Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AliChemicali

Legacy Member
majas zei:
Gisteren naar de gym geweest.
Amai ge kon zien dat het schoon weer was..
Bench bezet, Smith bezet..
Ben maar naar huis gegaan, ga vanaf nu in mijn pauze tussen 12 en 13u gaan

Is da ni beke kort?

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
Pakt gewoon zoveel rust als ge nodig hebt?

Is voor optimaal te trainne:

uithoudingsvermogen 30-60 sec
massa 2-3 minuten
kracht 3+ minuten

Give or take hangt van uw lichaam af.

Weezyy

Legacy Member
Ik pak gewoon de tijd da nodig is om een ander gewicht te pakken + ne second of 15 ofzo. :)

Ben't gij trouwens ni nieuw hier?

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
Ik pak gewoon de tijd da nodig is om een ander gewicht te pakken + ne second of 15 ofzo. :)

Ben't gij trouwens ni nieuw hier?

Heb pas sport topic ontdekt haha :D ik zag da toevallig :p awel toenk 1.30 minuut rust pakte pakte ik 5 kilo meer als vroeger toenk minder rust had (krachttraining) just saying :)

Affinity

Legacy Member
Ja redelijk logisch he... Mijn eerste 3 bench setjes zijn vrij licht, daarna ga ik ff slokje water nemen en ff rusten om dan die 4e en 5e te doen, zodat ik terug wat uitgerust ben en zo hopelijk beter presteer.

Ben er dus 2 weken vantussen geweest, een week buikgriep en een drukke werkweek met overuren, gisteren terug begonnen en zoals verwacht trok de training dus op niets... Ook een goeie 4 kilo kwijt

barbell bench press: van 10x80 naar 6x75
dumbell incline bench press: van 10x32 naar 10x26 (met moeite)

Weezyy

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Heb pas sport topic ontdekt haha :D ik zag da toevallig :p awel toenk 1.30 minuut rust pakte pakte ik 5 kilo meer als vroeger toenk minder rust had (krachttraining) just saying :)

tjoaaaah, relatief :p

Arylia zei:
Ja redelijk logisch he... Mijn eerste 3 bench setjes zijn vrij licht, daarna ga ik ff slokje water nemen en ff rusten om dan die 4e en 5e te doen, zodat ik terug wat uitgerust ben en zo hopelijk beter presteer.

Ben er dus 2 weken vantussen geweest, een week buikgriep en een drukke werkweek met overuren, gisteren terug begonnen en zoals verwacht trok de training dus op niets... Ook een goeie 4 kilo kwijt

barbell bench press: van 10x80 naar 6x75
dumbell incline bench press: van 10x32 naar 10x26 (met moeite)

suckt he :)
mijn bench is ook voor gene meter gelukt gisteren. Vandaag er dus extra hard invliegen!
gisteren wast :
5x65 (bar ni meegeteld :cry:)
3x65
3x65
5x62.5
4x62.5

Misschien kleine sidenote, mijn training ging gisteren door tijdens de namiddag, normaal train'k laat tegen 21u ofzo, misschien ook een reden dat het minder goed ging.

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
tjoaaaah, relatief :p



suckt he :)
mijn bench is ook voor gene meter gelukt gisteren. Vandaag er dus extra hard invliegen!
gisteren wast :
5x65 (bar ni meegeteld :cry:)
3x65
3x65
5x62.5
4x62.5

Misschien kleine sidenote, mijn training ging gisteren door tijdens de namiddag, normaal train'k laat tegen 21u ofzo, misschien ook een reden dat het minder goed ging.

Ik heb vorige week een 8 weken aflijn schema samen gesteld is gebasseerd op duo oefeningen waarbij de eerste oefeningen 90% van uw max is en de 2de 50% van uw max

1st: 8x81 8x81 8x81 8x81 losse bench
2de: 8x30 8x30 8x30 8x30 vaste bench :)

AliChemicali

Legacy Member
Areknia zei:
Losse en vaste bench mooi gezegd :').

Smith machine bedoelde allicht?

Jep :) maar maybe voor de mensen die da ni kennen is losse en vaste makkelijker :D

Areknia

Legacy Member
Waarom doet ge die niet met de losse ;) bench en stapt ge over naar smith...

Areknia

Legacy Member
lol

Waarom doe ge die

2de: 8x30 8x30 8x30 8x30 vaste bench

met vast en ook niet met losse zoals de eerste

AliChemicali

Legacy Member

dietrich0

Legacy Member
Arylia zei:
Ja redelijk logisch he... Mijn eerste 3 bench setjes zijn vrij licht, daarna ga ik ff slokje water nemen en ff rusten om dan die 4e en 5e te doen, zodat ik terug wat uitgerust ben en zo hopelijk beter presteer.

Ben er dus 2 weken vantussen geweest, een week buikgriep en een drukke werkweek met overuren, gisteren terug begonnen en zoals verwacht trok de training dus op niets... Ook een goeie 4 kilo kwijt

barbell bench press: van 10x80 naar 6x75
dumbell incline bench press: van 10x32 naar 10x26 (met moeite)[/QUOTE

Lijk je buffer nu met die 4kg minder? Een ongewilde slechte cut:(

Affinity

Legacy Member
nee der is veel vet van rondom mijn buik verdwenen dus mijn taille is weer een pak smaller, buikspieren kwamen er veel beter door zeker alsek neerlig kwamen ze wel 'vrij goed' door, nog lang nie zoals ik ze later wil uiteraard, maar meer dan met het vetlaagje erop :P

zie er wel "leaner" uit, en das ook wat ik eigenlijk wil, alleen besef ik nu wel dat ik nog vééééééél te weinig spiermassa heb naar mijn goesting, dus ga nog wel ff mogen doorknallen voor ik ga cutten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan