Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weezyy

Legacy Member
ugh zei:
Weeral een foute uitspraak, ik zie namelijk alle posts. Ik reageer enkel als ik ofwel iemand kan helpen die het goed meent en zelf de moeite en tijd genomen heeft om een zinvolle post te maken, ofwel mensen erop te wijzen dat ze een nutteloze of gewoonweg domme post plaatsen.

Als je je daardoor aangevallen voelt, moet je misschien eerst eens nadenken over wat je precies post, in plaats van te klagen op kritiek.

Nou geloof me, ik bedoel het goed en wil zoveel mogelijk bijleren en probeer zoveel mogelijk dingen uit, er zitten inderdaad hier en daar nog wat gaten in mijn theorie, logisch want ik weet nog bijlange niet alles, maar ik begin in september met mijn opleiding van personal trainer en ik hoop gewoon dat ik tegen dan al een goeie basis heb en niet weer zo 1 van die personal trainers word die alleen maar spreekt uit boekervaring. Ik wil er ook tegen dan acceptabel uitzien, ik ben van mening dat mensen dan sneller geneigd zijn naar me te luisteren en mijn tips op te volgen aangezien mijn kleine gestalte en mijn puberale uiterlijk (babyface = fail :() het waarschijnlijk niet echt gaat maken.

Weezyy

Legacy Member
dynamite zei:
Weet er iemand of ze de weight gainer Xplode verkopen in de Health city?
Of ergens anders?

Heb nog nooit een health city sups zijn verkopen eerlijk gezegd..

dynamite

Legacy Member
Weezyy zei:
Heb nog nooit een health city sups zijn verkopen eerlijk gezegd..
Waar dan, ik heb wel al Mutant Mass gehad maar die smaak deugt niet.
Ik heb wel al het poeder gezien en gedronken van Xplode, maar weet nu niet hoe de zak eruit ziet. En ik vind het ook niet terug op google.

Pariah

Legacy Member
als ik eens iet bestel (whey) is het bij xxlnutrition.nl

snelle levering en prima service

Weezyy

Legacy Member
dynamite zei:
Waar dan, ik heb wel al Mutant Mass gehad maar die smaak deugt niet.
Ik heb wel al het poeder gezien en gedronken van Xplode, maar weet nu niet hoe de zak eruit ziet. En ik vind het ook niet terug op google.

Kijk is op stancke zijn site?

Tencious T

Legacy Member
Weezy ik zou u voedingsschema toch eens herzien want dat lijkt nergens naar.
Als je wil kan ik het mijne wel eens doorsturen.

Atrox

Legacy Member
Of zeg wat er mis is en plaats uw voedingsschema hier, zo heeft iedereen er wat aan ;)

(ik zou toch graag willen weten wat er verkeerd aan is ...)

el slettos

Legacy Member
@stancke: kan ik mijn whey probleemloos combineren met een mass gainer? Thx :)

Re@V0r

Legacy Member
vant weekend opgemerkt in de spiegel in de badkamer da ik een enorm holle rug heb tbh... zeker als k gewoon struis rechtop sta zoals het zou moeten
wel merde aangezien uwe buik ook een pak meer vooruit steekt op die manier, dus gaat het bijna altijd lijken alsof ik een buikje heb (+ da k er vaak ni op let da k rechtop sta maar beetje ingezakt waardoor mijn buik nog meer vooruit steekt)

Stancke

Legacy Member
Weezyy zei:
Ik ben stancke niet maar die 2 staan los van elkaar lijkt me?

Zo speciaal ben ik ook niet hoor:p Beide zaken staan los van elkaar dus kan je gerust doen maar weight gainer + whey shake op hetzelfde moment innemen lijkt mij nogal zwaar...

Weezyy

Legacy Member
Re@V0r zei:
vant weekend opgemerkt in de spiegel in de badkamer da ik een enorm holle rug heb tbh... zeker als k gewoon struis rechtop sta zoals het zou moeten
wel merde aangezien uwe buik ook een pak meer vooruit steekt op die manier, dus gaat het bijna altijd lijken alsof ik een buikje heb (+ da k er vaak ni op let da k rechtop sta maar beetje ingezakt waardoor mijn buik nog meer vooruit steekt)

Ik heb gyno, een holle rug en pectus carinatum beat da!

Nochtans allemaal goed te verbergen ^^

el slettos

Legacy Member
Stancke zei:
Zo speciaal ben ik ook niet hoor:p Beide zaken staan los van elkaar dus kan je gerust doen maar weight gainer + whey shake op hetzelfde moment innemen lijkt mij nogal zwaar...

Aha! Tis omdat ik anderhalve kilo kwijt ben na het stoppen met true mass...

Daarom zou ik nu eventueel er terug nemen icm de whey die ik nu heb.

Wa raadt ge me aan?

Pariah

Legacy Member
hier ook een holle rug :(

net terug van de fitness (ga sinds kleine 2 maand altijd in de namiddag) en terug eens een paar van de "regulars" gezien. grappig om te zien hoe die in hun gezicht veranderd zijn door hun roids :p en de aders springen bijna uit hun armen. maarja kzie mezelf nooit een spuit zetten. en wat is uiteindelijk het nut...

Stancke

Legacy Member
el slettos zei:
Aha! Tis omdat ik anderhalve kilo kwijt ben na het stoppen met true mass...

Daarom zou ik nu eventueel er terug nemen icm de whey die ik nu heb.

Wa raadt ge me aan?

Ik stuur vanavond nog PM naar je;)

Re@V0r

Legacy Member
hoe vlug kan jij leveren stancke? stel da ik vrijdag verlof zou hebben en dus thuis zou zijn om leveringen in ontvangst te nemen :unsure:

Dreetn

Legacy Member
dietrich0 zei:
Hoe meet je voorarmen? Welk punt neem je dan?

- Arm verder strekken dan 90° (bij minder heb je teveel vet/vel ophoping waardoor je arm dikker lijkt)
- Pols zo hard mogelijk naar voor plooien
- Meten op het breedste punt van je arm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan