Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shivte

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Hallo :) ik ben vincent, ik ben 20 jaar oud van 1990 ik ben 3de jaars student te mechelen ik volg ims. Ims is een combinatie vn it(databases,programming,flash) en business intelligence. Myn hobby en een belangryk deel vn men leven is powertraining. Ik heb al 5 maand een vriendin die verpleegster studeert in leuven dus ik word goe verzorgt;) ik ben 1.88 meter en weeg 90kg. Ik hou vn veel soorten muziek gangsta rap, tek, r&b,... Vooral vn deze genres de oude hits :p ik ben begonne met fitness omdak es iets anders wou doen dan gevechtsport en ook om meer chiquas te kunne krijge en harder ass te kick op fuive xD thats me!

Volges mij zedde gij nen john men kan nimeer. haha
Bij deze uitleg horen pics!

ugh

Legacy Member
likes to kill zei:
Minder foefelen bij uw walkout
Ik denk dat je een wijdere stand nodig hebt
Knieën naar buiten duwen!
Dieper gaan
Meer hipdrive
Armen dichter bij elkaar zodat je bovenrug beter kan opspannen

maar... het is wel al beter dan de vorige filpjes die je gepost hebt

Dit
Meer hipdrive, goed zorgen dat je knieën niet naar binnen knikken bij het omhoog komen.

MetalG

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Hallo :) ik ben vincent, ik ben 20 jaar oud van 1990 ik ben 3de jaars student te mechelen ik volg ims. Ims is een combinatie vn it(databases,programming,flash) en business intelligence. Myn hobby en een belangryk deel vn men leven is powertraining. Ik heb al 5 maand een vriendin die verpleegster studeert in leuven dus ik word goe verzorgt;) ik ben 1.88 meter en weeg 90kg. Ik hou vn veel soorten muziek gangsta rap, tek, r&b,... Vooral vn deze genres de oude hits :p ik ben begonne met fitness omdak es iets anders wou doen dan gevechtsport en ook om meer chiquas te kunne krijge en harder ass te kick op fuive xD thats me!

picture? ik ben vorig jaar afgestudeerd IMS, mss ken ik u van ziens?

/Edit/ Ik weet wie er mij ineen geklopt heeft, kheb die allemaal een proces aangedaan, en ik heb dat gewonnen, en die hebben een eenmalig bedrag moeten betalen.. maar ja zijde vet mee natuurlijk!
Ik zie die regelmatig nog al dan niet in groep, als die alleen zijn schijten ze in hun broek, als ze in groep zijn, dan zijn ze fars uiteraard. (ik was toen 18, en zij 16-17 jaar paar kickboxers enzo, was lekker hoor, ik was van de eerste klop KO, gelukkig was ik niet alleen, en ik denk moest mijnen beste maat der ni bij geweest zijn dak er nemeer was. Da was echt krapul bovenste schuif)

Weezyy

Legacy Member
Hij heet Vincent en hij heeft overtijd gezegd dat er ne maat van hem op facebook sam sakke ofzoiets noemt..

cuda

Legacy Member
likes to kill zei:
Minder foefelen bij uw walkout
Ik denk dat je een wijdere stand nodig hebt
Knieën naar buiten duwen!
Dieper gaan
Meer hipdrive
Armen dichter bij elkaar zodat je bovenrug beter kan opspannen

maar... het is wel al beter dan de vorige filpjes die je gepost hebt
+ borst vooruit en kin wa meer intrekke (fier gaan staan)

en goe u heup naar achter brengen wanneer je gaat squaten. dit doe je niet en daarom ga je ook zo fel naar voor met u knieën

dietrich0

Legacy Member
Ik had de squat al opgegeven, was begonnen met hacksquat (maar die moest net gesmeerd worden). Even dan maar gewone squat gedaan en het voelde zoveel beter dan de andere keren! Vooral mijn bb lag nu goed denk ik? Lag veel lager dan anders en zondrr mousse:) Ik ben akkoord met alle opbouwende commentaar waarvoor dank.
Wat bedoel je met kin intrekken, ik dacht dat ik in de spiegel moet kijken?
Is het goed dat ik zo snel lockout in een bruuske beweging?

Kenzani

Legacy Member
Lekkere borsttraining vandaag, krachttoename is fenomenaal sinds ik result! gebruik van bodyenfitshop... 85kg kunnen benchen en exact 2 maand bezig nu, i like :d

cuda

Legacy Member
dietrich0 zei:
Ik had de squat al opgegeven, was begonnen met hacksquat (maar die moest net gesmeerd worden). Even dan maar gewone squat gedaan en het voelde zoveel beter dan de andere keren! Vooral mijn bb lag nu goed denk ik? Lag veel lager dan anders en zondrr mousse:) Ik ben akkoord met alle opbouwende commentaar waarvoor dank.
Wat bedoel je met kin intrekken, ik dacht dat ik in de spiegel moet kijken?
Is het goed dat ik zo snel lockout in een bruuske beweging?
Voor squat heb je geen spiegel nodig.
kijk naar u hoofd
1.1260485303.long-turtle-neck.jpg


hou u hoofd normaal ipv zo vooruit

dead squad

Legacy Member
MetalG zei:
picture? ik ben vorig jaar afgestudeerd IMS, mss ken ik u van ziens?

/Edit/ Ik weet wie er mij ineen geklopt heeft, kheb die allemaal een proces aangedaan, en ik heb dat gewonnen, en die hebben een eenmalig bedrag moeten betalen.. maar ja zijde vet mee natuurlijk!
Ik zie die regelmatig nog al dan niet in groep, als die alleen zijn schijten ze in hun broek, als ze in groep zijn, dan zijn ze fars uiteraard. (ik was toen 18, en zij 16-17 jaar paar kickboxers enzo, was lekker hoor, ik was van de eerste klop KO, gelukkig was ik niet alleen, en ik denk moest mijnen beste maat der ni bij geweest zijn dak er nemeer was. Da was echt krapul bovenste schuif)

Haha nu ben ik toch nieuwsgierig naar wat ge dan had gedaan dat ze ineens hun vechtkunste moesten bovenhale :p? Of ware het van die marginale die graag iemand bijeen rammelen omdat ge er 'vies' naar keek?

Weezyy

Legacy Member
dietrich0 zei:
Ik had de squat al opgegeven, was begonnen met hacksquat (maar die moest net gesmeerd worden). Even dan maar gewone squat gedaan en het voelde zoveel beter dan de andere keren! Vooral mijn bb lag nu goed denk ik? Lag veel lager dan anders en zondrr mousse:) Ik ben akkoord met alle opbouwende commentaar waarvoor dank.
Wat bedoel je met kin intrekken, ik dacht dat ik in de spiegel moet kijken?
Is het goed dat ik zo snel lockout in een bruuske beweging?

My 2 cents,

Probeer u rugspieren op te spannen zodat ge eigenlijk ne 'richel' maakt voor die bar op te leggen.

AliChemicali

Legacy Member
SynQ zei:
Volges mij zedde gij nen john men kan nimeer. haha
Bij deze uitleg horen pics!

5ee3170a-0d8a-9b57.jpg

5ee3170a-0db8-935c.jpg

5ee3170a-0dda-6838.jpg



Btw excuseer nen john? Ik vind da een zware beledeging, ik ben een Eclectic listener. Ps ik heb nog nooit zelf nen fight begonne, ooit al naar feesthalle in putte uitgeweest als ge daar uw manneke ni kunt staan pikke ze u geld en gsm want security doet niks. !!

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
Waarschijnlijk, alé wie gaat er nu fitness doen om meer meiskes te kunne krijge en iemand harder kapot te kunnen maken op een fuif!!!









80% van mijn gym.

Tjah ma kzag er gwn ni uit en men vriendin is ni op my gevalle op myn looks wnt kwas hoerenmeurg toenk die heb lere kenne in een feestje in leuven:p en de volgende dag ware we same^^

AliChemicali

Legacy Member
dead squad zei:
Haha nu ben ik toch nieuwsgierig naar wat ge dan had gedaan dat ze ineens hun vechtkunste moesten bovenhale :p? Of ware het van die marginale die graag iemand bijeen rammelen omdat ge er 'vies' naar keek?

Kent gy de frederik en kenny ni en dennis? Zet gy dien eene die bij keyrus werkt?

Stancke

Legacy Member
Weezyy zei:
We krijgen een getuigschrift instructeur fitness (inclusief bedrijfsbeheer): diploma uitbater van een fitnesscentrum in onze eerste module :unsure:

Stelt de ballen voor. Een postbode kan ook van de ene dag op de andere een fitness openen, ook al weegt die 150kg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan