Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

el slettos

Legacy Member
Baats zei:
En goan! Op hoeveel zit je al?

bp 80
sq 100
dl 130

dat zijn mijn max stats met elk 2 of 3 ROM's

Mijn sets doe ik wel met lager gewicht, bp met 60-65, sq met 70-80, dl met 90-100.

Sgoe ofnie?

MichielD4

Legacy Member
Stage is gedaan, wijsheidstanden zijn er uit, hamstringblessure is genezen dus maandag terug starten met Bill Star. Ik kan mezelf al niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst gedeadlift heb.

Mijn doel van 230kg zal ik dit jaar niet meer halen vrees ik :)

MichielD4

Legacy Member
Socrates1972 zei:
Een ex van me(Espi) bereikte met dit dieet ongelooflijke resultaten!!

Dag Oom Oli. Het trollen nog altijd verleerd? Doe ons een plezier en ga terug naar DBB, bodyresource of body-fitness forum!

Baats

Legacy Member
el slettos zei:
bp 80
sq 100
dl 130

dat zijn mijn max stats met elk 2 of 3 ROM's

Mijn sets doe ik wel met lager gewicht, bp met 60-65, sq met 70-80, dl met 90-100.

Sgoe ofnie?

Zeker! Hoe lang train je nu al?

el slettos

Legacy Member
Baats zei:
Zeker! Hoe lang train je nu al?

aha! blij dat te horen :p

ik train nu 6 maanden, waarvan ik 2 maanden eigenlijk gewoon wat toestellen deed met af en toe wat dumbbells.

Daarna wat info opgezocht en deze thread gevonden en serieus beginnen te trainen.

Kben er nu iedere dag mee bezig qua voeding, schema's, technieken leren,..

I love it :love:

Weezyy

Legacy Member
Lap ik train langer maar pak minder :cry:
Behalve op deadlift maar mijn techniek is daar nog niet zo solid op.

I need a teacher :(

el slettos

Legacy Member
Baats zei:
Ongeveer hetzelfde als mij dus, onze lifts zijn ook quasi-gelijkaardig :)

kdacht dat gij al langer bezig waart :p blijven liften é ^^

Weezyy zei:
Lap ik train langer maar pak minder :cry:
Behalve op deadlift maar mijn techniek is daar nog niet zo solid op.

I need a teacher :(

hoe lang traint ge wel al? en post is uw stats weezy

Weezyy

Legacy Member
Benchpress doe'k nu 5x5x75 OF 85 afhankelijk van wa die kutbar weegt.

deadlift pakte ik een maand of 2 geleden 140kg maar mijn techniek is echt niet in orde want vorige week pakte ik veel minder, weet niemeer precies hoeveel.

Squat doe ik in smith, gisteren niet kunnen doen want dat ding was CONTINU bezet (!!!!), en daar hang ik 100kilo aan 5x5.

hm, kmoet echt beter leren nadenken voor ik post :unsure:

Kga toch is beginnen uitkijken naar een nieuwe gym of misschien zelfs een home gym. Beste investering die je kan doen als BB'er IMO.
Van mei bezig maar vanaf september echt bezig met voeding.

edit : vandaag standing military press met 30kilo (inclu bar) kunnen doen.

Baats

Legacy Member
el slettos zei:
kdacht dat gij al langer bezig waart :p blijven liften é ^^

Een klein jaar rondgeklooit (met blessures als gevolg), vaak ging ik maar 1x per week etc. Sinds september er gewoon 100% voor gegaan :)

En uiteraard blijf ik liften :D

pina

Legacy Member
is nu eigenlijk meer fitness-related maar ik vraag mij af of het beter is om tijdens de fitness langer met lichtere gewichten te werken ipv korter met zwaardere gewichten. Of maakt dat niet veel uit?

Weezyy

Legacy Member
Als eindredacteur de sticky's niet lezen!!

Voor massa is het beter 8-12 met zware gewichten te trainen.
lichter maar meer reps - 15 tot 20 - heeft een heel ander effect en daar ga je geen of toch heel weinig massa mee winnen.

MichielD4

Legacy Member
Ze verkopen trouwens nep All-Stars in de Aldi voor €10. Ideaal om te gebruiken tijdens squat, deadlift, overhead press en rows.

dietrich0

Legacy Member
Socrates=Xiabanju?
Lol door fitness krijgt gé echt te veel zelfvertrouwen.. Mijn lief had zo'n rokje aan en er fluit en er roept een kerel "buigt u wa naar voor zodat ik het beter kan zien!" Ik direct: "Gast wat is u probleem, das mijn lief!". Hij was kop groter en 2x zo breed als mij:D En ik kan totaal ni vechten, nog nooit echt met vuisten gedaan.. Maar goed hij zei dan sorry en droop af. Het liefje direct keifier mij omhelzen, puntjes scoren doet het wel:)
En wtf ne maat was aant zeggen dat hem ook zo'n guns als mij wou, maar ik heb echt nog totaal ni veel e.
Heb vandaag mijn eerste wheyshake ooit gedronken, met water nog wel en ik vond het lekker:)

Atrox

Legacy Member
Weezyy zei:
edit : vandaag standing military press met 30kilo (inclu bar) kunnen doen.

Die standing MP is wel een coole oefening, ook behoorlijk zwaar voor de schouders. Bij ons staat het plafond vrij laag (BB-sectie staat hoger dan de rest, onze fitness was vroeger een oude hangar ofzo), ik moet altijd oppassen om niet tegen de buizen van de luchtafvoer/airco te knallen :p

@Dietrich: volgens mij hebde geluk gehad :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan