Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weezyy

Legacy Member
Meeting @ eurofit? :p

Da kan toch ni man? 7euro per maand?
Of ge moet een homegym hebben en u mopke kwam nii goe over.. :unsure:

Damn ik heb al veel posts !

de Waaslandwolf

Legacy Member
Yup, €7 per maand, maar wel maar 3 keer per week 2 uur open, dus daar moet je je wel naar schikken. Het is ook geen onafhankelijke gym, maar een club die ergens een oud lokaal heeft in de plaatselijke sporthal, dat drukt de kosten wel behoorlijk. Tot vorig jaar ergens was het zelfs maar €6.

John1307

Legacy Member
Weezyy zei:
Dan beginde terug bij af!

muh, nu begin'k echt wel een buikje te krijgen, maar al het gewicht gaat lekker omhoog nu. Denk dat ik gewoon nog even mijn mass gainer ga uit-nemen en dan mijn fatburner is aan een test onderwerpen, lopen gaat helaas nog niet :(

Toch geen fatburner op basis van ephedrine hoop ik? En waarom uberhaupt een fatburner gebruiken? Ik neem aan dat uw metabolisme snel genoeg is als ge al een mass gainer nodig hebt om gewicht bij te winnen.

Weezyy

Legacy Member
Wil mijn bf is erg laag brengen als in 6-7% ofzo.

Als mijn mass-gainer op is zal ik normaal gezien op zo'n 85-88kilo zitten. En oftewel bulk ik nog een jaar door oftewel doe ik een mini cutje rond Mei-Juni + fatburner, depends of ik dan al kan lopen of niet.

Meer een kwestie van experimenteren enzo eigenlijk. Ik weeg nu iets van een 77 denk ik en ik pak op al mijn oefeningen meer gewicht => meer schade => grotere spieren?

Oké het is vet en je kan maar 6kilo spier aankomen per jaar, maar het moet ff snel gaan :)

dietrich0

Legacy Member
Snap het niet.. Aangezien je zelf zegt wat de mogelijkheden zijn.

Affinity

Legacy Member
ik snap nie waarom gij zou cutten ge traint nog geen jaar....

als ge terug van 0 wil beginnen zouwek het doen.. maar anders dus gewoon doorbulken

Weezyy

Legacy Member
Dat is wat ik ook dacht, iemand zei dat hier overtijd is dat hij nog niet ging bulken aangezien hij dan niks meer zou overhouden.

Origineel plan was eigenlijk om die mass gainer en fatburner tegelijk te gebruiken zodat ik wel zou bijkomen maar geen vet zou hebben. Kzou dan ook nog is 6x per week gaan lopen om dat vet eraf te werken.

Maar ik kan niet lopen voor de moment, dus nu is het even die buik dikker en dikker zien worden. :)

Tzijn ook maar theorie'tjes don't shoot me als het niet kan/klopt. :)
Heeft hier nochtans al een paar keer gestaan en toen gaf niemand er commentaar op.

Weezyy

Legacy Member
muh, zoveel vet zit er niet in mijn dieet hoor.
Ik eet gewoon vrij zwaar boven mijn onderhoud en ik hoop dat ik binnenkort naar de 85kilo kan komen zonder al te veel vet.

So far so good trouwens, alles is voller en ik ben sterker op alle oefeningen.
En mijn buikspieren zijn redelijk zichtbaar, alleen is mijn buik opgeblazen door al dat eten :)

Re@V0r

Legacy Member
ksnap het nut ervan ook wel ni tbh... ge traint nog geen jaar, bulkt al direct met mass gainers en wil dan direct al terug cutten met fatburners...? :wtf:

BlaDe

Legacy Member
Weezyy zei:
muh, zoveel vet zit er niet in mijn dieet hoor.
Ik eet gewoon vrij zwaar boven mijn onderhoud en ik hoop dat ik binnenkort naar de 85kilo kan komen zonder al te veel vet.

ermm... what?

Affinity

Legacy Member
blijf gewoon nog een jaar of 2 voortdoen zonder te cutten... das (imo) de beste tip...

gegarandeerd dat ge bijna alles kwijt ga zijn als ge nu ga cutten

dat uw buik opgeblazen staat da moede erbij nemen... kijk naar mijn pic in de pic's thread ... kvind ook beu en lelijk, ge lijkt zo nen papzak dan, maar resultaat volgend jaar zal denkek wel mooi zijn

Weezyy

Legacy Member
Re@V0r zei:
ksnap het nut ervan ook wel ni tbh... ge traint nog geen jaar, bulkt al direct met mass gainers en wil dan direct al terug cutten met fatburners...? :wtf:

Oftewel doe ik een mini-cutje tegen de zomer zonder fatburners oftewel volgend jaar met fatburners.

bulken met mass gainer is uit gemakzucht.

Toen ik het voor de eerste keer zei had niemand er commentaar op dus achte ik het goed.

edit : Arylia, 2 jaar? Dan word ik echt wel een pappert.
Mijn ego inslikken is moeilijk :p

cuda

Legacy Member
Tijd dat ge nu ni kunt lopen zou ge precies beter in lezen stoppen weezy

Re@V0r

Legacy Member
met zo'n gewicht kan je makkelijk bulken zonder mass gainers tbh maarja :)

vandaag wa biceps getraind met dumbells hier thuis aangezien de gym 3 dagen gesloten is wegens zwangerschapsverlof :sop:
morgen triceps wa aanpakken hier thuis en dan vanaf donderdag nog 3 dagjes gym doen met licht aangepast schema (benen-training wa verdelen over borst & rug-dag en dan schouders & traps apart)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan