Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Put_met_keren zei:Ik heb hier een set halters en gewichten liggen.
Ik zou mijn bovenarmen wat willen trainen.
'k Hoef geen bodybuilder armen maar het mag toch wat strakker.
Er zijn verschillende oefeningen die ik doe.
Maar ik vraag mij nu af hoe vaak ik dit per week zou moeten doen en hoelang het zou duren voor ik resultaat ga zien?
Put_met_keren zei:Ik heb hier een set halters en gewichten liggen.
Ik zou mijn bovenarmen wat willen trainen.
'k Hoef geen bodybuilder armen maar het mag toch wat strakker.
Er zijn verschillende oefeningen die ik doe.
Maar ik vraag mij nu af hoe vaak ik dit per week zou moeten doen en hoelang het zou duren voor ik resultaat ga zien?
Put_met_keren zei:Dat heb ik al gelezen, op het 2e deel van mijn vraag vind ik daar geen antwoord.
Ik kan de FAQ van voor naar achter lezen, ik vraag hier ervaringen van mensen die er duidelijk veel mee bezig zijn..
HashQ zei:Hoewel het als beginner aanlokkelijk is, moet je je vooral niet focussen op 1 spier(groep). De meeste mensen hebben het idee dat ze met een dumbell knoerten van armen gaan krijgen. Dit gaat ofwel niet lukken ofwel er retarded uitzien.
Begin met het idee in je hoofd te steken van op een normale manier je hele lichaam te trainen. Je kan op je biceps dagen dan wat harder knallen zodat ze er mooi uitkomen, maar het gaat een hele tijd duren. Van een beest te worden moet je ook al geen schrik hebben, zelfs met een strak schema en mega eetgewoonten duurt dit jaren. Train gewoon en je kan dan zelf beslissen wanneer genoeg is.
Zoek vooral op internet op hoe je een deftig schema opstelt of zoek een deftig op http://www.muscleandstrength.com/workouts/
Begin vooral heel rustig en zorg dat je alle oefeningen opgezocht hebt en goed bekeken hebt.
Strak worden doe je trouwens niet door te krachttrainen maar door het te combineren met gezond eten. Massa's over te vinden op forums en websites.


Put_met_keren zei:Thx
Ik zou me niet enkel concentreren op mijn armen. Ik zou ook buikspieroefeningen doen en oefeningen voor de bovenbenen. Maar daarover heb ik geen echte vragen.
Ik vind dat mijn armen wat te papperig zijn![]()
En ik let wel op mijn eten, vind ik zelf![]()

Put_met_keren zei:Ik zou mijn bovenarmen wat willen trainen.
Put_met_keren zei:Thx
Ik zou me niet enkel concentreren op mijn armen. Ik zou ook buikspieroefeningen doen en oefeningen voor de bovenbenen.
Weezyy zei:Kweet nog da ik 16kilo al veel vond in het begin.
5x5x70
Atrox, kdenk da wij zowa op hetzelfde niveau staan kwa kracht.
PR met dumbell press is 6x34.
MetalG zei:ik bench bijna het dubbel als u en mijn dumbell presses zijn 4x8x35 (of 5x5x40 met 3min rust)
AhReNd zei:Idd, dat kan in principe niet, of je bedoelde 34kg in totaal, niet per arm?
Battista zei:In totaal? Zou 17kg per dumbell zijn? Lijkt mij waarschijnlijker dan 34kg per dumbell..
@metalG wat zijn je stats op de incline bp?
AhReNd zei:Als je BP 5 x 5 x 70 is ga je geen DB Press doen met 6 x 34.
Battista zei:Kzei het toch dat 34kg in totaal waarschijnlijker zou zijn, dan elk 34kg...
