Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xcessive-

Legacy Member
Roa is slecht voor de lever daarom ook niet te veel alcohol drinken. Volgens mij niet meteen slecht voor de nieren.

MetalG zei:
das een nieuwe hype..


doet er me aan denken, steekt er nog iemand proteine bars in zijn kont? zo neemt je lichaam sneller de stoffen op waardoor je een beter en sneller herstel hebt.

Nooit in u kont. Je weet nooit hoeveel er opgenomen wordt want hangt er vanaf hoe goed het gevuld is daar.

Areknia

Legacy Member
Ook nog roa gepakt jaren geleden, na paar pinten te drinken kwam ik 's avonds thuis toe, kijk in de spiegel en khad een ganse bloedvlek op mijn voorhoofd. Wel efkes flippen maar na de nachtrust was het gelukkig weg.

dietrich0

Legacy Member
Het is een zwaar vergif en zou het alleen aanraden aan mensen die vol acné staan, zoals ik toen:)

Kenzani

Legacy Member
Maar ik heb het al van m'n 14 en heb antibiotica enz geprobeerd... Wou er nu echt vanaf zijn... En heb er eigenlijk niets van last van, enkel wat droge lippen... En de dokter zegt dat het niets aan je nieren doet (alleen je lever). Hopelijk maandag eengoede bloeduitslag, ga tot dan geen supps nemen... Moet ik dan herbeginnen met mijn creatinekuur eigenlijk?

AliChemicali

Legacy Member
The only sups i take:

5ee3170a-614a-36c2.jpg


5ee3170a-6159-f117.jpg

MichielD4

Legacy Member
Visolie moet je gewoon op een donkere plaats (bvb. kast) bewaren, hoeft niet in de frigo.

el slettos

Legacy Member
is creatine een goeie manier om nog extra massa bij te kweken in combinatie met een mass gainer?

had eventueel bsn cell mass op het oog zodat ik hem zou kunnen stacken met mijn bsn true mass, tis daarom :)

Xcessive-

Legacy Member
el slettos zei:
is creatine een goeie manier om nog extra massa bij te kweken in combinatie met een mass gainer?

had eventueel bsn cell mass op het oog zodat ik hem zou kunnen stacken met mijn bsn true mass, tis daarom :)

Koop gewoon wat creatine mono. Dat kost maar €15 voor 500gr en is dus goed voor 100 dagen.

AliChemicali

Legacy Member
Stancke zei:
Alleen maar goeie ervaringen, vooral de creatine en BCAA's.

4 Weken wachten en nieuwe kuur van Oxyelite Pro of Direct na deze kuur een kuur van Animal Cuts?

Stancke

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
4 Weken wachten en nieuwe kuur van Oxyelite Pro of Direct na deze kuur een kuur van Animal Cuts?

Persoonlijk, ik zou wat even wachten... Je lichaam zelf nog wat laten werken ook...;)

Xcessive-

Legacy Member
Hoe ziet u cardio er uit? Want je wil precies een six pack krijgen door sups te nemen.

AliChemicali

Legacy Member
Xcessive- zei:
Hoe ziet u cardio er uit? Want je wil precies een six pack krijgen door sups te nemen.

Maandag - Dinsdag - Woensdag - Vrijdag
25 Minuten Cross Trainer (ben aan het opbouwen) + 10-15 Minuten incline stappen

Heb verkorting van de achillespees dus lopen is voor mij geen optie en dat stappen doek er bij om mijn spieren eventjes terug op de normale te laten komen.

+ Ik heb een intens trainingsschema gericht op aflijning

Het enige watk atm pak is:

- 30 minuten voor ontbijt oxyelite pro 1x
- direct voor ontbijt 1 Whey Isolaat Shake 2 scheppe + 300 ml water
- direct na ontbijt Omega-3 2x

- 30 Minuten voor middag eten oxyelite pro 1x
- direct na middag eten Omega-3 2x

- 30 Minuten voor training oxyelite pro 2x
- direct na training Whey Isolaat Shake 2 scheppe + 300 ml water

That's it
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan