Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

el slettos

Legacy Member
van mij scheelt da net 1 cm als ik duim en middelvinger gebruik rond de pols :p

dietrich0

Legacy Member
Weezyy zei:
Werkende mens ee, en goei genen, mijn broer ook, moest die iet of wa van training zou die groeien gelijk kool!

Mijn heeft zeker boven de 40, maar ik mag het ni meten:(

Hoe meet je voorarmen? Welk punt neem je dan?

dietrich0

Legacy Member
Hmm maar dat verschilt naarmate je strekt of buigt..
Pols: 17cm
Onderarm net onder bovenarm-gewricht: 31cm
nek opgespannen: 40,5cm :D

Weezyy

Legacy Member
Fuckt da !

2kilo eraf en dus zwakker dan vorige week enorm demotiverend en heb het niet kunnen opbrengen op mijn oefeningen te doen buiten benchpress en incline bp :(

En ik kan nog niet fatsoenlijk dieeten want ik kan nog geen cardio doen :cry:

Weezyy

Legacy Member
Mijne nieuwe zool niet fatsoenlijk ingelopen, khad er ineens 10km mee gedaan -> 2 giga bleinen waar'k nu nog last van heb en waardoor ik nu amper kan gaan. En die bleinen zijn precies vrij serieus, enfin 1 toch das echt rood vlees :')

Point is ik heb een mass gainer gekocht maar wil wel iet of wa droog blijven dus ik wil 's morgens gaan lopen (voor ontbijt, geef kritiek?). Zou normaal zo'n 4000kcal per dag hebben met die mass gainer. Weeg er nu 72 & vorige week 74 bij 1m72. Kweet dat 4000 dan wat veel is maar wil even een spurtje maken naar de 82-85kilo tegen eindejaar en een bf% van 9 ofzo.

Maybe onrealistisch maar we zullen wel zien wat het geeft. :)

Weezyy

Legacy Member
tis trouwens perfect weer om je is buiten te zetten met wat literatuur over bodybuilding!

tips for books?

edit : dom van me eigenlijk, ik ga gewoon nu al beginnen met mijn mini bulkje en gewoon cardio uitstellen tot wanneer ik terug kan stappen/lopen. :)

ugh

Legacy Member
Weezyy zei:
En ik kan nog niet fatsoenlijk dieeten want ik kan nog geen cardio doen :cry:

Houdt heel veel steek. Nog wat meer klagen ipv dingen aan te passen en je komt er wel!!

Weezyy

Legacy Member
ugh zei:
Houdt heel veel steek. Nog wat meer klagen ipv dingen aan te passen en je komt er wel!!

Ik klaag wanneer ik wil:tongue:

Daarbij lees wat verder en je ziet dat ik gewoon ga dieeten zonder mijn cardio en het overtollige vet erna er wel afloop.

U ziede alleen poste als ge iemand zwart kunt maken.

Weezyy

Legacy Member
Ik wil bijkomen, maar heb moeilijke uren en vind het veel makkelijker om dan gewoon even een shake te drinken die me plenty kcal geeft. Ik ben echt een heel erg trage eter :p

Dunno of het ook gaat werken, normaal wel denk ik, mijn lichaam gaat de kcal gebruiken om te groeien en te herstellen (ik zet het er gewoon even bij : ja ook eiwitten doen dit en daar heb ik er ook genoeg van) en het teveel aan kcal word opgeslagen als vet wat eraf gaat met de cardio.

Ik hoop allesinds dat het zo simpel gaat :p

cuda

Legacy Member
Dunno of het ook gaat werken, normaal wel denk ik, mijn lichaam gaat de kcal gebruiken om te groeien en te herstellen (ik zet het er gewoon even bij : ja ook eiwitten doen dit en daar heb ik er ook genoeg van)
Weet je wat kcal betekent?

Waarom niet minder Kcals binnenkrijgen (maar toch genoeg) en zo minder cardio.
Want ge wilt 4000kcals per dag maar dan gaat ge ook nog is 6xpw lopen. lijkt me zoveel verspilde moeite als u hoofddoel is die 82kg te bereiken?

Foose

Legacy Member
en weightgainers zorgen bij mij toch vlug voor een buikje :/. Ik hou het gewoon bij eiwitten ivm shakes.

Weezyy

Legacy Member
Ik loop 6x per week om verschillende redenen.

1. voor mijn broer die wedstrijden wilt lopen en echt serieus wilt gaan bezig zijn met lopen
2. tis handig meegenomen voor mij :)

Ja kwas ni 100% zker van die 4000, ik denk dat het 4000 was maar het kan zijn dat ik er toen 2x die shake had bijgeteld, 1x zo'n shake is 1250 kcal.

Ik denk dat ik zoiets had opgeschreven
07:00= 300gr havermout + melk = 1140
09.30 = weight gainer = 1250 kcal
12:00 = paardenvlees/kipfilet = 125kcal
14:00 = petit gervais = 852 kcal
16:00 = paardenvlees/kipfilet = 125kcal
18:00 = kip/vis/rijst/groenten = geen flauw idee zal wel rond de 500 liggen.
training - shake
22:00 = 500gr kwark met banaan = 275 kcal.
De banaan gooi ik erbij voor de smaak.

een goeie vervanger voor petit gervais zou wel leuk zijn, calorie bom maar ook wel een dikmakertje.

hm blijkbaar toch foutje gemaakt en waren het er geen 4000 :p

Het zit trouwens ook in mijn natuur om te overdrijven, ik ga altijd extremistisch in iets op.

edit : ik heb ook een aangeboren afwijking en ik MOET echt buikspieren hebben, anders lijk ik precies een klein mongooltje.

ugh

Legacy Member
Weeral een foute uitspraak, ik zie namelijk alle posts. Ik reageer enkel als ik ofwel iemand kan helpen die het goed meent en zelf de moeite en tijd genomen heeft om een zinvolle post te maken, ofwel mensen erop te wijzen dat ze een nutteloze of gewoonweg domme post plaatsen.

Als je je daardoor aangevallen voelt, moet je misschien eerst eens nadenken over wat je precies post, in plaats van te klagen op kritiek.

dynamite

Legacy Member
Weet er iemand of ze de weight gainer Xplode verkopen in de Health city?
Of ergens anders?

Stancke

Legacy Member
dynamite zei:
Weet er iemand of ze de weight gainer Xplode verkopen in de Health city?
Of ergens anders?

Weight gainer Xplode bestaat niet, zou anders wel het eerste zijn dat ik ervan hoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan