Misericordiam
Legacy Member
Jep, wel dat is't em he: "properly done"
Ooit eens een paar keer geprobeerd en het voelde niet goed aan in mijn knieën. Dan maar gestopt om niks te forceren.
Zelfs bij het doen van sissy squats (zonder barbell) had ik hetzelfde gevoel. Het lag dan aan de uitvoering. Misschien, es wa filmtjes afhalen van bb.com en op mijn mp 3 plaatsen. Dat zal wel helpen.
Nu, thx aan de gymgoden voor hack squats...
Ooit eens een paar keer geprobeerd en het voelde niet goed aan in mijn knieën. Dan maar gestopt om niks te forceren.
Zelfs bij het doen van sissy squats (zonder barbell) had ik hetzelfde gevoel. Het lag dan aan de uitvoering. Misschien, es wa filmtjes afhalen van bb.com en op mijn mp 3 plaatsen. Dat zal wel helpen.
Nu, thx aan de gymgoden voor hack squats...


Het woord dat ik zoek is, struis.