze te aanvaarden, ik heb wa verkeerde dingen gezegd, ma die raken u wrs in de verste verte ni aangezien wij totaal geen band me elkaar hebben. Ma toch sorry dus

----------

Da van niks verkeerd posten voor de rest trek ik bij deze dus in, wnt uw posts trekken echt volledig op niks.

Serieus who cares? Dit is het Power training topic. En het is een forum. Dus mij interesseert het niet tegen wie ik praat. Enige reden dat ik hier zit is voor een groot deel uit verveling en dan maar ineens wat informatie geven aan mensen die er wat met kunnen.

Waarom u druk maken over zoiets?

AliChemicali

Legacy Member
Arylia zei:
40kg dumbell BENCH press dus ... ik dacht ff dumbell shoulder press

arnold press lukt ook met 40 kg, een nadeel ik krijg de gewichten zelf niet omhoog iemand moet ze me aangeven ...

Nfxx

Legacy Member
Weezyy zei:
Kom hier toch alleen nog maar om info te vragen aan Stancke & Cuda.
care wa de rest hier gelooft of niet. Kan dat trouwens niet filmen want ik train alleen :(

Dan moet ge uw laatste 100 posts in deze thread toch is herzien jom. :)

Ge probeert raad te geven, gebaseerd op lucht. Het zou me verbazen moest ge al is nen boek (daarover evt) gelezen hebben. :unsure:

En Dietrich traint ook alleen, en al die zijn filmkes zijn toch ook vrij duidelijk? :) Gwn cam op de grond/bankske zetten en hoppa.

Nfxx

Legacy Member
Xcessive- zei:
Serieus who cares? Dit is het Power training topic. En het is een forum. Dus mij interesseert het niet tegen wie ik praat. Enige reden dat ik hier zit is voor een groot deel uit verveling en dan maar ineens wat informatie geven aan mensen die er wat met kunnen.

Waarom u druk maken over zoiets?

Hij dropte hier iets wa totaal ni klopte me de werkelijkheid. Zoals hij hier wel meer doe eig eh :)

Dus ik verdedigde mij gwn, vandaar dak het ook in spoiler heb gezet, zo stoort het niemand.

Nu trek ik mij terug.

AliChemicali

Legacy Member
Arylia zei:
40kg dumbell BENCH press dus ... ik dacht ff dumbell shoulder press

Bleh niemand mij geloven dat da kon en dan postk een filmpje dervan 1 reactie van, toch bedankt ^^

Xcessive-

Legacy Member
Het is u 1RM? Want zoals ik de uitvoering zie op het filmpje zal je daar niet echt veel massa met kunnen ontwikkelen. De press is helemaal niet stabiel. Maar als het gewoon een 1RM is er natuurlijk niets mis mee.

Dreetn

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
ik vind gewoon ni fair...

Bij ons hangt daar al een maand of 3 ook zo'n blad. Nu heb ik geen zin om mijn zeep enzo telkens mee te sleuren. Trouwens zijn er, naast het mijne, nog 2 andere kastjes waar nog een slot aanhangt (worden wel niet meer gebruikt en zijn verlaten).
Als er een tekort zou zijn aan kastjes heb ik daar absoluut geen probleem mee, maar gwn zonder reden vind ik niet juist. Trouwens voor 135€/3maand voor gwn krachttraining / cardio / spinning en zumba enz. vind ik wel veel. (ik doe enkel krachttraining btw) dat dit in de prijs zou mogen zitten.
Veel toestellen zijn er niet, smith machine, incline BP (niet verstelbaar), 3 bankjes (2 verstelbaar) en halters tot 40kg.

AliChemicali

Legacy Member
Xcessive- zei:
Het is u 1RM? Want zoals ik de uitvoering zie op het filmpje zal je daar niet echt veel massa met kunnen ontwikkelen. De press is helemaal niet stabiel. Maar als het gewoon een 1RM is er natuurlijk niets mis mee.

1RM? Toen deed ik kracht was men laatste set, heb massa genoeg :D

AliChemicali

Legacy Member
Dreetn zei:
Bij ons hangt daar al een maand of 3 ook zo'n blad. Nu heb ik geen zin om mijn zeep enzo telkens mee te sleuren. Trouwens zijn er, naast het mijne, nog 2 andere kastjes waar nog een slot aanhangt (worden wel niet meer gebruikt en zijn verlaten).
Als er een tekort zou zijn aan kastjes heb ik daar absoluut geen probleem mee, maar gwn zonder reden vind ik niet juist. Trouwens voor 135€/3maand voor gwn krachttraining / cardio / spinning en zumba enz. vind ik wel veel. (ik doe enkel krachttraining btw) dat dit in de prijs zou mogen zitten.
Veel toestellen zijn er niet, smith machine, incline BP (niet verstelbaar), 3 bankjes (2 verstelbaar) en halters tot 40kg.

Dang, daar betaal ik maar 20 euro per maand voor :p

Xcessive-

Legacy Member
Ik betaal €20/maand voor enkel krachttraining maar zit wel in een deftige gym met dumbbells tot 72kg (of 70kg).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan