Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weezyy zei:Bij mijn PT opleiding zit ook een de opleiding om zelf een gym te openen = dreaming about the possibilities!!
MetalG zei:Allemaal beren hier precies!
Ik heb is ambras gehad en kzen in de kliniek wakker geworden (toen ben ik begonnen met trainen.)


MetalG zei:Allemaal beren hier precies!
Ik heb is ambras gehad en kzen in de kliniek wakker geworden (toen ben ik begonnen met trainen.)
Weezyy zei:2x shake? U lichaam kan maar een bepaalde hoeveelheid aan van eiwitten hoor.. teveel word opgeslagen als vet.
pist ge da ni gewoon uit?dietrich0 zei:Er zit zo'n soort Rakich bij mij op de gym en die kan dat perfect! Die heeft echt rare borstoefeningen.. Ga met je rug op een schuin bankje liggen, neem lichte db's en molenwiek horizontaal van achter naar voor en dan armen verticaal omhoog al pushend tegen de chest.. Hoe noemt die oefeningen?
Ik heb Federer nog nooit een shake zien nemen.
Ik heb trouwens een nieuw filmpje van squat, ik denk dat hem al beter isVan calf raises heb ik ook filmpjes, maar je ziet ni hoeveel gewicht ik pak dus ik ga het ni tonen.
belvedere86 zei:pist ge da ni gewoon uit?
dietrich0 zei:Damn dan heb ik dat misschien! Als ge hogere bloeddruk hebt, zweet ge dan meer? De laatste dagen zweet ik echt als een rund! Kletsnat wakker worden in bed enzo.. In huis ni kunnen zitten zonder ramen op te zetten..
YouTube - Squat
Mijn squat, ik sta op een balkje zodat ik flexibeler kan bewegen. Ik gebruik hip-rotatie op het einde van een rep, maar misschien is dat te laat?
Stancke zei:Daarvoor hoef je geen opleiding te volgen hoor.

Weezyy zei:We krijgen een getuigschrift instructeur fitness (inclusief bedrijfsbeheer): diploma uitbater van een fitnesscentrum in onze eerste module![]()
Weezyy zei:btw massaslayer, wa doe ge van werk?
Ge hebt u nog nii deftig voorgesteld eigenlijk![]()
ik ben vincent, ik ben 20 jaar oud van 1990 ik ben 3de jaars student te mechelen ik volg ims. Ims is een combinatie vn it(databases,programming,flash) en business intelligence. Myn hobby en een belangryk deel vn men leven is powertraining. Ik heb al 5 maand een vriendin die verpleegster studeert in leuven dus ik word goe verzorgt
ik ben 1.88 meter en weeg 90kg. Ik hou vn veel soorten muziek gangsta rap, tek, r&b,... Vooral vn deze genres de oude hits
ik ben begonne met fitness omdak es iets anders wou doen dan gevechtsport en ook om meer chiquas te kunne krijge en harder ass te kick op fuive xD thats me!MaSSaSLaYeR zei:Halloik ben vincent, ik ben 20 jaar oud van 1990 ik ben 3de jaars student te mechelen ik volg ims. Ims is een combinatie vn it(databases,programming,flash) en business intelligence. Myn hobby en een belangryk deel vn men leven is powertraining. Ik heb al 5 maand een vriendin die verpleegster studeert in leuven dus ik word goe verzorgt
ik ben 1.88 meter en weeg 90kg. Ik hou vn veel soorten muziek gangsta rap, tek, r&b,... Vooral vn deze genres de oude hits
ik ben begonne met fitness omdak es iets anders wou doen dan gevechtsport en ook om meer chiquas te kunne krijge en harder ass te kick op fuive xD thats me!
