Weezyy
Legacy Member
mr_vain zei:Paranoia, hij zal niet voor een weekje in het leger gaan hoor![]()
Delirium zei:Ah, da's in Beveren ^_^
Ja die is er al een paar jaar. Ook ooit nog geweest toen ik in Meirdam Dendermonde ging. Toen ik er ging was er bijna niet voor krachtraining: 1 smithmachine, dumbells tot 24kilo en een paar bankskes.
Ne maat van me traint daar nu. 't Schijn dat er wel schoon vrouwen komen![]()
Ja maar niemand kent Beveren, daarmee dat ik altijd sint-niklaas zeg

K'woon op een vierpunt eigenlijk, ik woon 500meter van complex en das al in sint-niklaas so..

Hier woont over het algemeen heel schoon volk

Wilt ge anders is vrage aan uwe maat of ze daar een squat cage ofzo hebben? Kheb ook al is gaan kijke in Chris power gym maar da trok op niks.
24kilo dumbells is wel lolzz
: 3 flat benches, 1 incline, 1 decline, Squatrack, dumbells tot 50kg


Bij de rest vd oefeningen juist hetzelfde! 