Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Atrox zei:Voor mij wel
En een week geleden zeiden ze dat mijne 14kg al teveel was voor ne beginner
Ma bij die kerel zakten die zijn armen gevaarlijk diep en snel onder dat gewicht![]()
efkes de weg kwijt maar donderdag begin ik opnieuw. Kzal nu wel wat achter zitten. Ondertussen terug van 72 kg naar 68kg.Areknia zei:Doe uw chin ups en pull ups eens direct zonder contragewicht ge zult veel sneller progressie maken dan eerst nog met contragewicht te sukkelen.
Tenzij ge dan ntrlk er maar 1 kunt doen maar dat denk ik niet e.
Ik zou ook gelijk zitten met ulder weezy, slet en diet. maar jaefkes de weg kwijt maar donderdag begin ik opnieuw. Kzal nu wel wat achter zitten.


Atrox zei:Nee, met mijn trainingsschema doe ik er 3x8. Mss eerder 5x5 met volledig gewicht doen?
De eerste keer dat ik dat apparaat gebruikte, had ik dat gewicht veels te hoog gezet. Ik vloog gans naar boven![]()
Areknia zei:Doe gw 3x tf met uw lichaamsgewicht en probeer er elke week bij te doen. Om vanaf +-15 met weighted te beginnen.

Areknia zei:Doe uw chin ups en pull ups eens direct zonder contragewicht ge zult veel sneller progressie maken dan eerst nog met contragewicht te sukkelen.
Tenzij ge dan ntrlk er maar 1 kunt doen maar dat denk ik niet e.
Ik zou ook gelijk zitten met ulder weezy, slet en diet. maar jaefkes de weg kwijt maar donderdag begin ik opnieuw. Kzal nu wel wat achter zitten. Ondertussen terug van 72 kg naar 68kg.
Areknia zei:Een van mijn favo oefeningen, puur doordat ge heel veel kracht van uw bovenlichaam gebruikt om ze te doen.
1m86 jaja!


HashQ zei:Veel teveel zever over eten en afvallen en al die nonsens. Stopt met er zoveel mee bezig te zijn en leer gewoon gezond eten en rustig trainen. Tmoet nie allemaal tegen de zomer klaar zijn eh, bouw het allemaal rustig op en da komt wel slim.
Areknia zei:Doe uw chin ups en pull ups eens direct zonder contragewicht ge zult veel sneller progressie maken dan eerst nog met contragewicht te sukkelen.
Tenzij ge dan ntrlk er maar 1 kunt doen maar dat denk ik niet e.
Ik zou ook gelijk zitten met ulder weezy, slet en diet. maar jaefkes de weg kwijt maar donderdag begin ik opnieuw. Kzal nu wel wat achter zitten. Ondertussen terug van 72 kg naar 68kg.
je ga terug van af moeten beginnen.. Als ik al zie wat voor een effect 1week niet trainen geeft! En ik was 75kg dus das maar 2,5kg weg. Je moe ni vragen bij u

dietrich0 zei:Pullups kan ik nog steeds ni goe, maar ni erg nu ik zag dat die rakichkerel er ook maar 6 kon.
Oei Areknia das bijna terug ondergewichtje ga terug van af moeten beginnen.. Als ik al zie wat voor een effect 1week niet trainen geeft! En ik was 75kg dus das maar 2,5kg weg. Je moe ni vragen bij u
![]()
Tot zover mijn bemoedigende post![]()
. We zien wel, het komt er wel weer bij.
BlaDe zei:ja, ge moet zeker niet bezig zijn met uw macros...