Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
Crack als supplement..
Zeker van dat ge al 2 jaar traint?

Just joking, naart schijnt is dien crack niet zo goe weinig effect gemoet es Jack3d proberen!

Delirium

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Just joking, naart schijnt is dien crack niet zo goe weinig effect gemoet es Jack3d proberen!

Dan heb je u toch niet goe geïnformeerd.
Ik heb die crack al gebruikt en is echt wel super, vorige week was er ook iemand in de fitness die er zeer lovend over was.
Als ik me niet vergis heeft MetalG dat ook nog genomen, en was daar ook tevreden van (meende dat hier gelezen te hebben als ik me niet vergis).

exo

Legacy Member
Ik ben deze week begonnen met 2 spiergroepen per dag te trainen ipv 3, nu gisteren ben ik blijkbaar verkeerd begonnen door borst+rug te doen (volgens sommigen 2 grote spiergroepen).
Welke combinaties zijn dan wel goed om te doen?

Bv: maandag : borst + triceps
dinsdag: ...

Ik ga 5 x per week en de benen zal ik 1 x per week doen maar deze doe ik dan wel nadat ik 2 spiergroepen al getraind heb.

Delirium

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:

Ik zeg niet dat crack beter is dan Jack3d (wat ik trouwens nog niet geprobeerd heb), maar jij zegt dat cracked niet zo goe is en weinig effect heeft.

Op uw link van SupplementReviews zegt er ene dat crack beter is dan Jack3d, en dat ze dezelfde bestanddelen bevatten. Dus ze zullen beiden hun werk wel doen.

IIcon

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Geeft die kortingen fzo? :p

Er is iets in de aard van korting, maar weet precies niet of het deze site is.

Als je bv. 2 producten koopt, ontvang je een punt ( of meerdere punten ).
En als je aan aantal punten hebt kan je ze omruilen als korting..

Stancke

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Geeft die kortingen fzo? :p

Stuur een PM he met hetgeen je 'zou' nodig hebben, kan wel iets geven. Je moet ook niet verwachten dat je op een bestelling van 50€ 20% korting krijgt aangezien wij al de laagste prijzen hebben (ja, ook met Nederland erbij).

dietrich0

Legacy Member
Hoe komt het dat jullie testosteron kunnen verkopen? Is dat niet strafbaar dan?

Weezyy

Legacy Member
dietrich0 zei:
Hoe komt het dat jullie testosteron kunnen verkopen? Is dat niet strafbaar dan?

Bij de apotheker kan je ook spierversterkende pilletjes enzo kopen hoor, ge moet gewoon een doktersattestje hebben.

Pariah

Legacy Member
AhReNd zei:
Die unleash is echt kreeeeeeeeeeeeeeizy, had ook eens zo'n sample gekregen. Geen 2de keer voor mij.



Hugo in Merchtem

volledige 30g gebruikt? ktwijfel om maar halve dosering te nemen. ooit eens caffeïnetab genomen en tot 4u wakkergelegen. kdacht dat ik een attack ging doen :p

kdrink wel nooit koffie. dus misschien daarmee dat ik wat heviger reageer hierop.

el slettos

Legacy Member
na -+ half jaartje trainen, wat is het slimste om te doen?

- stronglifts/starting strength volgen (enkel compounds)
of
- 3/4/5 day split schema (isolatieoefeningen + compounds)

iemand raad? thx é ! :)

Stancke

Legacy Member
Split all the way natuurlijk mja, hangt af van uw goesting hé:p Zelf kiezen is de opdracht maar ik zou split schema doen.

Weezyy

Legacy Member
belvedere86 zei:
volledige 30g gebruikt? ktwijfel om maar halve dosering te nemen. ooit eens caffeïnetab genomen en tot 4u wakkergelegen. kdacht dat ik een attack ging doen :p

kdrink wel nooit koffie. dus misschien daarmee dat ik wat heviger reageer hierop.

Dieje crack zou u het gevoel geven dat ge een lijn coke binnen hebt :p

dietrich0

Legacy Member
exo zei:
Ik ben deze week begonnen met 2 spiergroepen per dag te trainen ipv 3, nu gisteren ben ik blijkbaar verkeerd begonnen door borst+rug te doen (volgens sommigen 2 grote spiergroepen).
Welke combinaties zijn dan wel goed om te doen?

Bv: maandag : borst + triceps
dinsdag: ...

Ik ga 5 x per week en de benen zal ik 1 x per week doen maar deze doe ik dan wel nadat ik 2 spiergroepen al getraind heb.

Fluppe, toch geen benen trainen na 2 grote spiergroepen.. Doe beentjes eens apart op een dag.

Re@V0r

Legacy Member
als je 5x per week gaat kun je gerust die benen een dag apart doen exo :)

trainen @ home met dumbells sucks trouwens :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan