Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AliChemicali

Legacy Member
Areknia zei:
Gij spuit dat dus elke keer na uw training op al uw spieren die ge hebt gebruikt...

Die ik die dag heb aangepakt bv vandaag ga ik biceps - triceps doen dus spuit ik wat op men armen.

AliChemicali

Legacy Member
Iemand soms ervaring met Oxyelite Pro, een vriendin pakte dat en is 8 kilo buikvet verloren in 6 weken. Heb wel gelezen dat het de schildklier manipuleert dus is het dan wel veilig? Wat kan dit dan voor gevolgen voor later hebben : ( )

AliChemicali

Legacy Member
Areknia zei:

Wat het helpt... bv gisteren deden men kuiten pijn door dat ik verkorting van men achillespees heb en heb dat erop gespoten en voelde meer relaxed aan na squats

Tencious T

Legacy Member
Schildklier manipuleren kan nooit kwaad. Staat enkel maar in voor u stofwisseling en groei.
Neem anders van de eerste keer T3 of T4 als je het niet zo erg vind om wat met je schildklier te prutsen.

AliChemicali

Legacy Member
Tencious T zei:
Schildklier manipuleren kan nooit kwaad. Staat enkel maar in voor u stofwisseling en groei.
Neem anders van de eerste keer T3 of T4 als je het niet zo erg vind om wat met je schildklier te prutsen.

Ervaring mee?

Stancke

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Iemand soms ervaring met Oxyelite Pro, een vriendin pakte dat en is 8 kilo buikvet verloren in 6 weken. Heb wel gelezen dat het de schildklier manipuleert dus is het dan wel veilig? Wat kan dit dan voor gevolgen voor later hebben : ( )

Goeie shit dat productje:)

Kenzani

Legacy Member
Is iedereen hier nu cynisch bezig of is die Oxyelite Pro echt goed voor vet te verbranden?
Geen bijwerkingen op lange termijn?

AhReNd

Legacy Member
Gewoon een strak eetschema en cardio/trainingprogramma. De rest is overbodig.

de Waaslandwolf

Legacy Member
-KDS- zei:
Is iedereen hier nu cynisch bezig of is die Oxyelite Pro echt goed voor vet te verbranden?
Geen bijwerkingen op lange termijn?
Ik knoei persoonlijk toch liever niet met m'n stofwisseling.
-KDS- zei:
PS: What is mirin? En nee niet de wijn, ik heb het over de tags :p
Zet er eens 'ad' voor.

Weezyy

Legacy Member
dietrich0 zei:
Whoops ik eet havermout om 22u en yoghurt om 22,45u

Havermout 's morgens eten ja, bevat heel erg veel/goeie koolhydraten die je de nodige energie geven voor door de dag.

Ik merk vooral dat ik enorm uitgeput ben tegen het einde van de dag, misschien omdat mijn lichaam nu meer moeite moet doen om het allemaal te verteren?

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
Havermout 's morgens eten ja, bevat heel erg veel/goeie koolhydraten die je de nodige energie geven voor door de dag.

Ik merk vooral dat ik enorm uitgeput ben tegen het einde van de dag, misschien omdat mijn lichaam nu meer moeite moet doen om het allemaal te verteren?

Probeer iets van fruit te eten dat geeft me altijd energie!

Weezyy

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Probeer iets van fruit te eten dat geeft me altijd energie!

Je begint meer en meer op een diogenes cloon te trekken..
Buiten wat fructose zit er niks in fruit dat me energie zou kunnen geven. Mijn lichaam moet gewoon wat wennen.

Baats

Legacy Member
Hoe trainen jullie de dorsaalflexie (als in de tenen naar de schenen brengen..)?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan