Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
Zit wel onbeperkte drank/sauna/dvd verhuur/zonnenbank/stoombad/groepslessen in. En het is elke dag open van 9-23 behalve op zaterdag & zondag dan is het van 9-18. Als ge het ten volle benut is het zijn geld wel waard hoor.

Ik betaal 20 euro per maand :D

IIcon

Legacy Member
pitbull46 zei:
_______

Zou dit kwaad kunnen mannen, aangezien ik uit m'n schema zit deze week doordat ik met een oorontsteking zat en 2 dagen niet kunnen trainen heb: Gewoon vandaag niet meer gaan trainen en direct volgende week een nieuwe week beginnen ?

Iemand ?

Totser

Legacy Member
dietrich0 zei:
Haha fuck de healthcity!:p
Wrm nemen eig. zo weinig topsporters (tennissers, voetballers, wielrenners,..)whey? Of toch niet in het openbaar..

Ik zie niels albert na elke cross een shake drinken, en cancellara dronk na zijn overwinning in de e3 ookeen shake.

AliChemicali

Legacy Member
Nu Power Food: 3 Stukken Kip en Rijst - daarna banana shake - training - shake

Weezyy

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Heb alleen oud filmpje van me doing dumbell press :D

Dan maak je een nieuw filmpje?
Das toch zowat de regel hier, Dietrich heeft bijna een hele film van hem op youtube staan.

Weezyy

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Nu Power Food: 3 Stukken Kip en Rijst - daarna banana shake - training - shake

2x shake? U lichaam kan maar een bepaalde hoeveelheid aan van eiwitten hoor.. teveel word opgeslagen als vet.

Affinity

Legacy Member
Toon da filmpje dan eens als ge wilt :)

@ Pitbull: ik heb ook voor die keuze gestaan paar weken terug en heb gekozen om te rusten :) andere keuze was eventueel wat compounds / full body doen

Weezyy

Legacy Member
btw massaslayer, wa doe ge van werk?
Ge hebt u nog nii deftig voorgesteld eigenlijk :p

el slettos

Legacy Member
Weezyy zei:
Dan maak je een nieuw filmpje?
Das toch zowat de regel hier, Dietrich heeft bijna een hele film van hem op youtube staan.

:lol:

ik eigenlijk nog niks :unsure: :p

dietrich0

Legacy Member
el slettos zei:
40 kg is idd veel.

De meesten kunnen maar 22kg DB rows doen waar ik train :D

kvind mijn 32 dan wel meer dan acceptabel ^^

Er zit zo'n soort Rakich bij mij op de gym en die kan dat perfect! Die heeft echt rare borstoefeningen.. Ga met je rug op een schuin bankje liggen, neem lichte db's en molenwiek horizontaal van achter naar voor en dan armen verticaal omhoog al pushend tegen de chest.. Hoe noemt die oefeningen?

Ik heb Federer nog nooit een shake zien nemen.

Ik heb trouwens een nieuw filmpje van squat, ik denk dat hem al beter is:) Van calf raises heb ik ook filmpjes, maar je ziet ni hoeveel gewicht ik pak dus ik ga het ni tonen.

Weezyy

Legacy Member
dietrich0 zei:
Er zit zo'n soort Rakich bij mij op de gym en die kan dat perfect! Die heeft echt rare borstoefeningen.. Ga met je rug op een schuin bankje liggen, neem lichte db's en molenwiek horizontaal van achter naar voor en dan armen verticaal omhoog al pushend tegen de chest.. Hoe noemt die oefeningen?

Na een bepaald aantal hits op uw filmke krijgde misschien een partnership :unsure:

Heb die oefening ook al een paar keer gezien, denk wel dat die goed werkt want de mensen die hem doen hebben meestal wel een mega chest. Werkt zowat heel de pec area denk ik.
Gisteren Timmeke (dikke arm foto) zien hammer curl'n met 12x22kilo.
Made me feel little :(

Affinity

Legacy Member
Weezyy zei:
btw massaslayer, wa doe ge van werk?
Ge hebt u nog nii deftig voorgesteld eigenlijk :p

kaderfunctie in de IT, toch?



@ dietr: tgaat om uitvoering he niet om gewicht

IIcon

Legacy Member
Arylia zei:
Toon da filmpje dan eens als ge wilt :)

@ Pitbull: ik heb ook voor die keuze gestaan paar weken terug en heb gekozen om te rusten :) andere keuze was eventueel wat compounds / full body doen

Kga gewoon rusten, volgende week der terug hard invliegen :evil:

MetalG

Legacy Member
Allemaal beren hier precies!

Ik heb is ambras gehad en kzen in de kliniek wakker geworden (toen ben ik begonnen met trainen. :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan