Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kaminikaze

Legacy Member
hoera

Vandaag voor het squatten deed ik m'n opwarmsets.
Eerste keer dat m'n techniek zo goed was. Veel dieper, rug veel rechter, ging als vanzelf. Meteen m'n werksets ook op die manier gedaan. Wel wat kilo's moeten deloaden, maar het is het waard.

M'n benen voelen aan nu als toen ik de eerste keer naar de fitness ging.

el slettos

Legacy Member
Vanavond voor het eerst een powerbelt getest, en dat gaf toch wel goeie steun aan mijn onderrug moet ik zeggen. Twas er zelfs maar 1 van Domyos (decathlon merk), maar werkte uitstekend en het zorgt precies voor meer stabiliteit :)

Weet er ieland waar ik zo'n powerbelt kan kopen? Liefst een degelijke in leer ofzo

Thx manneeuh

kaminikaze

Legacy Member
Tegenwoordig vindt ge die oversized belts in de puberafdeling van de H&M.
Anders es decathlon checken ?

Tencious T

Legacy Member
Atrox zei:
Of zeg wat er mis is en plaats uw voedingsschema hier, zo heeft iedereen er wat aan ;)

(ik zou toch graag willen weten wat er verkeerd aan is ...)

Rijst ontbreekt in zijn schema en groenten. Wat toch redelijk belangrijk is.
Bij u kippenwit of paardenvlees mss ook enkele sneden bruin brood zouden zeker niet slecht zijn.

MetalG

Legacy Member
el slettos zei:
Vanavond voor het eerst een powerbelt getest, en dat gaf toch wel goeie steun aan mijn onderrug moet ik zeggen. Twas er zelfs maar 1 van Domyos (decathlon merk), maar werkte uitstekend en het zorgt precies voor meer stabiliteit :)

Weet er ieland waar ik zo'n powerbelt kan kopen? Liefst een degelijke in leer ofzo

Thx manneeuh

goodlift.cz

cuda

Legacy Member
el slettos zei:
Vanavond voor het eerst een powerbelt getest, en dat gaf toch wel goeie steun aan mijn onderrug moet ik zeggen. Twas er zelfs maar 1 van Domyos (decathlon merk), maar werkte uitstekend en het zorgt precies voor meer stabiliteit :)

Weet er ieland waar ik zo'n powerbelt kan kopen? Liefst een degelijke in leer ofzo

Thx manneeuh
fitness-seller.nl

AliChemicali

Legacy Member
Wat ik heb gehoord dat is als ge trained en gehebt te weinig protein of andere stoffen in uw lichaam dat idd uw lichaam spieren afbreekt ipv bij maakt daarom dat mensen whey isolaat pakke voor en na training :)

Ik ga nu gewoon die van XXL Nutrition pakke om 8 weken aflijning te doen voor de zomer en daarna gewoon trg Kracht :)

Atrox

Legacy Member
Tencious T zei:
Rijst ontbreekt in zijn schema en groenten. Wat toch redelijk belangrijk is.
Bij u kippenwit of paardenvlees mss ook enkele sneden bruin brood zouden zeker niet slecht zijn.

Hmm ok, thx voor de verklaring.

Bij mij ziet een trainingsdag er zo uit qua eten:

07:00 - 250gr kwark, 50g havermout, 1 à 2 stukken fruit, 1 shake (met magere melk)
10:00 - 2 boterhammen (altijd volkorenbrood) met kippenfilet
12:00 - 4 boterhammen (vokoren) met kippenfilet + stuk fruit
16:00 - 2 boterhammen (volkoren) met kippenfilet + stuk fruit als ik iets zoets wil
18:30 - Volkoren rijst + kip + groenten (wok, zelf gesneden etc) + banaan (afhankelijk of ik naar de winkel ben gegaan of niet is het ofwel weinig groenten ofwel een shitload aan groenten)
19:30 - Banaan
20:00 tot 21:30 - Training, vlak erna een shake met magere melk
Tussen 22 en 23:00 - 250gr kwark

Het probleem is dat ik mijn kcal niet meet, mijn eiwitten liggen rond de 150gr. Ik zoek wel dringend variatie op de kippenfilet, want die komt echt mijn oren uit :lol:

Variatie op de wok is ook volkoren spaghetti met wat bolognaisesaus


Vraagske trouwens: is het normaal dat uw bovenste buikspieren voorbij uw ribben komen?

el slettos

Legacy Member
thx 4 info gasten :)

@massaslayer: ik neem mijn whey s'ochtends en vlak na de training

MichielD4

Legacy Member
Atrox zei:
Hmm ok, thx voor de verklaring.

Bij mij ziet een trainingsdag er zo uit qua eten:

07:00 - 250gr kwark, 50g havermout, 1 à 2 stukken fruit, 1 shake (met magere melk)
10:00 - 2 boterhammen (altijd volkorenbrood) met kippenfilet
12:00 - 4 boterhammen (vokoren) met kippenfilet + stuk fruit
16:00 - 2 boterhammen (volkoren) met kippenfilet + stuk fruit als ik iets zoets wil
18:30 - Volkoren rijst + kip + groenten (wok, zelf gesneden etc) + banaan (afhankelijk of ik naar de winkel ben gegaan of niet is het ofwel weinig groenten ofwel een shitload aan groenten)
19:30 - Banaan
20:00 tot 21:30 - Training, vlak erna een shake met magere melk
Tussen 22 en 23:00 - 250gr kwark

Het probleem is dat ik mijn kcal niet meet, mijn eiwitten liggen rond de 150gr. Ik zoek wel dringend variatie op de kippenfilet, want die komt echt mijn oren uit :lol:

Variatie op de wok is ook volkoren spaghetti met wat bolognaisesaus


Vraagske trouwens: is het normaal dat uw bovenste buikspieren voorbij uw ribben komen?

Ik zou iets van vetten (noten, eieren, kaas, visolie,...) eten bij die kwark voor het slapen.

Atrox

Legacy Member
Zyklon zei:
Ik zou iets van vetten (noten, eieren, kaas, visolie,...) eten bij die kwark voor het slapen.

Noten eet ik meestal 's morgens, vis ook regelmatig in de week. Kaas ga ik straks terug inkopen :p

Maar het is dus redelijk in orde?

AliChemicali

Legacy Member
el slettos zei:
thx 4 info gasten :)

@massaslayer: ik neem mijn whey s'ochtends en vlak na de training

Gekunt smorgends en s'avonds naart schijnt best trage eiwitten pakken zoals dit: Complex Carb Gainer

En bv voor training en/of na training whey.(Snelle eiwitten)

Zodat uw spieren hele dag gevoed worden dat is naart schijnt het idee :)

Maarja ik denk voor te cutten voor mij dat een whey shake smorgends en voor training genoeg ga zijn :D

Greetz!

Weezyy

Legacy Member
dietrich0 zei:
Hoe verbergen dan?

Da borstbeen zie je bijna ni door mijn buikspieren en gyno zie je bijna ook niet omdat mijn chest nu al wat ontwikkeld is en dan lette daar niet zo op. :)

dietrich0

Legacy Member
Irritant e die bovenste buikspieren?! Heb dat ook, ofwel is onze chest niet dik genoeg?
Atrox zei:
Hmm ok, thx voor de verklaring.

Bij mij ziet een trainingsdag er zo uit qua eten:

07:00 - 250gr kwark, 50g havermout, 1 à 2 stukken fruit, 1 shake (met magere melk)
10:00 - 2 boterhammen (altijd volkorenbrood) met kippenfilet
12:00 - 4 boterhammen (vokoren) met kippenfilet + stuk fruit
16:00 - 2 boterhammen (volkoren) met kippenfilet + stuk fruit als ik iets zoets wil
18:30 - Volkoren rijst + kip + groenten (wok, zelf gesneden etc) + banaan (afhankelijk of ik naar de winkel ben gegaan of niet is het ofwel weinig groenten ofwel een shitload aan groenten)
19:30 - Banaan
20:00 tot 21:30 - Training, vlak erna een shake met magere melk
Tussen 22 en 23:00 - 250gr kwark

Het probleem is dat ik mijn kcal niet meet, mijn eiwitten liggen rond de 150gr. Ik zoek wel dringend variatie op de kippenfilet, want die komt echt mijn oren uit :lol:

Variatie op de wok is ook volkoren spaghetti met wat bolognaisesaus


Vraagske trouwens: is het normaal dat uw bovenste buikspieren voorbij uw ribben komen?

Atrox

Legacy Member
Irritant niet echt, maar lijkt soms alsof ge ne buik hebt :p

Ze zijn wel puur spieren hier :cool:

Weezyy

Legacy Member
Even een update.
Om 08:00 mijn havermout binnen + eiwitshake ging een beetje moeizaam, nu bezig aan mijn mass gainer maar die shake is een pak groter uitgevallen dan ik had gedacht (heb hem zelfs 2keer moeten blenden), eerder een fluffy smaakje door de melk maar het drinkt wel soepel.

Banaan smaak is wel oké maar geen aanrader :')

majas

Legacy Member
Gisteren naar de gym geweest.
Amai ge kon zien dat het schoon weer was..
Bench bezet, Smith bezet..
Ben maar naar huis gegaan, ga vanaf nu in mijn pauze tussen 12 en 13u gaan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan