Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weezyy

Legacy Member
Kben met mijn mass gainer al gestegen tot 80kilo (kom van 72), denk dat ik nog ga doorbulken tot dit eind dit jaar, misschien in de zomer een mini cutje om wa droger te staan dat alles wat proper is afgelijnd.

likes to kill

Legacy Member
Zyklon zei:
Zoals? Het enige wat in me opkomt is de greepwijdte op de bar.

Gewoon, ik vond dat er nogal snel over de echte squat beweging gegaan werd. Ik moet wel zeggen dat ik de eerste delen al een tijd geleden bekeken had dus mijn geheugen kan me in de steek laten.
Nu het is zeker geen slechte reeks en een aanrader voor iedereen die serieus bezig is met squats.
De meeste artikels die op elitefts.com verschijnen zijn een aanrader, niet zoals sommige andere sites

psyko-monchske

Legacy Member
Even een vraag, ik ben daarnet gaan trainen maar zou vanavond willen gaan lopen. Kan het kwaad te gaan lopen op dezelfde dag dat je krachttraining gedaan hebt?

DeMoN

Legacy Member
hi guys,
Sinds vorig jaar ben ik on & off thuis beginnen fitnessen. Paar dumbbels, nen bar en een springtouw gekocht en daarmee mijn plan getrokken om wa fit te blijven :)
Sinds kort krijg ik echter meer goesting om het deftig te gaan doen, en 'k heb er dan ook nogal wa gewichten bijbesteld.
'k Was altijd geneigd m'n workout over de hele dag te verspreiden wanneer ik er zin in had (+ wanneer het werk het toeliet), en sinds kort voort eerst wa meer opgezocht en geleerd dage beter ne goeie zware workout van een uur hebt, en dan rusten.

Nu vraag ik mij af; kan het kwaad als ge overdag +/- 15:00 uwe zware workout doet, en dan tegen den avond nog een kleintje? Of gaan lopen ofzo? Zal dat de herstel van spieren of aanmaak van hormonen etc tegenwerken?

likes to kill

Legacy Member
Cardio op dezelfde dag kan geen kwaad aangezien je zo een rustdag behoudt. Nog een workout zal dan om dezelfde reden waarschijnlijk ook geen kwaad kunnen (vermoed ik) maar ik zie niet in waarom je dan niet alles gewoon samensmijt tot 1 training

MichielD4

Legacy Member
Dat zat er aan te komen. Magnusson > Bolton, Raw > gear
Als hij zijn set-up nog wat meer verzorgt kan hij er waarschijnlijk nog meer uithalen.

Atrox

Legacy Member
Verdomme, sinds de woensdag al steken in mijn linkerkuit. 't is echt heel lokaal, ergens onderaan rechts. Geen idee hoe het komt, van de training kan niet aangezien ik mijn benentraining op vrijdag doe. Ik merk het vooral bij trappen opgaan ...

John1307

Legacy Member
Gisteren mogen beginnen met overhead squats. Toch wel zitten vloeken met de snatch grip want ik mis nog de nodige flexibiliteit in mijn schouders om die bar achter mijn hoofd te houden.

Dreetn

Legacy Member
Vandaag DL als laatste oef gedaan, ik had echt niets meer van fut dus wss was mijn uitvoering niet 100% en nu voel ik het aan mijn onderrug. :(

el slettos

Legacy Member
Dreetn zei:
Vandaag DL als laatste oef gedaan, ik had echt niets meer van fut dus wss was mijn uitvoering niet 100% en nu voel ik het aan mijn onderrug. :(

been there,

ik had toen iets meer dan 2 dagen last van mijn onderrug toen mijn techniek nog niet goed was

echt klotig idd

MichielD4

Legacy Member
John1307 zei:
Gisteren mogen beginnen met overhead squats. Toch wel zitten vloeken met de snatch grip want ik mis nog de nodige flexibiliteit in mijn schouders om die bar achter mijn hoofd te houden.

Heb je gewichthefschoenen? Ik geraak met mijn All Stars (platte zool) met moeite tot parallel. Met een verhoogde hak, komen je knieën meer naar voren, blijft je torso meer rechtop en is het dus makkelijk om de bar boven je hoofd te houden. Shrug je de bar voldoende? Je traps moeten gedurende de volledige set opgespannen blijven.

Rond 1:55:
http://www.youtube.com/watch?v=PCWLs1jTOVE
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan