Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dietrich0

Legacy Member
Ouch mirin Weezy brah's?
Weez gé zei het zelf, bewijzen met video zoals ik e:)

ThatsPrettyDope

Legacy Member
Haha proper

Klopt het dat het traag uitoefenen van oefeningen, eigenlijk niet beter is? Ik lees juist in Blast your bench dat je best gewoon snel kan werken met een zwaarder gewicht.

Weezyy

Legacy Member
dietrich0 zei:
Ouch mirin Weezy brah's?
Weez gé zei het zelf, bewijzen met video zoals ik e:)

Ik denk dat dat inderdaad is gaat moeten gebeuren. Volgende week is doen :)
Aan de andere kant, méh, Wilrijk :) Nfxx heeft me al is een paar keer een PM gestuurd waar hij zich in verontschuldigd omdat hij soms zichzelf niet onder controle heeft.

Kom hier toch alleen nog maar om info te vragen aan Stancke & Cuda.
care wa de rest hier gelooft of niet. Kan dat trouwens niet filmen want ik train alleen :(

AliChemicali

Legacy Member
Nfxx zei:
Goeie comeback m8 :niceone:

Ik heb gwn een beter geheugen dan al die complexgangerkes waar gij uw stijltang mee deelt.

Whtf dude Weezy ff belachelijk maken als trouwe member in deze topic.

noʎ ʞɔnɟ

Battista

Legacy Member
Weezyy zei:
Ik denk dat dat inderdaad is gaat moeten gebeuren. Volgende week is doen :)
Aan de andere kant, méh, Wilrijk :) Nfxx heeft me al is een paar keer een PM gestuurd waar hij zich in verontschuldigd omdat hij soms zichzelf niet onder controle heeft.

Kom hier toch alleen nog maar om info te vragen aan Stancke & Cuda.
care wa de rest hier gelooft of niet. Kan dat trouwens niet filmen want ik train alleen :(

ga dan op facebook of msn met hun praten als je toch ni cared wa de rest zegt of denkt :confused:

Weezyy

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Whtf dude Weezy ff belachelijk maken als trouwe member in deze topic.

noʎ ʞɔnɟ

Ik heb wel het 1 en ander uitgestoken hoor :p
Ben het hier is ff beu geweest en zwaar aan de troll gegaan. Toen besefte ik dat ik eigenlijk nog veel te weinig wist over bb. :)

Maar toch bedankt ^^

AliChemicali

Legacy Member
2 vragen:

- heeft iemand ook last van fluimen door de whey? (ik pak het met water)


:offtopic:
- iemand met juridische kennis fzo: ze willen nu verbieden op de fitness dat ge iets achterlaat in uwe locker, maar ik kan ni elke dag in menne laptop zak een grootte fles water mee nemen en nen handdoek en straps/gloves/belt in dat ding vanvoor zit al menne whey in drinkbus , laptop lader brooddoos muis enzo. Kvind dit discriminatie omdat ik ni met auto kom fitnessen en ik moet elke dag bus en trein pakke dan ga ik nog ni eens een extra zak meepakke...

+ nu dreigen ze er nog mee het slot door te knippe... Is da ni schending van privacy fzo?

Kvind het gewoon degoutant ipv die stoeme lounge weg te doen waar nooit iemand inzit... Ben echt pist!

Weezyy

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
2 vragen:

- heeft iemand ook last van fluimen door de whey? (ik pak het met water
Ja, in het begin was het erger maar nu is mijn tummy eraan gewend.

Dreetn

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
2 vragen:

- heeft iemand ook last van fluimen door de whey? (ik pak het met water)


:offtopic:
- iemand met juridische kennis fzo: ze willen nu verbieden op de fitness dat ge iets achterlaat in uwe locker, maar ik kan ni elke dag in menne laptop zak een grootte fles water mee nemen en nen handdoek en straps/gloves/belt in dat ding vanvoor zit al menne whey in drinkbus , laptop lader brooddoos muis enzo. Kvind dit discriminatie omdat ik ni met auto kom fitnessen en ik moet elke dag bus en trein pakke dan ga ik nog ni eens een extra zak meepakke...

+ nu dreigen ze er nog mee het slot door te knippe... Is da ni schending van privacy fzo?

Kvind het gewoon degoutant ipv die stoeme lounge weg te doen waar nooit iemand inzit... Ben echt pist!
1) Nee niet echt, ik neem ze ook met water of melk.

AhReNd

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
2 vragen:

- heeft iemand ook last van fluimen door de whey? (ik pak het met water)


:offtopic:
- iemand met juridische kennis fzo: ze willen nu verbieden op de fitness dat ge iets achterlaat in uwe locker, maar ik kan ni elke dag in menne laptop zak een grootte fles water mee nemen en nen handdoek en straps/gloves/belt in dat ding vanvoor zit al menne whey in drinkbus , laptop lader brooddoos muis enzo. Kvind dit discriminatie omdat ik ni met auto kom fitnessen en ik moet elke dag bus en trein pakke dan ga ik nog ni eens een extra zak meepakke...

+ nu dreigen ze er nog mee het slot door te knippe... Is da ni schending van privacy fzo?

Kvind het gewoon degoutant ipv die stoeme lounge weg te doen waar nooit iemand inzit... Ben echt pist!

Je bent dus pissed?

Nfxx

Legacy Member
Weezyy zei:
Ik denk dat dat inderdaad is gaat moeten gebeuren. Volgende week is doen :)
Aan de andere kant, méh, Wilrijk :) Nfxx heeft me al is een paar keer een PM gestuurd waar hij zich in verontschuldigd omdat hij soms zichzelf niet onder controle heeft.

Kom hier toch alleen nog maar om info te vragen aan Stancke & Cuda.
care wa de rest hier gelooft of niet. Kan dat trouwens niet filmen want ik train alleen :(

Hahahahahah :'')

Ik zal ze hier is snel online smijten, dan zie iedereen da gij in de fout waart gegaan. Ge waart mij toen zelf via pm beginnen aanvallen.

Dude, hoe kunt ge nu echt zo dom zijn :')

Wacht vijf sec, ze komen dr aan in spoiler

Baats

Legacy Member
Deze thread is echt van een bitter laag niveau nu, ge zou beter gaan trainen dan hier e-relletjes te voeren.

Darks

Legacy Member
ThatsPrettyDope zei:
Haha proper

Klopt het dat het traag uitoefenen van oefeningen, eigenlijk niet beter is? Ik lees juist in Blast your bench dat je best gewoon snel kan werken met een zwaarder gewicht.

Gewoon steady & smooth. Ge moet voelen dat het juist is.

Xcessive-

Legacy Member
ThatsPrettyDope zei:
Haha proper

Klopt het dat het traag uitoefenen van oefeningen, eigenlijk niet beter is? Ik lees juist in Blast your bench dat je best gewoon snel kan werken met een zwaarder gewicht.

Klopt, niet in slow motion u oefeningen uitvoeren. Maar dat wil niet zeggen dat je het niet gecontroleerd moet doen eh. Dus bij bench bijvoorbeeld nog altijd gecontroleerd de bar laten zakken en dus niet even laten "vallen".

AliChemicali

Legacy Member
Xcessive- zei:
Klopt, niet in slow motion u oefeningen uitvoeren. Maar dat wil niet zeggen dat je het niet gecontroleerd moet doen eh. Dus bij bench bijvoorbeeld nog altijd gecontroleerd de bar laten zakken en dus niet even laten "vallen".

Ik doe da just wel elke oefening snel want ik train explosief ^^ voor meer verbranding ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan