AliChemicali
Legacy Member
Xcessive- zei:40kg ??? Wil ik wel eens zien. Gewicht trekken naar u heup en niet met heel uwe schouder mee omhoog gaan eh.
ofc ^^
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xcessive- zei:40kg ??? Wil ik wel eens zien. Gewicht trekken naar u heup en niet met heel uwe schouder mee omhoog gaan eh.
Weezyy zei:Zit wel onbeperkte drank/sauna/dvd verhuur/zonnenbank/stoombad/groepslessen in. En het is elke dag open van 9-23 behalve op zaterdag & zondag dan is het van 9-18. Als ge het ten volle benut is het zijn geld wel waard hoor.

pitbull46 zei:_______
Zou dit kwaad kunnen mannen, aangezien ik uit m'n schema zit deze week doordat ik met een oorontsteking zat en 2 dagen niet kunnen trainen heb: Gewoon vandaag niet meer gaan trainen en direct volgende week een nieuwe week beginnen ?
pitbull46 zei:Iemand ?
dietrich0 zei:Haha fuck de healthcity!
Wrm nemen eig. zo weinig topsporters (tennissers, voetballers, wielrenners,..)whey? Of toch niet in het openbaar..
MaSSaSLaYeR zei:ofc ^^
Xcessive- zei:Nee kan geen kwaad. Een week rust kan zelfs af en toe goed doen!
MaSSaSLaYeR zei:Heb alleen oud filmpje van me doing dumbell press![]()
MaSSaSLaYeR zei:Nu Power Food: 3 Stukken Kip en Rijst - daarna banana shake - training - shake
Weezyy zei:Dan maak je een nieuw filmpje?
Das toch zowat de regel hier, Dietrich heeft bijna een hele film van hem op youtube staan.


el slettos zei:40 kg is idd veel.
De meesten kunnen maar 22kg DB rows doen waar ik train
kvind mijn 32 dan wel meer dan acceptabel ^^
Van calf raises heb ik ook filmpjes, maar je ziet ni hoeveel gewicht ik pak dus ik ga het ni tonen.dietrich0 zei:Er zit zo'n soort Rakich bij mij op de gym en die kan dat perfect! Die heeft echt rare borstoefeningen.. Ga met je rug op een schuin bankje liggen, neem lichte db's en molenwiek horizontaal van achter naar voor en dan armen verticaal omhoog al pushend tegen de chest.. Hoe noemt die oefeningen?


Weezyy zei:btw massaslayer, wa doe ge van werk?
Ge hebt u nog nii deftig voorgesteld eigenlijk![]()
Arylia zei:Toon da filmpje dan eens als ge wilt
@ Pitbull: ik heb ook voor die keuze gestaan paar weken terug en heb gekozen om te rustenandere keuze was eventueel wat compounds / full body doen
