Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MichielD4

Legacy Member
Weezyy zei:
Ik loop normaal 6x per week dus er met mijn hoed naar smijten doe ik niet denk ik. Mijn schema is ook quasi vetvrij, maar erg hoog in cal.

Was niet naar jou gericht.

Ik zou eens wat meer lezen over het eten van vet, ik eet meer vet tijdens het cutten dan tijdens het bulken. Van vet wordt je niet perse vet.

Weezyy

Legacy Member
Nee weet ik, maar wou het even vermelden. :)

En ik weet dat verzadigde of onverzadigde 1 van de 2 goed is voor je.
Met vet doelde ik gewoon op het vet in het algemeen, niet persé vet als nutriënt.

Kenzani

Legacy Member
Xcessive- zei:
Maandag en vrijdag borst?

En doe incline bench op een gewone bank of vervang het door dumbbells. Bij schouders 1 press eruit gooien en bent over lateral raise voor achterkant schouder.

Je hebt bij traps nog eens triceps oefeningen geplaatst.
En als het werkelijk 4 echte werksets zijn vind ik het bij de meeste spieren wel veel.
Ja, maar zit genoeg tijd tussen dus kan niet zoveel kwaad van borst 2x te doen toch?
Oh ja foutje bij kopieren, voor traps doe ik:
- Power Barbell Shrugs
- Dumbbell shrugs
Doe ook niet altijd 4 werksets, soms 3, soms zelfs maar 2 bij de laatste oefeningen, te zien hoe fris ik nog zit :)

dietrich0

Legacy Member
Weez lees eens wat over voeding? Het heeft ni te maken met vetten.

MetalG

Legacy Member
Daarnet 5x3x115kg bench en bij de 5de set, 2de rep ineens pijn in mn borst.. moeten stoppen want het deed echt zeer toen ik daarna zelf met 80kg zakte :(

Heb dan maar Benen getraind (legpress en calf raises) en abs als afsluiting

Xcessive-

Legacy Member
Goed opgewarmd en voer je de bench goed uit of probeer je maar gewoon zwaar te gaan?
Train jij met spotter?

MetalG

Legacy Member
Xcessive- zei:
Goed opgewarmd en voer je de bench goed uit of probeer je maar gewoon zwaar te gaan?
Train jij met spotter?

Opgewarmd met 6x80 3x100 altijd met spotter

Affinity

Legacy Member
Lichter opwarmen? 3x100 opwarming terwijl uw werksets 3x115 zijn... verschil is miniem...

MetalG

Legacy Member
mss eens wat pompen ofzo, kan wel helpen, benchen met 60kg doet 'pijn' bij mij, daarom dat ik altijd hoger begin... klinkt raar maar tis zo :p

Xcessive-

Legacy Member
Ik zou ook anders opwarmen.

2x5x50%
1x3x70%
1x2x90%

Zo warm ik op.

el slettos

Legacy Member
Vandaag trok mijn BP op niks, na mijn squat en deadlift sets was ik al redelijk afgemat

khad al miserie met 70kg BP :(

nuja, pull ups gingen dan wel goe :)

Weezyy

Legacy Member
Nieuwe PR op bench vandaag btw :)
70 exclu. bar. dus oftewel 80 en heel misschien 90 :D

Atrox

Legacy Member
Training zit erop. Mijn biceps stonden serieus pumped van de chin-ups, nog nooit meegemaakt :p Wel jammer dat ik chin-ups nog met hulp doe (contragewicht van 10kg), maar binnen een maandje zou ik alle sets uit moeten met mijn eigen gewicht :)

Er loopt op mijne fitness al een tijdje ne nieuwe rond en vandaag zat die te dumbell pressen met 25kg in elke hand. Ik had altijd de indruk dat die zijn armen gingen "instorten", leek me toch nie echt gezond wat die daar bezig was ...

AliChemicali

Legacy Member
Atrox zei:
Training zit erop. Mijn biceps stonden serieus pumped van de chin-ups, nog nooit meegemaakt :p Wel jammer dat ik chin-ups nog met hulp doe (contragewicht van 10kg), maar binnen een maandje zou ik alle sets uit moeten met mijn eigen gewicht :)

Er loopt op mijne fitness al een tijdje ne nieuwe rond en vandaag zat die te dumbell pressen met 25kg in elke hand. Ik had altijd de indruk dat die zijn armen gingen "instorten", leek me toch nie echt gezond wat die daar bezig was ...

25kg is nothing :p

Atrox

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
25kg is nothing :p

Voor mij wel :p

En een week geleden zeiden ze dat mijne 14kg al teveel was voor ne beginner :unsure:

Ma bij die kerel zakten die zijn armen gevaarlijk diep en snel onder dat gewicht :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan