kaminikaze
Legacy Member
hoera
Vandaag voor het squatten deed ik m'n opwarmsets.
Eerste keer dat m'n techniek zo goed was. Veel dieper, rug veel rechter, ging als vanzelf. Meteen m'n werksets ook op die manier gedaan. Wel wat kilo's moeten deloaden, maar het is het waard.
M'n benen voelen aan nu als toen ik de eerste keer naar de fitness ging.
Vandaag voor het squatten deed ik m'n opwarmsets.
Eerste keer dat m'n techniek zo goed was. Veel dieper, rug veel rechter, ging als vanzelf. Meteen m'n werksets ook op die manier gedaan. Wel wat kilo's moeten deloaden, maar het is het waard.
M'n benen voelen aan nu als toen ik de eerste keer naar de fitness ging.



!
