Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weezyy

Legacy Member
Can't we all just get along?

n/o massa, ge lijkt me een sympathieke kerel, maar in elke sport worden sups/doping gebruikt. En dan vooral doping, of denk je dat een gewone mens de tour kan rijden met een goeie tijd puur natuur?

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
Can't we all just get along?

n/o massa, ge lijkt me een sympathieke kerel, maar in elke sport worden sups/doping gebruikt. En dan vooral doping, of denk je dat een gewone mens de tour kan rijden met een goeie tijd puur natuur?

Tuurlijk ni die zitten vol vanalles in de fietswinkel verkopen ze zelfs supplementen daarvoor :p ik denk dat we het er best bij laten ieder zen mening.

dietrich0

Legacy Member
Ik ben zo suf tegenwoordig.. Trainen ging weer voor geen meter, deloaden..

Xcessive-

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Tuurlijk ni die zitten vol vanalles in de fietswinkel verkopen ze zelfs supplementen daarvoor :p ik denk dat we het er best bij laten ieder zen mening.

Bij elke topsport wordt denk ik wel doping gebruikt. Dat is al vroeger begonnen, Amerika en Rusland wilden steeds de besten zijn. Dat is niet alleen bij bodybuilding maar ook bij Olympische spelen, gevechtsporten etc. Bodybuilding is gewoon de sport waar het goed zichtbaar is en dus opvalt door de gewone mens.

Baats

Legacy Member
Cliffs van de laatste pagina's:

-Niveau nihil
-MaSSaSLaYeR is een ... (ik ga het niet invullen, al genoeg infra's :))

cuda

Legacy Member
Baats zei:
Cliffs op de laatste pagina's:

-Niveau nihil
[youtube]FaTLdbeCXTo[/youtube]

Ja, somt de laatste pagina's wel goed op :p

wel grappig hoe steeds de youtube filmkes van die ****** zoveel discussie kunnen oplaaien

ugh

Legacy Member
En dan beschuldigen ze mij van te grof te antwoorden. Kben verdomme nog ni grof genoeg want het dringt precies ni door bij verschillenden.

Baats

Legacy Member
Wat is jullie mening over form bij een deadlift PR? Volledig strikt, of is er volgens jullie wat leeway dan. Vandaag 140x4, maar de laatste reps was zeker niet meer zo proper. Onderrug was wel nog recht (denk ik..) maar bovenrug begon toch al door te buigen. Volgende keer met wat minder dus, maar toch een PR.

Stancke

Legacy Member
Volledig strict imo, less is more en je hebt maar 1 rug (nee, van die ene keer ga je rug niet kapot).

Delirium

Legacy Member
Baats zei:
Wat is jullie mening over form bij een deadlift PR? Volledig strikt, of is er volgens jullie wat leeway dan. Vandaag 140x4, maar de laatste reps was zeker niet meer zo proper. Onderrug was wel nog recht (denk ik..) maar bovenrug begon toch al door te buigen. Volgende keer met wat minder dus, maar toch een PR.

Onder uw max gewicht gaan uw schouders toch naar voor trekken waardoor je rug wat krommer lijkt te staan. Zeker bij die laatste, zware sets. De volle 100% strikt zal die wel nooit zijn.

Voor mij en PR is full ROM, goeie form (zo strikt mogelijk) en no cheating (bv. bij Bench de bar op uw borst laten botsen om hem omhoog te krijgen of rug zo krommen dat je uw bar maar 5cm moet laten zakken).

cuda

Legacy Member
2nd @ stancke en delirium

(behalve het stuk over Bp, imo is een Bp technisch pas goed wanneer je gebruikt maakt van een goede arch)

cuda

Legacy Member
st-louis-arch-address.jpg

een hint ;)

Re@V0r

Legacy Member
ik moe hier zwijgen vandaag want ik kan pas morgen terug gaan trainen :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan