Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dietrich0 zei:Die Rakich-wannabe in mijn gym had wel huge pecs![]()
Zyklon zei:Heb je gewichthefschoenen? Ik geraak met mijn All Stars (platte zool) met moeite tot parallel. Met een verhoogde hak, komen je knieën meer naar voren, blijft je torso meer rechtop en is het dus makkelijk om de bar boven je hoofd te houden. Shrug je de bar voldoende? Je traps moeten gedurende de volledige set opgespannen blijven.
Rond 1:55:
YouTube - Mark Rippetoe: In the Gym with Coach Rip, Overhead Squats
Zyklon zei:Ja, je torso moet altijd een beetje naar voren hangen maar niet zoals bij een powerlift squat hé. Waarom nog een extra verhoging van de hak met dat plankje? En van wie 'moest' je dat doen? Heb je een personal trainer?
Het kan zijn dat oa je heupbuigers (hip flexors) niet soepel genoeg zijn waardoor je moeite hebt om parallel te breken, hier een oefening om dit te verbeteren:
YouTube - Supine Straight Leg Raise
Zyklon zei:Ok, heeft je coach al gezegd hoe hij de schouder ging mobieler maken? Deze oefening zou ook kunnen helpen:
Band Shoulder Dislocations:
YouTube - shoulder dislocation with band
Succes alleszinds!
. Die rekbanden zien er anders wel cool uit, wordt dat lichaam er automatisch bijgeleverd
?John1307 zei:Deze oefening moest ik doen van hem maar dan met een houten rekstok. Die rekbanden zien er anders wel cool uit, wordt dat lichaam er automatisch bijgeleverd
?

Weezyy zei:Het ego dat je krijgt als je door vreemden word aangesproken met : ''amai, pakt gij soms pillekes ofzo?'' is enorm!![]()
el slettos zei:been there,
ik had toen iets meer dan 2 dagen last van mijn onderrug toen mijn techniek nog niet goed was
dietrich0 zei:Tegen mij zeggen ze da ni.. Ik wil ook een lilliputter zijn![]()
![]()


Arylia zei:ten eerste: deadlift als laatste oefening = /facepalm
ten tweede: je hoort het in je onderrug te voelen

Zyklon zei:Iemand die een gokje doet hoeveel gram eiwitten dit is?
2 blikken tonijn (2x155g)
2 blikjes makreelfilet (2x88g)
6 eieren
70g gouda kaas
100g spekreepjes