Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Weezyy zei:
Bij mijn PT opleiding zit ook een de opleiding om zelf een gym te openen = dreaming about the possibilities!!

Daarvoor hoef je geen opleiding te volgen hoor.

Affinity

Legacy Member
MetalG zei:
Allemaal beren hier precies!

Ik heb is ambras gehad en kzen in de kliniek wakker geworden (toen ben ik begonnen met trainen. :p)

Woohoow..... das al ietske serieuzer dan een duwke krijgen :D

Wete nog wie het was? Weet ge ze wonen? Gade ze terugpakken?

:evil:

Wijsheid

Legacy Member
dietrich0 zei:
Er zit zo'n soort Rakich bij mij op de gym en die kan dat perfect! Die heeft echt rare borstoefeningen.. Ga met je rug op een schuin bankje liggen, neem lichte db's en molenwiek horizontaal van achter naar voor en dan armen verticaal omhoog al pushend tegen de chest.. Hoe noemt die oefeningen?

Ik heb Federer nog nooit een shake zien nemen.

Ik heb trouwens een nieuw filmpje van squat, ik denk dat hem al beter is:) Van calf raises heb ik ook filmpjes, maar je ziet ni hoeveel gewicht ik pak dus ik ga het ni tonen.

Zoek around the world is op, met db's, misschien is het dat.
(En nee, niet de staande oefening waar ze één dumbbel rond hun lichaam zwieren, die heeft toevallig dezelfde naam)

Wijsheid

Legacy Member
belvedere86 zei:
:oink: pist ge da ni gewoon uit?

Als je massa's drinkt, ja. -Gevaarlijker is het effect op u bloed , teveel eiwitten in het bloed doet u bloeddruk stijgen.

dietrich0

Legacy Member
Damn dan heb ik dat misschien! Als ge hogere bloeddruk hebt, zweet ge dan meer? De laatste dagen zweet ik echt als een rund! Kletsnat wakker worden in bed enzo.. In huis ni kunnen zitten zonder ramen op te zetten..

YouTube - Squat
Mijn squat, ik sta op een balkje zodat ik flexibeler kan bewegen. Ik gebruik hip-rotatie op het einde van een rep, maar misschien is dat te laat?

Areknia

Legacy Member
Probeer er wel voor te zorgen dat ge teminste horizontaal komt en liefst nog minder dan horizontaal.

el slettos

Legacy Member
jip, nog wa later diet

kzal ook eens proberen om vanavond mijn squat of deadlift te filmen zodat jullie mijn techniek kunnen beoordelen ^^

likes to kill

Legacy Member
dietrich0 zei:
Damn dan heb ik dat misschien! Als ge hogere bloeddruk hebt, zweet ge dan meer? De laatste dagen zweet ik echt als een rund! Kletsnat wakker worden in bed enzo.. In huis ni kunnen zitten zonder ramen op te zetten..

YouTube - Squat
Mijn squat, ik sta op een balkje zodat ik flexibeler kan bewegen. Ik gebruik hip-rotatie op het einde van een rep, maar misschien is dat te laat?

Minder foefelen bij uw walkout
Ik denk dat je een wijdere stand nodig hebt
Knieën naar buiten duwen!
Dieper gaan
Meer hipdrive
Armen dichter bij elkaar zodat je bovenrug beter kan opspannen

maar... het is wel al beter dan de vorige filpjes die je gepost hebt

Weezyy

Legacy Member
Stancke zei:
Daarvoor hoef je geen opleiding te volgen hoor.

We krijgen een getuigschrift instructeur fitness (inclusief bedrijfsbeheer): diploma uitbater van een fitnesscentrum in onze eerste module :unsure:

Xcessive-

Legacy Member
Weezyy zei:
We krijgen een getuigschrift instructeur fitness (inclusief bedrijfsbeheer): diploma uitbater van een fitnesscentrum in onze eerste module :unsure:

Ik denkt niet dat het zo gemakkelijk zal zijn om een goed draaiende gym te beginnen. Er is veel concurrentie. Ik denk dat er bij mij in een straal van 4km een stuk of 8 gyms zijn.

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
btw massaslayer, wa doe ge van werk?
Ge hebt u nog nii deftig voorgesteld eigenlijk :p

Hallo :) ik ben vincent, ik ben 20 jaar oud van 1990 ik ben 3de jaars student te mechelen ik volg ims. Ims is een combinatie vn it(databases,programming,flash) en business intelligence. Myn hobby en een belangryk deel vn men leven is powertraining. Ik heb al 5 maand een vriendin die verpleegster studeert in leuven dus ik word goe verzorgt;) ik ben 1.88 meter en weeg 90kg. Ik hou vn veel soorten muziek gangsta rap, tek, r&b,... Vooral vn deze genres de oude hits :p ik ben begonne met fitness omdak es iets anders wou doen dan gevechtsport en ook om meer chiquas te kunne krijge en harder ass te kick op fuive xD thats me!

Affinity

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Hallo :) ik ben vincent, ik ben 20 jaar oud van 1990 ik ben 3de jaars student te mechelen ik volg ims. Ims is een combinatie vn it(databases,programming,flash) en business intelligence. Myn hobby en een belangryk deel vn men leven is powertraining. Ik heb al 5 maand een vriendin die verpleegster studeert in leuven dus ik word goe verzorgt;) ik ben 1.88 meter en weeg 90kg. Ik hou vn veel soorten muziek gangsta rap, tek, r&b,... Vooral vn deze genres de oude hits :p ik ben begonne met fitness omdak es iets anders wou doen dan gevechtsport en ook om meer chiquas te kunne krijge en harder ass te kick op fuive xD thats me!

based on that profile: i don't like you :(

Weezyy

Legacy Member
U lost me at :
ik ben begonne met fitness omdak es iets anders wou doen dan gevechtsport en ook om meer chiquas te kunne krijge en harder ass te kick op fuive xD thats me!

Maar toch, hoi :)

Weezyy

Legacy Member
Waarschijnlijk, alé wie gaat er nu fitness doen om meer meiskes te kunne krijge en iemand harder kapot te kunnen maken op een fuif!!!









80% van mijn gym.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan