Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weezyy zei:Werkende mens ee, en goei genen, mijn broer ook, moest die iet of wa van training zou die groeien gelijk kool!

Weezyy zei:En ik kan nog niet fatsoenlijk dieeten want ik kan nog geen cardio doen![]()
ugh zei:Houdt heel veel steek. Nog wat meer klagen ipv dingen aan te passen en je komt er wel!!



Weet je wat kcal betekent?Dunno of het ook gaat werken, normaal wel denk ik, mijn lichaam gaat de kcal gebruiken om te groeien en te herstellen (ik zet het er gewoon even bij : ja ook eiwitten doen dit en daar heb ik er ook genoeg van)


dynamite zei:Weet er iemand of ze de weight gainer Xplode verkopen in de Health city?
Of ergens anders?