Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AhReNd zei:Awel
Oh je bent van Merchtem, waar train je?
OnlineSupplementen.be - Overzichtvic zei:Nu heb ik een vraag ivm shakes, heb hier van alles over opgezocht, maar is er iemand die me een product zou kunnen aanraden van degelijke prijs/kwaliteit?
AhReNd zei:XXL Nutrition - De beste online winkel voor al je voedingssupplementen en sportvoeding
Ze bieden verschillende merken aan. Persoonlijk vind ik die van Optimum Nutrition de beste. Maar hier gebruiken er ook veel het huismerk van xxl.
Shakes zijn geen wondermiddel.

-KDS- zei:Sportvoeding, whey eiwit, dieet eiwit, creatine, whey isolaat - Body en Fitshop
Echt aan te raden shop vind ik persoonlijk en als je op dutchbodybuilding vragen hebt of via mail krijg je altijd een correct antwoord. Ook zeer scherpe prijzen!
Ik gebruik nu de Whey Perfection. Dit was 54 euro voor 4,5kg... En fantastische keuze in smaken...
Als je het echt goed wil doen kan je de whey perfection nemen voor overdag en smorgens (snelle eiwitten) en de protein perfection mix voor 's avonds (trage eiwitten)
Edit: ohja de verzending is gratis als je met bancontact betaald (en nog enkele andere betaalmethoden)


-KDS- zei:Bodyenfitshop.nl - Pagina 741 - DutchBodybuilding.com forum
Lees dit eens door en je zal direct merken dat er niets verdacht aan is.
Hun zaak draait gewoon heel goed waardoor ze die gratis verzending enz kunnen verwezenlijken. Je krijgt zelfs bruikbare cadeautjes bij grote bestellingen zoals vetpercentagemeter, shakebeker, samples van andere producten...
Ben al lang een tevreden klant, als je al even klant bent mag je zelfs gewoon om samples vragen bij een bestelling van pakweg 15 euro! Ik kreeg onlangs nog 3 samples bij een bestelling en had er niet eens om gevraagd![]()




MetalG zei:ik bench bijna het dubbel als u en mijn dumbell presses zijn 4x8x35 (of 5x5x40 met 3min rust)
sund bro..dietrich0 zei:@weez: het is uit met de vriendin, laat die female aandacht maar komen!![]()

Zyklon zei:Ik had onlangs vermeld dat ik terug ging beginnen met Bill Star, ik heb nu uiteindelijk gekozen voor 5/3/1 van Wendler.
Ik heb schrik om weer overbelastingsblessures op te lopen aan benen (knie ontsteking of verrekking hamstrings) door 3x pw te squatten, bij 5/3/1 heb je maar twee LB dagen (één voor sq en één voor dl).
Iemand dat e-book van 5/3/1 al gelezen?
zit minder in eh.-KDS- zei:Denk het niet
Whey Perfection 's ochtends en voor of na de training
+
Protein Perfection Mix voor het slapen gaan
= Ultimate Win
Denk niet dat je betere supplementen kan vinden (in de zin van je spieren continue te voeden) en al zeker niet voor die prijs.
De Whey Perfection heeft 78g eiwitten per 100g en de protein perfection mix 81g per 100g!
Uiteraard moet je niet alleen naar het aantal eiwitten kijken, de aard van de eiwitten is veel belangrijker en dat zit wel top bij deze 2
Ook de smaken zijn fantastisch...

-KDS- zei:Denk het niet
Whey Perfection 's ochtends en voor of na de training
+
Protein Perfection Mix voor het slapen gaan
= Ultimate Win
Denk niet dat je betere supplementen kan vinden (in de zin van je spieren continue te voeden) en al zeker niet voor die prijs.
De Whey Perfection heeft 78g eiwitten per 100g en de protein perfection mix 81g per 100g!
Uiteraard moet je niet alleen naar het aantal eiwitten kijken, de aard van de eiwitten is veel belangrijker en dat zit wel top bij deze 2
Ook de smaken zijn fantastisch...
Dreetn zei:Voor zover ik weer ik caseïne nog altijd het beste voor je gaat slapen.