Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
:dietrich0 zei:Haha alles om er beachready uit te zien e Massa![]()
spijtig dak borsthaar heb wel 
MaSSaSLaYeR zei:Ik doe da just wel elke oefening snel want ik train explosief ^^ voor meer verbranding![]()
Xcessive- zei:Ik zeg toch niet dat het traag moet? Het moet vrij snel maar wel gecontroleerd.
Nfxx zei:Bij deze:
- zijn reactie
+ mijn reactie
- Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezyy
Ik was niet dronken, ik heb een A geblazen (alarm) en had 0.24 terwijl ge 0.22 moogt hebben, het enigste da ik ga krijgen is een boete.
Op papier was'k misschien dronken ja, maar als ge u zat voelt van 0.24 hebde geen ballen.
Staat trouwens ook op de pv.
Bij deze, sht
------
+ Rechtbank it is jom.
------
- Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezyy
Ik stuur u een PM omda ge er anders blijft over melke :')
------
+ Ah merci, ma theeft z'n resultaat blijkbaar gemist eh jom
Herpaderpderp
------
- Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezyy
uumh resultaat?
toch een specialleke gij ze.
achja Wilrijk.
------
+ Ffs iz u retarded?
Djeezes weer zo nen bso aap ze.
Ach ja, blackberry.
Hurr durr durr :')
------
- Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezyy
Laat me raden
Gij zijt zo'n fake maroc manneke?
------
+ Neje, white trash op unief ftw fokfeejs!
Ma gij zijt zo'n bso complexgangerke me een eigen stijltang :')
------
- Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezyy
Wat praat je daar toch uniek cool.
Als ge dan nog altijd zo klapt is er wel iets mis met u.
Vraag me af van waar ge haalt dak bso heb gedaan?
Opleiding fitnessinstruc. in sep.
------
+ Bso, tso, sowieso één van de twee ma kweet ni zeker welk
En wooow, daar gade ongetwijfeld hoge toppen mee scheren jom
------
Omdak mij schuldig begon te voelen:
+ Bon man, mijn excuses voor mijn wild pretentieus gezeik. Ik weet eig ook ni vanwaar het kwam, miss omda wij al is een discussie hebben gehad. Ma ik zit eig zo ni in elkaar, en ik wil ook eig helemaal ni meer denigrerend doen tegenover u want ik ken u totaal ni. En buiten uw zat rijden heb ik u eigenlijk nog ni te veel verkeerds zien posten. Dus ik bied oprecht mijn excuses aan en ik hoop da ge ze wilt aanvaarden. Clean slate als het ware Ma voel u ni verplicht ze te aanvaarden, ik heb wa verkeerde dingen gezegd, ma die raken u wrs in de verste verte ni aangezien wij totaal geen band me elkaar hebben. Ma toch sorry dus
----------
Da van niks verkeerd posten voor de rest trek ik bij deze dus in, wnt uw posts trekken echt volledig op niks.
Arylia zei:40kg dumbell BENCH press dus ... ik dacht ff dumbell shoulder press
Weezyy zei:Kom hier toch alleen nog maar om info te vragen aan Stancke & Cuda.
care wa de rest hier gelooft of niet. Kan dat trouwens niet filmen want ik train alleen![]()


Gwn cam op de grond/bankske zetten en hoppa.Xcessive- zei:Serieus who cares? Dit is het Power training topic. En het is een forum. Dus mij interesseert het niet tegen wie ik praat. Enige reden dat ik hier zit is voor een groot deel uit verveling en dan maar ineens wat informatie geven aan mensen die er wat met kunnen.
Waarom u druk maken over zoiets?

Arylia zei:40kg dumbell BENCH press dus ... ik dacht ff dumbell shoulder press
MaSSaSLaYeR zei:ik vind gewoon ni fair...
Xcessive- zei:Het is u 1RM? Want zoals ik de uitvoering zie op het filmpje zal je daar niet echt veel massa met kunnen ontwikkelen. De press is helemaal niet stabiel. Maar als het gewoon een 1RM is er natuurlijk niets mis mee.

MaSSaSLaYeR zei:1RM? Toen deed ik kracht was men laatste set, heb massa genoeg![]()
Xcessive- zei:1RM is het gewicht dat je maximaal 1 keer kan.
Dreetn zei:Bij ons hangt daar al een maand of 3 ook zo'n blad. Nu heb ik geen zin om mijn zeep enzo telkens mee te sleuren. Trouwens zijn er, naast het mijne, nog 2 andere kastjes waar nog een slot aanhangt (worden wel niet meer gebruikt en zijn verlaten).
Als er een tekort zou zijn aan kastjes heb ik daar absoluut geen probleem mee, maar gwn zonder reden vind ik niet juist. Trouwens voor 135€/3maand voor gwn krachttraining / cardio / spinning en zumba enz. vind ik wel veel. (ik doe enkel krachttraining btw) dat dit in de prijs zou mogen zitten.
Veel toestellen zijn er niet, smith machine, incline BP (niet verstelbaar), 3 bankjes (2 verstelbaar) en halters tot 40kg.
