Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weezyy

Legacy Member
mr_vain zei:
Paranoia, hij zal niet voor een weekje in het leger gaan hoor :crazy:

Delirium zei:
Ah, da's in Beveren ^_^
Ja die is er al een paar jaar. Ook ooit nog geweest toen ik in Meirdam Dendermonde ging. Toen ik er ging was er bijna niet voor krachtraining: 1 smithmachine, dumbells tot 24kilo en een paar bankskes.
Ne maat van me traint daar nu. 't Schijn dat er wel schoon vrouwen komen :$

Ja maar niemand kent Beveren, daarmee dat ik altijd sint-niklaas zeg :p
K'woon op een vierpunt eigenlijk, ik woon 500meter van complex en das al in sint-niklaas so.. :p

Hier woont over het algemeen heel schoon volk:cool:
Wilt ge anders is vrage aan uwe maat of ze daar een squat cage ofzo hebben? Kheb ook al is gaan kijke in Chris power gym maar da trok op niks.

24kilo dumbells is wel lolzz

Weezyy

Legacy Member
Xcessive- zei:
Vriend van mij vertelde vorige keer in de gym dat Animal Pak op de dopinglijst staat? Ik geloof het zelf niet echt en ik vind er ook niets over.

Ik heb alleen gehoord van een paar gym genoten dat Crack erop gaat.

Delirium

Legacy Member
Weezyy zei:
Ja maar niemand kent Beveren, daarmee dat ik altijd sint-niklaas zeg :p
K'woon op een vierpunt eigenlijk, ik woon 500meter van complex en das al in sint-niklaas so.. :p

Hier woont over het algemeen heel schoon volk:cool:
Wilt ge anders is vrage aan uwe maat of ze daar een squat cage ofzo hebben? Kheb ook al is gaan kijke in Chris power gym maar da trok op niks.

24kilo dumbells is wel lolzz

Zal het ne keer vragen.
Kom naar Eurofit hé ;) : 3 flat benches, 1 incline, 1 decline, Squatrack, dumbells tot 50kg

Weezyy

Legacy Member
Merci!

Isda ni op de boomsteenweg ofzoiets?
Ben ni zo geliefd in Boom & omstreken :unsure:

AliChemicali

Legacy Member
:offtopic:

• Welke invulling geeft mijn bedrijf aan het begrip verantwoordelijkheid?

Wat kun je daar op antwoorden :p

Weezyy

Legacy Member
Beter naar onozele vraagskes gaan, heb'k daarnet ook gedaan toendak een taak kreeg :p

eprode

Legacy Member
is het normaal dat ik bij mijn incline fly's vooral de voorkant van mijn schouders belast ipv mijn bovenborst?? Zo een gevoel heb ik althans..
Weezy ben je van beveren? ik ook :)

Stancke

Legacy Member
eprode zei:
is het normaal dat ik bij mijn incline fly's vooral de voorkant van mijn schouders belast ipv mijn bovenborst?? Zo een gevoel heb ik althans..
Weezy ben je van beveren? ik ook :)

Op hoeveel graden doe je je fly's?

Weezyy

Legacy Member
eprode zei:
is het normaal dat ik bij mijn incline fly's vooral de voorkant van mijn schouders belast ipv mijn bovenborst?? Zo een gevoel heb ik althans..
Weezy ben je van beveren? ik ook :)

Waar train je?
Schouders worden altijd wel belast bij fly's, er zijn er hier een paar die het zelfs op 16kilo houden gewoon om de schouder niet te veel te blesseren. :)

Xcessive-

Legacy Member
Weezyy zei:
Waar train je?
Schouders worden altijd wel belast bij fly's, er zijn er hier een paar die het zelfs op 16kilo houden gewoon om de schouder niet te veel te blesseren. :)

16kg is ook niet zo weinig. Nuja als u onderarmen bijna loodrecht op u bovenarmen staan en je er bijna een press van maakt kun je natuurlijk zwaarder.

eprode

Legacy Member
ik train thuis,heb zo een fitnesskamerke ingericht :) heb een tijdje in de meirdanm getraind , maar met mijn ploegenwerk, vriendin,... hield ik da nooit lang vol.
Ik pak maar 12kg elke dumbell bij mijn fly's hoor, maar toch heb ik t'gevoel dat mijn schouders meer belast zijn dan mijn borst, incline fly's zou toch de zijkant van je bovenborst moeten trainen of niet?

en ja ik maak eigenlijk zowa een "knuffelbeweging" en eindig dan zo met mijn armen stijf boven mij uit..heb wel gemerkt dat hoe ik meer ik mijn dumbells naar mijn buik toe beweeg ik meer spanning voel op mijn bovenborst?

dietrich0

Legacy Member
Wow training was een ramp! Echt ni leuk.. Na een week half ziek geweest te zijn ochot.. Bij incline db press pakte ik de 22kg en kreeg het ni eens in de lucht daarna kreeg ik amper 18kg omhoog:D Bij de rest vd oefeningen juist hetzelfde!
Wat is da dan wnr je 2weken ni traint?..

Weezyy

Legacy Member
eprode zei:
ik train thuis,heb zo een fitnesskamerke ingericht :) heb een tijdje in de meirdanm getraind , maar met mijn ploegenwerk, vriendin,... hield ik da nooit lang vol.
Ik pak maar 12kg elke dumbell bij mijn fly's hoor, maar toch heb ik t'gevoel dat mijn schouders meer belast zijn dan mijn borst, incline fly's zou toch de zijkant van je bovenborst moeten trainen of niet?

en ja ik maak eigenlijk zowa een "knuffelbeweging" en eindig dan zo met mijn armen stijf boven mij uit..heb wel gemerkt dat hoe ik meer ik mijn dumbells naar mijn buik toe beweeg ik meer spanning voel op mijn bovenborst?

doe alsof je een boom knuffelt.

Weezyy

Legacy Member
dietrich0 zei:
Wow training was een ramp! Echt ni leuk.. Na een week half ziek geweest te zijn ochot.. Bij incline db press pakte ik de 22kg en kreeg het ni eens in de lucht daarna kreeg ik amper 18kg omhoog:D Bij de rest vd oefeningen juist hetzelfde!
Wat is da dan wnr je 2weken ni traint?..

Dan beginde terug bij af!

muh, nu begin'k echt wel een buikje te krijgen, maar al het gewicht gaat lekker omhoog nu. Denk dat ik gewoon nog even mijn mass gainer ga uit-nemen en dan mijn fatburner is aan een test onderwerpen, lopen gaat helaas nog niet :(

de Waaslandwolf

Legacy Member
Delirium zei:
Zal het ne keer vragen.
Kom naar Eurofit hé ;) : 3 flat benches, 1 incline, 1 decline, Squatrack, dumbells tot 50kg
Tiens, ook behoorlijk dichtbij voor mij, een decline bench hebben ze hier niet, en er zitten wat gaten in het halteraanbod. Aan de andere kant heb ik hier ook een squatrack, deadlift platform/squatpost, en drie flat benches, waarvan je in een desgewenst ook nog kan squatten. Beperkte openingsuren, maar voor €7 per maand denk ik niet dat ik mag klagen. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan