Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tencious T

Legacy Member
dietrich0 zei:
Socrates=Xiabanju?
Lol door fitness krijgt gé echt te veel zelfvertrouwen.. Mijn lief had zo'n rokje aan en er fluit en er roept een kerel "buigt u wa naar voor zodat ik het beter kan zien!" Ik direct: "Gast wat is u probleem, das mijn lief!". Hij was kop groter en 2x zo breed als mij:D En ik kan totaal ni vechten, nog nooit echt met vuisten gedaan.. Maar goed hij zei dan sorry en droop af. Het liefje direct keifier mij omhelzen, puntjes scoren doet het wel:)
En wtf ne maat was aant zeggen dat hem ook zo'n guns als mij wou, maar ik heb echt nog totaal ni veel e.
Heb vandaag mijn eerste wheyshake ooit gedronken, met water nog wel en ik vond het lekker:)

Kzou u lief een langer rokske kopen. Dat zal meer aan haar zelfvertrouwen doen.

Battista

Legacy Member
@Dietrich 1/100 zegt sorry de andere 99 bewerke je gezicht dan, toevallig ben jij op die ene pers. gevallen.. :-p

Gistere toch zwaar benen kunnen trainen ondanks n kutdag..
squat 6x 140 ben ik al blij mee
Leggpress 6x 220kg
Daarna wat extensions gedaan en wat kuiten en toe was het beste eraf...
Vandaag rustdagje en maandag de pecs weer aanpakken! :-)

Affinity

Legacy Member
Wa is da voor bullshit? 99 van de 100 bewerke uw gezicht...

Em eef sjans da zijn gezicht nie bewerkt is.

Stond tijdens het uitgaan buiten met een meiske te kussen, passeert er zo nen retard en roept: "ej gast leert es muilen" en smeet iets naar mij wat tegen mijn hoofd botste (ik vermoed een papierprop ofzo).

Zo rap of kijken stormde ik op hem af en vroeg ook serieus wa zijn fucking probleem was en gaf em een "duwke", kerel schrok em kapot. Em was zelfs 2 koppen groter (nie moeilijk voor mijn lengte).
Em begon het op nen andere te steken en kzei van bollet af en ij liep toch schoon weg.

Als ge u zomaar moet laten doen omdat iemand groter of breder is....

Goeie move van dietrich imo, uw waardigheid behouden.

el slettos

Legacy Member
roids-trich ^^

gisteren toen ik mijn bp's had gedaan en over ging naar het squatrack zag ik 2 gasten elk om beurt squats doen in smith machine.

Punt 1: squats in smith machine :unsure:
Punt 2: zo weinig naar beneden dat het zelfs geen partial squathoogte was
Punt 3: langs beide kanten slechts 7,5 kilo ???

facepalm.gif

Affinity

Legacy Member
ze "trainen" toch benen.... moogt al nie klagen :D

gisteren viel het op dat benendag was bij mij en mijn maat... meer staan kletsen ginder dan wa anders :p

Battista

Legacy Member
Kzeg toch ni da em nu goe gedaan heeft, maar het kon ook anders uitdraaien..
Ahja vrouwen en uitlokken..

el slettos

Legacy Member
Arylia zei:
ze "trainen" toch benen.... moogt al nie klagen :D

gisteren viel het op dat benendag was bij mij en mijn maat... meer staan kletsen ginder dan wa anders :p

gisteren ook, al die kletskousen in de gym. Kben aan het rusten tijdens sets van BP en komt er daar 1 gezellig heel zijnen dag vertellen tegen mij totdat ik het beu was :sleep:

'eum sorry, maar kga mijn sets verder doen ze'

'ahja.. ok'

:p

AliChemicali

Legacy Member
el slettos zei:
ik alleszins niet, is dat essentieel of niet?

Naart schijnt:

Gunstige invloed op de algemene gezondheid
Verbetering conditie van hart- en bloedvaten
Verlaging cholesterolgehalte
Verbetering van geheugen en concentratievermogen
Verbetering transport van voedingsstoffen naar de (spier)cellen
Smering van gewrichten
Verminderen van vetmassa

AliChemicali

Legacy Member
Vandaag shoulders & back my favorite :D :D :D :D Military Press Ftw :)


Met hoeveel Kilo doen jullie Single Arm Dumbell Rows hier 40 kg ^^ max in gym

el slettos

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Vandaag shoulders & back my favorite :D :D :D :D Military Press Ftw :)


Met hoeveel Kilo doen jullie Single Arm Dumbell Rows hier 40 kg ^^ max in gym

32 hierzo

Weezyy

Legacy Member
Arylia zei:
Wa is da voor bullshit? 99 van de 100 bewerke uw gezicht...

Em eef sjans da zijn gezicht nie bewerkt is.

Stond tijdens het uitgaan buiten met een meiske te kussen, passeert er zo nen retard en roept: "ej gast leert es muilen" en smeet iets naar mij wat tegen mijn hoofd botste (ik vermoed een papierprop ofzo).

Zo rap of kijken stormde ik op hem af en vroeg ook serieus wa zijn fucking probleem was en gaf em een "duwke", kerel schrok em kapot. Em was zelfs 2 koppen groter (nie moeilijk voor mijn lengte).
Em begon het op nen andere te steken en kzei van bollet af en ij liep toch schoon weg.

Als ge u zomaar moet laten doen omdat iemand groter of breder is....

Goeie move van dietrich imo, uw waardigheid behouden.

Doet me keihard denken aan dees filmke
YouTube - Crank - Adrenaline Rush

WA! EEN PAPIERE PROKE TEGEN MIJNE KOP!! AAAAAARRRRGHH

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
Ik doe da op een verhoging bij ons, kga daar geen bankje voor bezet houden :p

Die buitenlanders moeten maar wachten :D die hun biceps zen even smal als mijne pols dus :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan