Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arylia zei:mja "mass gainer".... suikerbom bucht meestal ofniet?
ik heb wel gehoord dat rice&protein een goeie is omdat er effectief stukjes rijst inzitten enzo...
trouwens als je 2 jaar blijft bulken ga je geen 2 jaar vetter worden he.... zolang ge goe uw calorieën blijft verbranden. desnoods nekeer uw vet té hoog wordt kunde klein beetje cutten maar zou nie onder 12% gaan

MaSSaSLaYeR zei:Propere sick pack = 8-10% ^^
Weezyy zei:Normaal zou ik moeten stoppen met bijkomen op 85kilo calorie wijs gezien.
Maar, waarom werd er geen commentaar gegeven toen ik eerst vertelde over het feit dat ik een mass gainer ging gebruiken en met lopen + fatburner het vet eraf zou halen?
Achteraf bekeken was het inderdaad misschien niet zo snugger.
Kwou je nog een rep geven maar blijkbaar kan dit niet![]()


John1307 zei:Toch geen fatburner op basis van ephedrine hoop ik? En waarom uberhaupt een fatburner gebruiken? Ik neem aan dat uw metabolisme snel genoeg is als ge al een mass gainer nodig hebt om gewicht bij te winnen.
Gebeurd ook, op mijn zware dagen eet ik wat meer.Xcessive- zei:Wie zegt er dat je max 6kg spiermassa per jaar kan bijkomen? Er zijn genoeg (beginners) die er ver boven gaan. En er is niets mis met een fatburner, maar cut eerst gewoon en gebruik zoiets als het al moeilijker gaat. De legale fatburners stellen toch niet zoveel voor.
En het is beter om gewoon te "cleanbulken" dan zwaar te gaan bulken u vetpercentage 20% te doen stijgen en daarna te gaan cutten om bijna al die spiermassa terug mee te verliezen.
Je kan beter ook niet elke dag op hetzelfde kcal zitten. 3 dagen hoog, 2 dagen lager, 3 dagen hoog etc. Zo went u lichaam niet aan de energie inname en blijft u vetverbranding hoger.
Hoewel ik blijf honger hebben ongeacht hoeveel ik eet, een halfuur erna heb ik terug honger. Kga denk ik is gewoon puur op buikgevoel eten want zo'n schema pft.MaSSaSLaYeR zei:Oxyelite pro! Ben er tevreden van!
John1307 zei:Toch geen fatburner op basis van ephedrine hoop ik? En waarom uberhaupt een fatburner gebruiken? Ik neem aan dat uw metabolisme snel genoeg is als ge al een mass gainer nodig hebt om gewicht bij te winnen.

Zyklon zei:Ik heb ook al ECAY (=ephedrine + cafeine + aspirine + yohimbine) gebruikt in de zomer. Goed spul maar net zoals bij andere fat burners treedt er na een tijdje gewenning op. Ik wil er wel even bijzeggen dat ik een strak voedingsschema had, meer dan 3u cardio per week deed en 4x keer per week UB/LB trainde. Ik ben tegen het gebruik van fat burners als je er voor de rest je pet naar smijt.