Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kreimkoek zei:Ik haat het om een week te missen.Direct verlies aan kracht

kreimkoek zei:Ik haat het om een week te missen.Direct verlies aan kracht
Xcessive- zei:Jij hebt al kracht verlies door 1 keer een spier niet te trainen? Dat is dan gewoon mentaal.
dietrich0 zei:Recupereren doen de meesten echt te weinig. Je zou om de 4 weken eens een weekje moeten deloaden of rusten, maar ik heb daar het karakter niet voor..
Fanaat zei:Ik had vernomen elk halfjaar, achja.
Je zou ook om de 6 weken je schema overhoop moeten gooien...