AliChemicali
Legacy Member
Areknia zei:Gij spuit dat dus elke keer na uw training op al uw spieren die ge hebt gebruikt...
Die ik die dag heb aangepakt bv vandaag ga ik biceps - triceps doen dus spuit ik wat op men armen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Areknia zei:Gij spuit dat dus elke keer na uw training op al uw spieren die ge hebt gebruikt...
Areknia zei:You so funny
Tencious T zei:Schildklier manipuleren kan nooit kwaad. Staat enkel maar in voor u stofwisseling en groei.
Neem anders van de eerste keer T3 of T4 als je het niet zo erg vind om wat met je schildklier te prutsen.
MaSSaSLaYeR zei:Iemand soms ervaring met Oxyelite Pro, een vriendin pakte dat en is 8 kilo buikvet verloren in 6 weken. Heb wel gelezen dat het de schildklier manipuleert dus is het dan wel veilig? Wat kan dit dan voor gevolgen voor later hebben : ( )

-KDS- zei:Is iedereen hier nu cynisch bezig of is die Oxyelite Pro echt goed voor vet te verbranden?
Geen bijwerkingen op lange termijn?
Ik knoei persoonlijk toch liever niet met m'n stofwisseling.-KDS- zei:Is iedereen hier nu cynisch bezig of is die Oxyelite Pro echt goed voor vet te verbranden?
Geen bijwerkingen op lange termijn?
Zet er eens 'ad' voor.-KDS- zei:PS: What is mirin? En nee niet de wijn, ik heb het over de tags![]()
dietrich0 zei:Whoops ik eet havermout om 22u en yoghurt om 22,45u
Weezyy zei:Havermout 's morgens eten ja, bevat heel erg veel/goeie koolhydraten die je de nodige energie geven voor door de dag.
Ik merk vooral dat ik enorm uitgeput ben tegen het einde van de dag, misschien omdat mijn lichaam nu meer moeite moet doen om het allemaal te verteren?
AhReNd zei:Diogenes, ben jij dat?
MaSSaSLaYeR zei:Probeer iets van fruit te eten dat geeft me altijd energie!
AhReNd zei:Diogenes, ben jij dat?