Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dietrich0

Legacy Member
Tjah tuurlijk kan iedereen een fitness openen Stancke.. Maar wie overleeft er?:)

MetalG

Legacy Member
dead squad zei:
Haha nu ben ik toch nieuwsgierig naar wat ge dan had gedaan dat ze ineens hun vechtkunste moesten bovenhale :p? Of ware het van die marginale die graag iemand bijeen rammelen omdat ge er 'vies' naar keek?

dat tweede, ik keek zelfs niet vies :p

dietrich0

Legacy Member
Het is al als je in hun richting kijkt.. Maar ik kijk ni weg zne, misschien toch beter is doen:p

Gentei

Legacy Member
Weezyy zei:
Zit wel onbeperkte drank/sauna/dvd verhuur/zonnenbank/stoombad/groepslessen in. En het is elke dag open van 9-23 behalve op zaterdag & zondag dan is het van 9-18. Als ge het ten volle benut is het zijn geld wel waard hoor.

Je bent zwembad vergeten :D zit er ook in

Weezyy

Legacy Member
Stancke zei:
Stelt de ballen voor. Een postbode kan ook van de ene dag op de andere een fitness openen, ook al weegt die 150kg.

:(
Ahja, als het er hangt zullen mensen wel al wat meer zoiets hebben van '' die kent er wel wat van''.

MetalG

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Btw excuseer nen john? Ik vind da een zware beledeging, ik ben een Eclectic listener. Ps ik heb nog nooit zelf nen fight begonne, ooit al naar feesthalle in putte uitgeweest als ge daar uw manneke ni kunt staan pikke ze u geld en gsm want security doet niks. !!

ik ken u van ziens ; )!

waarde gij ni den beste vriend van tommeke :unsure:

MichielD4

Legacy Member
likes to kill zei:
Idd, maar ik vond het al meer een 'advanced' how to, de echte basis wordt niet echt overlopen

Zoals? Het enige wat in me opkomt is de greepwijdte op de bar.

AliChemicali

Legacy Member
1 week oxyelite pro: geen neveneffecten niet meer ik pak er 4 per dag in.

Ik ben 6 kilo kwijt op ongeveer een week kweeg nu 89. Nog 9 kilo te gaan! Tot nice 6 pack:p :D x

Dreetn

Legacy Member
6 kg op 1 week? :S
Dat kan toch onmogelijk 6kg vet zijn, want dan zou je per dag ongeveer een 7500kcal onder je onderhoud moeten eten. (wat overeen komt met niks eten en 5000kcal eraf sporten)

Of klopt mijn redenering niet? :unsure:

AliChemicali

Legacy Member
Dreetn zei:
6 kg op 1 week? :S
Dat kan toch onmogelijk 6kg vet zijn, want dan zou je per dag ongeveer een 7500kcal onder je onderhoud moeten eten. (wat overeen komt met niks eten en 5000kcal eraf sporten)

Of klopt mijn redenering niet? :unsure:

Vet - Vocht enzo ik ben wel men love handles kwijt :D en deel van menne buik en geziet men abs alsk opspan :D

el slettos

Legacy Member
Idd wss vocht. Kheb nu 3 dagen eens twinlab ripped fuel uitgetest en kben 1 kilo kwijt :o

Kga dat product niet meer innemen, ook bijwerkingen zoals mijn hartslag dat sneller ging en soms onwel zijn.

Edit: kzou beter weer eens bulken en nog keertje true mass gaan halen bij Stancke ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan