Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dietrich0 zei:Para?

mr_vain zei:Paranoia, hij zal niet voor een weekje in het leger gaan hoor![]()
Weezyy zei:Verveeld wel na een tijdje hoor, kstond in de rij voor local binnen te gaan zat er zo ne kerel zen eigen heel de tijd om te draaien, op den duur vraag ik vriendelijk : is er iets ofzo?
Die meteen nene helemaal nie, maar welke oefening doe gij voor borstspieren? :')
Ook in highstreet dan (allemaal magere mannekes go figure) ineens roept er zo een meiske dak eerst ni kende : HEY MISTER TIETJES!
Kvraag me af wa ze binnenkort gaan zeggen ^^
Weezyy zei:Tegenwoordig ook club royal omdat ik nu in Sint-niklaas woon.
Weezyy zei:
Ben er nu net 20. Redelijk veel ja.
R&B, Noxx, Local, D'anvers, carré al da soort dingen.
Tegenwoordig ook club royal omdat ik nu in Sint-niklaas woon.
Weezyy zei:Healthcity's.
Maar ze zijn een nieuwe gym aan het bouwen zo'n 5 minuten van bij mij thuis, als ze daar een squat cage hebben, ga'k daar wel trainen.![]()
Weezyy zei:Blijkbaar is die al af, net nog is gevraagd aan vaderlief.
De meirdam, naast den Aldi. Moet ik toch is gaan checke morgen ^^
