AliChemicali
Legacy Member
majas zei:Gisteren naar de gym geweest.
Amai ge kon zien dat het schoon weer was..
Bench bezet, Smith bezet..
Ben maar naar huis gegaan, ga vanaf nu in mijn pauze tussen 12 en 13u gaan
Is da ni beke kort?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
majas zei:Gisteren naar de gym geweest.
Amai ge kon zien dat het schoon weer was..
Bench bezet, Smith bezet..
Ben maar naar huis gegaan, ga vanaf nu in mijn pauze tussen 12 en 13u gaan
majas zei:Neen, ik train graag door.

Weezyy zei:Pakt gewoon zoveel rust als ge nodig hebt?
Weezyy zei:Ik pak gewoon de tijd da nodig is om een ander gewicht te pakken + ne second of 15 ofzo.
Ben't gij trouwens ni nieuw hier?
ik zag da toevallig
awel toenk 1.30 minuut rust pakte pakte ik 5 kilo meer als vroeger toenk minder rust had (krachttraining) just saying 
MaSSaSLaYeR zei:Heb pas sport topic ontdekt hahaik zag da toevallig
awel toenk 1.30 minuut rust pakte pakte ik 5 kilo meer als vroeger toenk minder rust had (krachttraining) just saying
![]()

Arylia zei:Ja redelijk logisch he... Mijn eerste 3 bench setjes zijn vrij licht, daarna ga ik ff slokje water nemen en ff rusten om dan die 4e en 5e te doen, zodat ik terug wat uitgerust ben en zo hopelijk beter presteer.
Ben er dus 2 weken vantussen geweest, een week buikgriep en een drukke werkweek met overuren, gisteren terug begonnen en zoals verwacht trok de training dus op niets... Ook een goeie 4 kilo kwijt
barbell bench press: van 10x80 naar 6x75
dumbell incline bench press: van 10x32 naar 10x26 (met moeite)

)Waarom relatief?Weezyy zei:tjoaaaah, relatief![]()
Weezyy zei:tjoaaaah, relatief
suckt he
mijn bench is ook voor gene meter gelukt gisteren. Vandaag er dus extra hard invliegen!
gisteren wast :
5x65 (bar ni meegeteld)
3x65
3x65
5x62.5
4x62.5
Misschien kleine sidenote, mijn training ging gisteren door tijdens de namiddag, normaal train'k laat tegen 21u ofzo, misschien ook een reden dat het minder goed ging.

cuda zei:Waarom relatief?

Areknia zei:Losse en vaste bench mooi gezegd :').
Smith machine bedoelde allicht?
maar maybe voor de mensen die da ni kennen is losse en vaste makkelijker 
Areknia zei:Waarom doet ge die niet met de lossebench en stapt ge over naar smith...

Areknia zei:lol
Waarom doe ge die
2de: 8x30 8x30 8x30 8x30 vaste bench
met vast en ook niet met losse zoals de eerste
Arylia zei:Ja redelijk logisch he... Mijn eerste 3 bench setjes zijn vrij licht, daarna ga ik ff slokje water nemen en ff rusten om dan die 4e en 5e te doen, zodat ik terug wat uitgerust ben en zo hopelijk beter presteer.
Ben er dus 2 weken vantussen geweest, een week buikgriep en een drukke werkweek met overuren, gisteren terug begonnen en zoals verwacht trok de training dus op niets... Ook een goeie 4 kilo kwijt
barbell bench press: van 10x80 naar 6x75
dumbell incline bench press: van 10x32 naar 10x26 (met moeite)[/QUOTE
Lijk je buffer nu met die 4kg minder? Een ongewilde slechte cut![]()
