Weezyy
Legacy Member
Nfxx zei:Goeie comeback m8
Ik heb gwn een beter geheugen dan al die complexgangerkes waar gij uw stijltang mee deelt.
alé vooruit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nfxx zei:Goeie comeback m8
Ik heb gwn een beter geheugen dan al die complexgangerkes waar gij uw stijltang mee deelt.
Nfxx zei:Goeie comeback m8
Ik heb gwn een beter geheugen dan al die complexgangerkes waar gij uw stijltang mee deelt.
dietrich0 zei:Ouch mirin Weezy brah's?
Weez gé zei het zelf, bewijzen met video zoals ik e![]()

Nfxx heeft me al is een paar keer een PM gestuurd waar hij zich in verontschuldigd omdat hij soms zichzelf niet onder controle heeft.
Nfxx zei:Goeie comeback m8
Ik heb gwn een beter geheugen dan al die complexgangerkes waar gij uw stijltang mee deelt.
Weezyy zei:Ik denk dat dat inderdaad is gaat moeten gebeuren. Volgende week is doen
Aan de andere kant, méh, WilrijkNfxx heeft me al is een paar keer een PM gestuurd waar hij zich in verontschuldigd omdat hij soms zichzelf niet onder controle heeft.
Kom hier toch alleen nog maar om info te vragen aan Stancke & Cuda.
care wa de rest hier gelooft of niet. Kan dat trouwens niet filmen want ik train alleen![]()

MaSSaSLaYeR zei:Whtf dude Weezy ff belachelijk maken als trouwe member in deze topic.
noʎ ʞɔnɟ



Ja, in het begin was het erger maar nu is mijn tummy eraan gewend.MaSSaSLaYeR zei:2 vragen:
- heeft iemand ook last van fluimen door de whey? (ik pak het met water
1) Nee niet echt, ik neem ze ook met water of melk.MaSSaSLaYeR zei:2 vragen:
- heeft iemand ook last van fluimen door de whey? (ik pak het met water)
- iemand met juridische kennis fzo: ze willen nu verbieden op de fitness dat ge iets achterlaat in uwe locker, maar ik kan ni elke dag in menne laptop zak een grootte fles water mee nemen en nen handdoek en straps/gloves/belt in dat ding vanvoor zit al menne whey in drinkbus , laptop lader brooddoos muis enzo. Kvind dit discriminatie omdat ik ni met auto kom fitnessen en ik moet elke dag bus en trein pakke dan ga ik nog ni eens een extra zak meepakke...
+ nu dreigen ze er nog mee het slot door te knippe... Is da ni schending van privacy fzo?
Kvind het gewoon degoutant ipv die stoeme lounge weg te doen waar nooit iemand inzit... Ben echt pist!
MaSSaSLaYeR zei:2 vragen:
- heeft iemand ook last van fluimen door de whey? (ik pak het met water)
- iemand met juridische kennis fzo: ze willen nu verbieden op de fitness dat ge iets achterlaat in uwe locker, maar ik kan ni elke dag in menne laptop zak een grootte fles water mee nemen en nen handdoek en straps/gloves/belt in dat ding vanvoor zit al menne whey in drinkbus , laptop lader brooddoos muis enzo. Kvind dit discriminatie omdat ik ni met auto kom fitnessen en ik moet elke dag bus en trein pakke dan ga ik nog ni eens een extra zak meepakke...
+ nu dreigen ze er nog mee het slot door te knippe... Is da ni schending van privacy fzo?
Kvind het gewoon degoutant ipv die stoeme lounge weg te doen waar nooit iemand inzit... Ben echt pist!
Weezyy zei:Ik denk dat dat inderdaad is gaat moeten gebeuren. Volgende week is doen
Aan de andere kant, méh, WilrijkNfxx heeft me al is een paar keer een PM gestuurd waar hij zich in verontschuldigd omdat hij soms zichzelf niet onder controle heeft.
Kom hier toch alleen nog maar om info te vragen aan Stancke & Cuda.
care wa de rest hier gelooft of niet. Kan dat trouwens niet filmen want ik train alleen![]()
AhReNd zei:Je bent dus pissed?
ThatsPrettyDope zei:Haha proper
Klopt het dat het traag uitoefenen van oefeningen, eigenlijk niet beter is? Ik lees juist in Blast your bench dat je best gewoon snel kan werken met een zwaarder gewicht.
ThatsPrettyDope zei:Haha proper
Klopt het dat het traag uitoefenen van oefeningen, eigenlijk niet beter is? Ik lees juist in Blast your bench dat je best gewoon snel kan werken met een zwaarder gewicht.
Xcessive- zei:Klopt, niet in slow motion u oefeningen uitvoeren. Maar dat wil niet zeggen dat je het niet gecontroleerd moet doen eh. Dus bij bench bijvoorbeeld nog altijd gecontroleerd de bar laten zakken en dus niet even laten "vallen".
