Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AhReNd

Legacy Member
belvedere86 zei:
volledige 30g gebruikt? ktwijfel om maar halve dosering te nemen. ooit eens caffeïnetab genomen en tot 4u wakkergelegen. kdacht dat ik een attack ging doen :p

kdrink wel nooit koffie. dus misschien daarmee dat ik wat heviger reageer hierop.

Gans zakje gebruikt. Ik had de nacht ervoor zeer slecht geslapen en 's avonds geen zin meer om nog een borst training te doen. Dan maar die sample gebruikt. Ondanks de goede training toch veel spijt van gehad achteraf. Er is iets niet juist met dat product. Het kan niet gezond zijn imo.. Neem dat eens een 1,5 maand, zotjeuhs!

Had ook hogere hartslag en pijn in borst. Ik raad het je af.

Dreetn

Legacy Member
Weezyy zei:
Iemand al Crack geprobeerd?

Eens een sample gekregen bij een bestelling bij body&fitshop, die brol vloog direct in de vuilbak bij mij, zulke bucht zouden ze moeten verbieden IMO.

Edit:
@ hierboven, ik ben tegen NO producten in het algemeen hoor, al genoeg reviews gelezen. Ok het werkt bij de meeste mensen, maar tegen welke prijs? De hele nacht half liggen trippen omdat je 's avonds bent geen trainen? Buikpijn? Hoofdpijn? Darmproblemen? (al gehoord van iemand in de fitness die dit had bij het gerbuik van NO's)
Ik heb zelfs al eens een review gelezen van iemand die daar zogezegd een interne bloeding heeft van gekregen, dit zal wel overdreven zijn of samenloop van omstandigheden zijn. Maar dat toont aan dat het toch alles behalve gezond is.

Dit citaat komt van bodyenfitshop.nl:

V) Ik ga graag ’s weekends stappen, kan ik Crack dan ook gebruiken?

A) Absoluut. Veel gebruikers vergelijken de werking van Crack met bekende party drugs! Crack heeft gelukkig alleen minder bijwerkingen.

:wtf:

Hoe kan zoiets nu gezond (niet-ongezond is een beter woord) zijn?

No Nonsense Muscle Building zei:
Say no to NO
Nitric Oxide (NO) is a free radical gas produced in the body by the
amino acid arginine. The primary function of NO is to relax the smooth muscle of your
blood vessels.


At first glance, this allows NO to lower blood pressure, increase blood flow to working
muscles and organs, which results in a better ‘pump’ that advertisements say is anabolic.
Interestingly, NO products do not actually contain any nitric oxide; rather they
carry the amino acid precursors for NO. Whether these amino acids actually increase
NO is an entirely different discussion altogether.

Most guys swear that it works because of the ‘pump’ and this is why this product has
probably remained a best-seller and might stick around for a little while longer despite
its ridiculous price (some of these NO products cost over $100)! As long as naïve
trainees believe that a pump is necessary for muscle growth then NO has not outlived
its glory. However, since we have already discussed that ‘training for the pump’ is one
of the top 20 ways to screw up in the gym you will be one of the few who says no to
NO! By buying these products, all you are pumping up is the supplement companies’
wallets.


Dit alles is mijn mening dus ik hoop dat niemand zich aangevallen voelt. Ik haat geen mensen die deze producten nemen, ik denk er alleen het mijne van.

Re@V0r

Legacy Member
dietrich0 zei:
Vooral wnr je geen bankje hebt?:)

zelfs met bankje zou het sucken denk k :p
is gewoon niet hetzelfde... oefeningen die je kan doen is al vrij beperkt en het gevoel in men armen is verre van hetgeen ik zou hebben na hetzelfde aantal oefeningen in de gym :s

ahja, paar dagen behelpen en dan donderdag terug volle gas

AliChemicali

Legacy Member
2 vragen:

- heeft iemand ook last van fluimen door de whey? (ik pak het met water)

- iemand met juridische kennis fzo: ze willen nu verbieden op de fitness dat ge iets achterlaat in uwe locker, maar ik kan ni elke dag in menne laptop zak een grootte fles water mee nemen en nen handdoek en straps/gloves/belt in dat ding vanvoor zit al menne whey in drinkbus , laptop lader brooddoos muis enzo. Kvind dit discriminatie omdat ik ni met auto kom fitnessen en ik moet elke dag bus en trein pakke dan ga ik nog ni eens een extra zak meepakke...

+ nu dreigen ze er nog mee het slot door te knippe... Is da ni schending van privacy fzo?

Kvind het gewoon degoutant ipv die stoeme lounge weg te doen waar nooit iemand inzit... Ben echt pist!

Baats

Legacy Member
Iemand ervaring met zo'n machines? Weegschaal dat natuurlijk gewicht meet, bf%, watermassa%, spiermassa%, ...

SOEHNLE7850_L.jpg


Gisteren eens zo'n meting gedaan, en ik ben toch zeer sceptisch..

Logos

Legacy Member
zat er net naar uit te kijken om een halterset (met bankje) te kopen om thuis wat door te doen in periodes waarin ik niet naar de fitness zou kunnen.

blijkbaar geen voldoende surrogaat voor een goede fitnesstraining (bij een split schema bv)
ik ben geen regelmatige fitnesser. Niet dat het me op de moeite steekt, maar ik ken nu eenmaal niemand die zich hierin interesseert, en alleen vind ik er niks aan.

MetalG

Legacy Member
Battista zei:
In totaal? Zou 17kg per dumbell zijn? Lijkt mij waarschijnlijker dan 34kg per dumbell..

@metalG wat zijn je stats op de incline bp?

Incline dumbell neem ik ook 35, 40 niet omdat ik daar teveel last heb van mn schouders.
Incline Benchpress --> 5x5x90 (train niet vaak incline bp)


Weezyy zei:

Dat het dikken bullshit is.

-----

Crack vs jack3D (ik heb nu jack3d maar gebruik het niet altijd, gwn als ik er eens aan denk, in ieder geval van Crack heb je achteraf een zware burnout, terwijl dit met Jack3d niet is. Ook treed er bij Crack zeer snel gewenning op.

kort: Jack3D > Crack

AliChemicali

Legacy Member
Logos zei:
zat er net naar uit te kijken om een halterset (met bankje) te kopen om thuis wat door te doen in periodes waarin ik niet naar de fitness zou kunnen.

blijkbaar geen voldoende surrogaat voor een goede fitnesstraining (bij een split schema bv)
ik ben geen regelmatige fitnesser. Niet dat het me op de moeite steekt, maar ik ken nu eenmaal niemand die zich hierin interesseert, en alleen vind ik er niks aan.

Waar woont ge?

Weezyy

Legacy Member
MetalG zei:
Dat het dikken bullshit is.
pf man toch. Sommigen mensen zijn nu eenmaal zwakker op bepaalde oefeningen en sommige sterker, leeft ermee.
edit : dietrich doet ook db pess met 34 kilo maar zijn bench is ook niet zo hoog.

Xcessive-

Legacy Member
Geloof nooit iemand zijn stats tenzij je het met u eigen ogen gezien hebt. Hoeveel mensen voeren de bench niet slecht uit wanneer ze hoog in gewicht gaan omdat ze zoveel mogelijk willen drukken? En als je dumbbell bench press hoger is als barbell bench press dan is er sowieso iets mis met de uitvoering.

Weezyy

Legacy Member
Xcessive- zei:
Geloof nooit iemand zijn stats tenzij je het met u eigen ogen gezien hebt. Hoeveel mensen voeren de bench niet slecht uit wanneer ze hoog in gewicht gaan omdat ze zoveel mogelijk willen drukken? En als je dumbbell bench press hoger is als barbell bench press dan is er sowieso iets mis met de uitvoering.

Denk het niet, ik kon een paar maand geleden 36kilo met db press maar dit was met slechte uitvoering ofc. Ben toen gezakt naar 26kilo met goede uitvoering en kan nu terug 6x34, met de nodige moeite maar toch.

En ge hoort het wel meer dat iemand gewoon niet zo goed is op de bench.

Xcessive-

Legacy Member
Het zijn alle twee "bench" oefeningen alleen gebruik je bij de ene een bar en bij de andere dumbbells. Met dumbbells neem je minder, ik denk dat niet dat is gewoon zo.

Baats

Legacy Member
Weezyy zei:
Denk het niet, ik kon een paar maand geleden 36kilo met db press maar dit was met slechte uitvoering ofc. Ben toen gezakt naar 26kilo met goede uitvoering en kan nu terug 6x34, met de nodige moeite maar toch.

En ge hoort het wel meer dat iemand gewoon niet zo goed is op de bench.

Ik ben er ook zo een :) Komt door een zwakke schouder bij mij.

Weezyy

Legacy Member
Xcessive- zei:
Het zijn alle twee "bench" oefeningen alleen gebruik je bij de ene een bar en bij de andere dumbbells. Met dumbbells neem je minder, ik denk dat niet dat is gewoon zo.

Tjah, want kan ik erop zeggen :p
Ik ben goed met dumbells?
Vanaf 30-38 zijn het geen technogym dumbells meer en die voelen wel lichter aan precies dan die van technogym, waarschijnlijk omdat het gewicht daar minder verdeeld licht ofzo.

Nfxx

Legacy Member
Weezyy zei:
Denk het niet, ik kon een paar maand geleden 36kilo met db press maar dit was met slechte uitvoering ofc. Ben toen gezakt naar 26kilo met goede uitvoering en kan nu terug 6x34, met de nodige moeite maar toch.

En ge hoort het wel meer dat iemand gewoon niet zo goed is op de bench.

Uw alter ego Xingyqsdfkljqsmfdkj kon nochtans maar 22kg db pressen jom. En da's drie à vier maand geleden. Zieke progressie or what??!


Hier klopt iets ni, maar wat????!!!! :s:s:s:s


Ik denk da we het allemaal wel weten, zeker als we in ons achterhoofd houden da gij aka xingy foto's van iemand anders postte :)

Nfxx

Legacy Member
Weezyy zei:
Gij zijt echt de meest bizarre persoon da ik ooit heb gesproken.

Goeie comeback m8 :niceone:

Ik heb gwn een beter geheugen dan al die complexgangerkes waar gij uw stijltang mee deelt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan