Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AliChemicali

Legacy Member
Arylia zei:
nee der is veel vet van rondom mijn buik verdwenen dus mijn taille is weer een pak smaller, buikspieren kwamen er veel beter door zeker alsek neerlig kwamen ze wel 'vrij goed' door, nog lang nie zoals ik ze later wil uiteraard, maar meer dan met het vetlaagje erop :P

zie er wel "leaner" uit, en das ook wat ik eigenlijk wil, alleen besef ik nu wel dat ik nog vééééééél te weinig spiermassa heb naar mijn goesting, dus ga nog wel ff mogen doorknallen voor ik ga cutten

Bulking Time :D en in zomer cutten :p

AhReNd

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Ik heb vorige week een 8 weken aflijn schema samen gesteld is gebasseerd op duo oefeningen waarbij de eerste oefeningen 90% van uw max is en de 2de 50% van uw max

1st: 8x81 8x81 8x81 8x81 losse bench
2de: 8x30 8x30 8x30 8x30 vaste bench :)

Ik snap niet hoe jij aan 8x30kg komt?

Totser

Legacy Member
Wegen jullie je eten af? Ik eet wel zoals het hoort (kwark,noten, brinta, kipfilet enz) maar ik weeg mijn eten nooit af. Misschien toch maar is doen?

AliChemicali

Legacy Member
Totser zei:
Wegen jullie je eten af? Ik eet wel zoals het hoort (kwark,noten, brinta, kipfilet enz) maar ik weeg mijn eten nooit af. Misschien toch maar is doen?

Wegen moet ni echt gewoon de juiste hoeveelheid denk ik. (ik weet niet hoeveel) maar ik heb eens op tv gezien van een of andere vrouw(die wou vermagern) en die haar maaltijden waren super gezond maar die nam gewoon te veel. Hiermee bedoel ik dat ze te grootte porties pakte BV: smorgends fruit maar dan 7 stuken fruit snapt ge :)

Greetz!

AliChemicali

Legacy Member
AhReNd zei:
En voor de andere spiergroepen?

Doek ook die 90% / 50 % behalve voor benen daar doek da ni mee.

Bv standing dumbell curl 90% en daarna 50% met de ez bar smal gepakt

Delirium

Legacy Member
Arylia zei:
nee der is veel vet van rondom mijn buik verdwenen dus mijn taille is weer een pak smaller, buikspieren kwamen er veel beter door zeker alsek neerlig kwamen ze wel 'vrij goed' door, nog lang nie zoals ik ze later wil uiteraard, maar meer dan met het vetlaagje erop :P
*zucht* Van een buikgriep ga je geen vet verliezen hoor (toch geen 4 kilo :ironic: ). Anders is dit de nieuwe cuttechniek.
't Zal wel al het vocht zijn dat uit uw lijf is, plus het feit dat je veel minder eet waardoor uw maag niet opzwelt.
Ik zie er 's morgens ook leaner uit dan 's avonds, maar ik ga 's nachts ook geen 2 kilo vet verliezen.
Ik begrijp wel wat je bedoeld, 't is enkel wat verkeerd verwoord imo.

Totser zei:
Wegen jullie je eten af? Ik eet wel zoals het hoort (kwark,noten, brinta, kipfilet enz) maar ik weeg mijn eten nooit af. Misschien toch maar is doen?

Ik heb vroeger alles afgewogen, maar na een tijd kan je die hoeveelheden wel al inschatten. Je denkt soms dat je veel eet, tot je het eens afweegt en merkt dat je maar de helft eet van wat je zou moeten eten.

Affinity

Legacy Member
Kan ook wat gij zegt :) van vet verliezen of het effect van 5 dagen kotsen en diarree heb ik weinig verstand.

mijn maag is idd niet meer opgezwollen maar aan mijn taille de zijkanten had ik wel een "zwemband" die is er nu niet meer, ook m'n spieren zijn heel pak minder opgezwollen...

eigenlijk toch schandalig wat er op 2 weken kan gebeuren... en wat voor kracht ik verloren ben

cuda

Legacy Member
Het is nu niet dat die kracht permanent verloren is en dat je weer maanden moet vechten voor die terug te winnen. Paar trainingen en ge zit weer op u niveau

Shivte

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Bulking Time :D en in zomer cutten :p

Als ge in de zomer begint stade tegen da tem gedaan is scherp. haha
Ge begint beter 3 maand voor de zomer begint... :)

Affinity

Legacy Member
ja kweet het cuda,
maar ik herinner mij vorig jaar juli-augustus waar ik 4 weken niet getraind heb (trainde toen 7 maand) en theeft 5 weken geduurd eer ik terug op m'n maximum van ervoor zat

hopelijk nu met wat "muscle memory" als dat al bestaat gaat het wat sneller...

el slettos

Legacy Member
Kheb een degelijke powerbelt gevonden in leer vandaag in den decathlon, geen velcro crap voor mij :)

Kenzani

Legacy Member
Damn, viel me vandaag na de rugtraining toch serieus op dat mijn traps veel sneller groeien dan de rest van mijn lichaam.. Begint echt uit proportie te geraken met de rest :s

AliChemicali

Legacy Member
el slettos zei:
Kheb een degelijke powerbelt gevonden in leer vandaag in den decathlon, geen velcro crap voor mij :)

Ik heb er eene van everlast is ook kei goe gekocht bij sportfoodshop in Mechelen. Heb er ook straps van handig voor zware oefeningen en voor pull ups :)

AliChemicali

Legacy Member
Wat is jullie gedachte van voor het slapen Yoghurt met havermout of Kellogs ik heb altijd honger voor dat ik ga slapen en ik wil iets luchtig eten met niet te veel vet bevordende stoffen.

Greetz

jesseke

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Wat is jullie gedachte van voor het slapen Yoghurt met havermout of Kellogs ik heb altijd honger voor dat ik ga slapen en ik wil iets luchtig eten met niet te veel vet bevordende stoffen.

Greetz
Eet platte kaas of yoghurt, maar geen havermout of cornflakes, koolhydraten heb je nodig in de morgen i.m.o.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan