Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dietrich0 zei:Haha fuck de healthcity!
Wrm nemen eig. zo weinig topsporters (tennissers, voetballers, wielrenners,..)whey? Of toch niet in het openbaar..
weet nie juist welke.. denk 3 platte. dan nog bankje voor decline ookWeezyy zei:edit : vandaag standing military press met 30kilo (inclu bar) kunnen doen.
Arylia zei:Het doel? Wa voor doel denk je dat Whey heeft?
Spierherstel.
Wanneer innemen? Sommigen zweren bij voor de training, anderen na de training...
En dietr lol, waarom zouden ze daar geheimzinnig over moeten doen? "Toch niet in het openbaar", tzijn maar eiwitten hoor..
En idd zoals massaslayer zegt denk ik ook wel multivits/creatine/whey (lijkt mij standaard voor een sporter)
2 bankjes Weezyy? wtf... Wij denkek 2 of 3 verstelbare en dan nog eens 2 of 3 gewoon platte...Ik zeg telkens "2 of 3" omdat het er van de een 2 en de andere 3 zijnweet nie juist welke.. denk 3 platte. dan nog bankje voor decline ook

Baats zei:Definieer eens de 'beste gym ter wereld'?
ROBIIEE!!!MaSSaSLaYeR zei:



Weezyy zei:Ronnie traint in texas.
Gold Gym is een gym als een ander hoor, die zullen ook wel dingen niet hebben dat andere gyms dan weer wel hebben.
Healthcity daar in tegen --''
MaSSaSLaYeR zei:bankje schuin of recht![]()
Arylia zei:Het doel? Wa voor doel denk je dat Whey heeft?
Spierherstel.
Wanneer innemen? Sommigen zweren bij voor de training, anderen na de training...
En dietr lol, waarom zouden ze daar geheimzinnig over moeten doen? "Toch niet in het openbaar", tzijn maar eiwitten hoor..
En idd zoals massaslayer zegt denk ik ook wel multivits/creatine/whey (lijkt mij standaard voor een sporter)
2 bankjes Weezyy? wtf... Wij denkek 2 of 3 verstelbare en dan nog eens 2 of 3 gewoon platte...Ik zeg telkens "2 of 3" omdat het er van de een 2 en de andere 3 zijnweet nie juist welke.. denk 3 platte. dan nog bankje voor decline ook

Weezyy zei:Veel atleten nemen whey hoor. Whey is gewoon voor spierherstel en spierbehoud niets meer en niets minder.
2 bankjes beneden die je kan verstellen in 5 standen ofzo + da zitje. En dan bij de toestellen (smith/stations) nog 1 voor te gebruike bij de smith. En daar betalen wij 55euro per maand voor![]()
MaSSaSLaYeR zei:Vandaag shoulders & back my favorite![]()
![]()
![]()
Military Press Ftw
Met hoeveel Kilo doen jullie Single Arm Dumbell Rows hier 40 kg ^^ max in gym
MaSSaSLaYeR zei:DIe pakke da allemaal als ge eens zou weten wat wielrenners allemaal pakke![]()
el slettos zei:55€ per maand???????
damn