Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dietrich0

Legacy Member
Haha fuck de healthcity!:p
Wrm nemen eig. zo weinig topsporters (tennissers, voetballers, wielrenners,..)whey? Of toch niet in het openbaar..

AliChemicali

Legacy Member
dietrich0 zei:
Haha fuck de healthcity!:p
Wrm nemen eig. zo weinig topsporters (tennissers, voetballers, wielrenners,..)whey? Of toch niet in het openbaar..

DIe pakke da allemaal als ge eens zou weten wat wielrenners allemaal pakke :o
en die manne van de UFC die pakke stackers - weight gainers - whey - creatine - aminozuren!

AliChemicali

Legacy Member
Wat zou het doel zijn bij een whey shake voor de training en een whey shake na de training.

ik ben er nog ni uit om voor de training of er na te pakke :(

Affinity

Legacy Member
Het doel? Wa voor doel denk je dat Whey heeft?

Spierherstel.

Wanneer innemen? Sommigen zweren bij voor de training, anderen na de training...

En dietr lol, waarom zouden ze daar geheimzinnig over moeten doen? "Toch niet in het openbaar", tzijn maar eiwitten hoor..
En idd zoals massaslayer zegt denk ik ook wel multivits/creatine/whey (lijkt mij standaard voor een sporter)

2 bankjes Weezyy? wtf... Wij denkek 2 of 3 verstelbare en dan nog eens 2 of 3 gewoon platte...Ik zeg telkens "2 of 3" omdat het er van de een 2 en de andere 3 zijn :p weet nie juist welke.. denk 3 platte. dan nog bankje voor decline ook

IIcon

Legacy Member
Weezyy zei:
edit : vandaag standing military press met 30kilo (inclu bar) kunnen doen.

Kzit op 45kg incl bar : )
En dit 3x6x45

Is een toffe oefening : )
_______

Zou dit kwaad kunnen mannen, aangezien ik uit m'n schema zit deze week doordat ik met een oorontsteking zat en 2 dagen niet kunnen trainen heb: Gewoon vandaag niet meer gaan trainen en direct volgende week een nieuwe week beginnen ?

AliChemicali

Legacy Member
Arylia zei:
Het doel? Wa voor doel denk je dat Whey heeft?

Spierherstel.

Wanneer innemen? Sommigen zweren bij voor de training, anderen na de training...

En dietr lol, waarom zouden ze daar geheimzinnig over moeten doen? "Toch niet in het openbaar", tzijn maar eiwitten hoor..
En idd zoals massaslayer zegt denk ik ook wel multivits/creatine/whey (lijkt mij standaard voor een sporter)

2 bankjes Weezyy? wtf... Wij denkek 2 of 3 verstelbare en dan nog eens 2 of 3 gewoon platte...Ik zeg telkens "2 of 3" omdat het er van de een 2 en de andere 3 zijn :p weet nie juist welke.. denk 3 platte. dan nog bankje voor decline ook

Gold Gym is naart schijnt den beste gym in the world :d ronnie coleman enzo trainne daar:p

Weezyy

Legacy Member
Ronnie traint in texas.

Gold Gym is een gym als een ander hoor, die zullen ook wel dingen niet hebben dat andere gyms dan weer wel hebben.

Healthcity daar in tegen --''

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
Ronnie traint in texas.

Gold Gym is een gym als een ander hoor, die zullen ook wel dingen niet hebben dat andere gyms dan weer wel hebben.

Healthcity daar in tegen --''

Dan was het jay cutler srr

Weezyy

Legacy Member
Arylia zei:
Het doel? Wa voor doel denk je dat Whey heeft?

Spierherstel.

Wanneer innemen? Sommigen zweren bij voor de training, anderen na de training...

En dietr lol, waarom zouden ze daar geheimzinnig over moeten doen? "Toch niet in het openbaar", tzijn maar eiwitten hoor..
En idd zoals massaslayer zegt denk ik ook wel multivits/creatine/whey (lijkt mij standaard voor een sporter)

2 bankjes Weezyy? wtf... Wij denkek 2 of 3 verstelbare en dan nog eens 2 of 3 gewoon platte...Ik zeg telkens "2 of 3" omdat het er van de een 2 en de andere 3 zijn :p weet nie juist welke.. denk 3 platte. dan nog bankje voor decline ook

Veel atleten nemen whey hoor. Whey is gewoon voor spierherstel en spierbehoud niets meer en niets minder.

2 bankjes beneden die je kan verstellen in 5 standen ofzo + da zitje. En dan bij de toestellen (smith/stations) nog 1 voor te gebruike bij de smith. En daar betalen wij 55euro per maand voor :woohoo:

Affinity

Legacy Member
LOL :D 5 standjes is ook maar weinig, bankjes bij ons hebben er denkek 8 ofzo... en 3 voor het zitje.

Trouwens beste gym zal wel geen homegym zijn :')
Omdat ik onmogelijk zoveel dumbells / toestellen kan betalen/plaatsen ergens in mijn huis.

el slettos

Legacy Member
Weezyy zei:
Veel atleten nemen whey hoor. Whey is gewoon voor spierherstel en spierbehoud niets meer en niets minder.

2 bankjes beneden die je kan verstellen in 5 standen ofzo + da zitje. En dan bij de toestellen (smith/stations) nog 1 voor te gebruike bij de smith. En daar betalen wij 55euro per maand voor :woohoo:

55€ per maand???????

damn

Xcessive-

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Vandaag shoulders & back my favorite :D :D :D :D Military Press Ftw :)


Met hoeveel Kilo doen jullie Single Arm Dumbell Rows hier 40 kg ^^ max in gym

40kg ??? Wil ik wel eens zien. Gewicht trekken naar u heup en niet met heel uwe schouder mee omhoog gaan eh.

herc

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
DIe pakke da allemaal als ge eens zou weten wat wielrenners allemaal pakke :o

Niet meer als andere topsporters.

En dietrich elke topsporter gebruikt zeker whey of afgeleide zaken die hetzelfde nastreven ( herstel/spieropbouw ). En topsporters zijn wandelende apotheken, en dan doel ik enkel op legale middelen/voedingssupplementen.

Weezyy

Legacy Member
Betaald zijn eigen toch vrij snel terug denk ik.
Abbo & vervoer lopen voor mij hoog op.

oké je bent 1000+ euro kwijt maar toch..

Bij mijn PT opleiding zit ook een de opleiding om zelf een gym te openen = dreaming about the possibilities!!

el slettos

Legacy Member
40 kg is idd veel.

De meesten kunnen maar 22kg DB rows doen waar ik train :D

kvind mijn 32 dan wel meer dan acceptabel ^^

Weezyy

Legacy Member
el slettos zei:
55€ per maand???????

damn

Zit wel onbeperkte drank/sauna/dvd verhuur/zonnenbank/stoombad/groepslessen in. En het is elke dag open van 9-23 behalve op zaterdag & zondag dan is het van 9-18. Als ge het ten volle benut is het zijn geld wel waard hoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan