Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weezyy zei:Can't we all just get along?
n/o massa, ge lijkt me een sympathieke kerel, maar in elke sport worden sups/doping gebruikt. En dan vooral doping, of denk je dat een gewone mens de tour kan rijden met een goeie tijd puur natuur?
ik denk dat we het er best bij laten ieder zen mening.MaSSaSLaYeR zei:Tuurlijk ni die zitten vol vanalles in de fietswinkel verkopen ze zelfs supplementen daarvoorik denk dat we het er best bij laten ieder zen mening.
[youtube]FaTLdbeCXTo[/youtube]Baats zei:Cliffs op de laatste pagina's:
-Niveau nihil

el slettos zei:Thread is reaching epic proportions brahs'..![]()
Nice Quote Btw in uwe signature :applause:Baats zei:Wat is jullie mening over form bij een deadlift PR? Volledig strikt, of is er volgens jullie wat leeway dan. Vandaag 140x4, maar de laatste reps was zeker niet meer zo proper. Onderrug was wel nog recht (denk ik..) maar bovenrug begon toch al door te buigen. Volgende keer met wat minder dus, maar toch een PR.