Weezyy
Legacy Member
ugh zei:Weeral een foute uitspraak, ik zie namelijk alle posts. Ik reageer enkel als ik ofwel iemand kan helpen die het goed meent en zelf de moeite en tijd genomen heeft om een zinvolle post te maken, ofwel mensen erop te wijzen dat ze een nutteloze of gewoonweg domme post plaatsen.
Als je je daardoor aangevallen voelt, moet je misschien eerst eens nadenken over wat je precies post, in plaats van te klagen op kritiek.
Nou geloof me, ik bedoel het goed en wil zoveel mogelijk bijleren en probeer zoveel mogelijk dingen uit, er zitten inderdaad hier en daar nog wat gaten in mijn theorie, logisch want ik weet nog bijlange niet alles, maar ik begin in september met mijn opleiding van personal trainer en ik hoop gewoon dat ik tegen dan al een goeie basis heb en niet weer zo 1 van die personal trainers word die alleen maar spreekt uit boekervaring. Ik wil er ook tegen dan acceptabel uitzien, ik ben van mening dat mensen dan sneller geneigd zijn naar me te luisteren en mijn tips op te volgen aangezien mijn kleine gestalte en mijn puberale uiterlijk (babyface = fail
) het waarschijnlijk niet echt gaat maken.

Beide zaken staan los van elkaar dus kan je gerust doen maar weight gainer + whey shake op hetzelfde moment innemen lijkt mij nogal zwaar...
