Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de Waaslandwolf zei:Beperkte openingsuren, maar voor €7 per maand denk ik niet dat ik mag klagen.![]()
Da's wel heel goedkoop.Weezyy zei:Dan beginde terug bij af!
muh, nu begin'k echt wel een buikje te krijgen, maar al het gewicht gaat lekker omhoog nu. Denk dat ik gewoon nog even mijn mass gainer ga uit-nemen en dan mijn fatburner is aan een test onderwerpen, lopen gaat helaas nog niet![]()




Weezyy zei:muh, zoveel vet zit er niet in mijn dieet hoor.
Ik eet gewoon vrij zwaar boven mijn onderhoud en ik hoop dat ik binnenkort naar de 85kilo kan komen zonder al te veel vet.
Re@V0r zei:ksnap het nut ervan ook wel ni tbh... ge traint nog geen jaar, bulkt al direct met mass gainers en wil dan direct al terug cutten met fatburners...?![]()


