Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dietrich0

Legacy Member
Ahrend 17kg db lijkt me weinig hoor, daar doe ik gemakkelijk incline mee dus hij zal wel 34kg bedoelen. Alleen moet je je miss vragen stellen over de form:p
@weez: het is uit met de vriendin, laat die female aandacht maar komen!:p

Kenzani

Legacy Member
Vind het ook wel raar...
Ik bench 2x85 (1 rep max nog niet getest) en ik doe max 6x28kg incline dumbell press. Dit is wel na 4 weksets benchpress (70kg) en 4 werksets incline benchpress...

vic

Legacy Member
AhReNd zei:
XXL Nutrition - De beste online winkel voor al je voedingssupplementen en sportvoeding
Ze bieden verschillende merken aan. Persoonlijk vind ik die van Optimum Nutrition de beste. Maar hier gebruiken er ook veel het huismerk van xxl.

Shakes zijn geen wondermiddel.

tnx voor info en ik verwacht ook geen wondermiddel. :)

-KDS- zei:
Sportvoeding, whey eiwit, dieet eiwit, creatine, whey isolaat - Body en Fitshop

Echt aan te raden shop vind ik persoonlijk en als je op dutchbodybuilding vragen hebt of via mail krijg je altijd een correct antwoord. Ook zeer scherpe prijzen!

Ik gebruik nu de Whey Perfection. Dit was 54 euro voor 4,5kg... En fantastische keuze in smaken...

Als je het echt goed wil doen kan je de whey perfection nemen voor overdag en smorgens (snelle eiwitten) en de protein perfection mix voor 's avonds (trage eiwitten)

Edit: ohja de verzending is gratis als je met bancontact betaald (en nog enkele andere betaalmethoden)

hmm, dat is idd vrij goedkoop, mijn excuses voor dat ik het wat verdacht vind.

Ik ga er wat info over opzoeken en wat meningen van andere mensen lezen, maar als alles er goed uitziet zal ik die wsl wel testen.

bedankt voor de info in ieder geval.

mvg,

EDIT: @cuda, had ook al vernomen van die onlineshop en was daar ook wat gaan rondkijken, tnx voor hulp :)

Xcessive-

Legacy Member
Ben zelf ook heel tevreden over body en fit shop. Het is zeker te vertrouwen, een zeer bekende webshop ook.

Kenzani

Legacy Member
Bodyenfitshop.nl - Pagina 741 - DutchBodybuilding.com forum

Lees dit eens door en je zal direct merken dat er niets verdacht aan is.
Hun zaak draait gewoon heel goed waardoor ze die gratis verzending enz kunnen verwezenlijken. Je krijgt zelfs bruikbare cadeautjes bij grote bestellingen zoals vetpercentagemeter, shakebeker, samples van andere producten...

Ben al lang een tevreden klant, als je al even klant bent mag je zelfs gewoon om samples vragen bij een bestelling van pakweg 15 euro! Ik kreeg onlangs nog 3 samples bij een bestelling en had er niet eens om gevraagd :)

AliChemicali

Legacy Member
-KDS- zei:
Bodyenfitshop.nl - Pagina 741 - DutchBodybuilding.com forum

Lees dit eens door en je zal direct merken dat er niets verdacht aan is.
Hun zaak draait gewoon heel goed waardoor ze die gratis verzending enz kunnen verwezenlijken. Je krijgt zelfs bruikbare cadeautjes bij grote bestellingen zoals vetpercentagemeter, shakebeker, samples van andere producten...

Ben al lang een tevreden klant, als je al even klant bent mag je zelfs gewoon om samples vragen bij een bestelling van pakweg 15 euro! Ik kreeg onlangs nog 3 samples bij een bestelling en had er niet eens om gevraagd :)

xxlnutrition is the same ongeveer ook nice :D

Kenzani

Legacy Member
Bwoa, bij Body&Fit komen ze veel sneller dan de concurrentie met innovatieve dingen vind ik.
Een creatine waar ik echt hard op ga is bijvoorbeeld deze: Result!

De werkende stoffen zijn verschillende soorten creatine (waaronder monohydraat en ethyl-ester) en Cordyceps Sinensis.

En door die laatste gaan je sexprestaties ook wel de hoogte in en ik kan het beamen :D

AliChemicali

Legacy Member
I like my xxl nutrition whey, heeft de hoogste concentratie protein die te vinden is denk ik?

Kenzani

Legacy Member
Denk het niet :p

Whey Perfection 's ochtends en voor of na de training

+

Protein Perfection Mix voor het slapen gaan

= Ultimate Win

Denk niet dat je betere supplementen kan vinden (in de zin van je spieren continue te voeden) en al zeker niet voor die prijs.

De Whey Perfection heeft 78g eiwitten per 100g en de protein perfection mix 81g per 100g!
Uiteraard moet je niet alleen naar het aantal eiwitten kijken, de aard van de eiwitten is veel belangrijker en dat zit wel top bij deze 2 :)
Ook de smaken zijn fantastisch...

likes to kill

Legacy Member
Zyklon zei:
Ik had onlangs vermeld dat ik terug ging beginnen met Bill Star, ik heb nu uiteindelijk gekozen voor 5/3/1 van Wendler.

Ik heb schrik om weer overbelastingsblessures op te lopen aan benen (knie ontsteking of verrekking hamstrings) door 3x pw te squatten, bij 5/3/1 heb je maar twee LB dagen (één voor sq en één voor dl).

Iemand dat e-book van 5/3/1 al gelezen?

Ja ik en ik volg 5/3/1 al sinds januari

Moest je het nog niet gelezen hebben kan dit interessant zijn: EliteFTS - Superior Products and Knowledge for Lifters, Athletes, Coaches, and Trainers

AliChemicali

Legacy Member
-KDS- zei:
Denk het niet :p

Whey Perfection 's ochtends en voor of na de training

+

Protein Perfection Mix voor het slapen gaan

= Ultimate Win

Denk niet dat je betere supplementen kan vinden (in de zin van je spieren continue te voeden) en al zeker niet voor die prijs.

De Whey Perfection heeft 78g eiwitten per 100g en de protein perfection mix 81g per 100g!
Uiteraard moet je niet alleen naar het aantal eiwitten kijken, de aard van de eiwitten is veel belangrijker en dat zit wel top bij deze 2 :)
Ook de smaken zijn fantastisch...
zit minder in eh.

16,74 gram whey in een serving van 18 gram bij XXL Nutrition
bij Whey Perfection is dit maar 14 gram voor een serving van 18 gram

Do the Math!

Conclusie : Whey Perfection is maar +- 82% Pure

Kenzani

Legacy Member
Over welke whey heb je het dan? No offence maar ik denk dat de hoeveelheid minder doet dan het soort eiwit bij zo een klein verschil. En je moet ook zoveel mogelijk eiwitten uit je voeding halen, je supplementen mogen slechts aanvulling zijn.
En als ik 2 scheppen neem durf ik te wedden dat ik nog goedkoper uit ben dan jij bij xxl :p

Dreetn

Legacy Member
-KDS- zei:
Denk het niet :p

Whey Perfection 's ochtends en voor of na de training

+

Protein Perfection Mix voor het slapen gaan

= Ultimate Win

Denk niet dat je betere supplementen kan vinden (in de zin van je spieren continue te voeden) en al zeker niet voor die prijs.

De Whey Perfection heeft 78g eiwitten per 100g en de protein perfection mix 81g per 100g!
Uiteraard moet je niet alleen naar het aantal eiwitten kijken, de aard van de eiwitten is veel belangrijker en dat zit wel top bij deze 2 :)
Ook de smaken zijn fantastisch...

Voor zover ik weer ik caseïne nog altijd het beste voor je gaat slapen.

Pariah

Legacy Member
vandaag ook mijn 2 potten whey van xxlnutrition ontvangen.

1kg speculaas en 1 kg cappucino. kben benieuwd :cool:

ook nog 1 sample unleash en 1 sample whey delicious appel erbij gekregen.

Weezyy

Legacy Member
Dreetn zei:
Voor zover ik weer ik caseïne nog altijd het beste voor je gaat slapen.

inderdaad, maar da kost dan ook weer handevol geld en dan is gewoon een potje kwark even goed in mijn ogen.
Ge kunt blijven geld uitgeven aan sups hé..
ma wa BCAAs 's morgens zulde nog meer effect hebben. Met L-glutime erbij nog meer, met caseïne nog meer, met mutivitaminen nog meer, etc..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan