Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Atrox

Legacy Member
@ik weet niemeer wie: schema komt van Bodybuilding.com - What Is The Best 3-Day Split For Muscle Building?

Xcessive- zei:
2 oefeningen voor biceps niet genoeg? Is perfect voor biceps, zeker als je het met rug traint. Wel zou ik eerst rug trainen en dan biceps. Voor rug zou ik 4 oefeningen doen.

Schouders is ook vrij in orde:
Side raise voor de zijkant
Front raise voor de voorkant

Alleen bij rug zou ik de calf raise machine shrug weg doen en doe daar een oefening voor achterkant schouder zoals de bent over lateral raise.

Thx. Rug vind ik belangrijk, is bij mij vrij zwak en rugproblemen zitten in de familie, zou die dus zeer graag willen verstevigen (mss ook core training overwegen)

cuda zei:
Gij vindt dat em nog meer moet doen ofwa?

Ik vind persoonlijk het schema ook niet ideaal, maar de punten die gij aanhaald?

waarom denkt ge da?

Ik doe nu al teveel oefeningen met mijn upper/lower body, spendeer anderhalfuur enkel aan bb alleen, daarbij ook nog eens 30min cardio. Ik zou dus met minder tijd evenveel resultaten willen boeken. Wat vindt ge er niet ideaal aan?

Weezyy

Legacy Member
Ik denk da uw tijd wel oké is eigenlijk, ik spendeer altijd 50minuten aan een grote spiergroep en de kleintjes pakt 30minuten per spiergroep.

voordelen van alleen te trainen ^^

Atrox

Legacy Member
Mja, meestal ben ik ook zelf de schuldige bij het teveel trainen. Ik kan het vaak niet laten om toch maar eens met dat ene toestel te werken ... :$

Weezyy

Legacy Member
Apex zei:
Toch aan pak meer als mij :D
Ik wil er nie uitzien als een bodybuilder, zoals die olympische zwemmer eruit zien is het helemaal goed :)

:cry:
Bodybuilding is niet gelijk aan een fysiek hebben waarbij je billen altijd tegen elkaar schuren.
Josef Rakich is ook een bodybuilder, wij ook trouwens, maar de mensen leggen snel de link bodybuilding - roids - dikke armen en veel aders - ieuw.

Dat terzijde, gewoon wat zwemmen en dan zal je er wel komen denk ik? :p
laat is een plaatje zien van je gewenste fysiek.

Weezyy

Legacy Member
Atrox zei:
Mja, meestal ben ik ook zelf de schuldige bij het teveel trainen. Ik kan het vaak niet laten om toch maar eens met dat ene toestel te werken ... :$

Doe ik ook soms als'k echt opgefucked ben door het trainen en ik het gevoel heb dat ik nog meer kan.
Doe'k soms van die rare dingen zoals de dumbells van 38kg pakken en er toch maar ff 3 herhalingen uitdrukken terwijl mijn max maar 34 is fz :p
fail form :(

Atrox

Legacy Member
Weezyy zei:
Doe ik ook soms als'k echt opgefucked ben door het trainen en ik het gevoel heb dat ik nog meer kan.
Doe'k soms van die rare dingen zoals de dumbells van 38kg pakken en er toch maar ff 3 herhalingen uitdrukken terwijl mijn max maar 34 is fz :p
fail form :(

Zo herkenbaar :lol: En dan stiekem die halters terug zetten en doen alsof er niets is gebeurd :$

@reactie daarboven: idd, toen ik zei tegen mijn ouders dat ik aan bb was begonnen was het direct een gezaag over anabolen en Arnold Schwarzenegger-types etc (respect voor den Arnold btw). Blijkbaar denken mensen bij bb direct aan brede types die amper door de deur kunnen ... Ik wil er gewoon deftig uitzien zonder extreem te gaan, maar blijkbaar snappen sommigen dat niet :)

Weezyy

Legacy Member
Atrox zei:
Zo herkenbaar :lol: En dan stiekem die halters terug zetten en doen alsof er niets is gebeurd :$

@reactie daarboven: idd, toen ik zei tegen mijn ouders dat ik aan bb was begonnen was het direct een gezaag over anabolen en Arnold Schwarzenegger-types etc (respect voor den Arnold btw). Blijkbaar denken mensen bij bb direct aan brede types die amper door de deur kunnen ... Ik wil er gewoon deftig uitzien zonder extreem te gaan, maar blijkbaar snappen sommigen dat niet :)

Bodybuilding is gewoon geweldig, ge straalt iets uit en ge hebt iets uniek dat veel mensen niet hebben. In de zomer voel ik me altijd op mijn best, 95% is out of shape! Het is ook de enigste sport waarmee je echt 24/24 bezig bent.

Arnold heeft de beste fysiek aller tijden, veel mooier dan die van Jay of Dorian imo, zou het zelf niet willen maar damn!

Toen ik mijn eerste potje whey kocht heeft mn vader die over mijn hoofd gekapt :(

Atrox

Legacy Member
Och, hier ook zone zever over die Whey, maar ondertussen pakken ze wel pillen voor het minste ... En maar niet willen snappen dat whey iets natuurlijks is en onschadelijk is ... Anabolen :sleep:

Weezyy

Legacy Member
Ja mijn vriendin was gaan rondvertellen dat ik helemaal niet naturel train tegen haar vriendinnen, ik heb het een halfuur mogen staan uitleggen tegen al die wijven --''

Kan het trouwens zijn dat je door teveel creatine gebruik wat te 'nat' komt te staan? Mijn lichaam voelt helemaal niet meer zo hard aan, het lijkt wel hard, maar ik kan mijn biceps helemaal induwen? :p

Atrox

Legacy Member
Creatine heeft de bijwerking om water op te nemen, waardoor ge idd "gezwollen" lijkt/voelt :)

GAMERdude

Legacy Member
BlaDe zei:
Winny alleen is gewoon debiel. Als ge dan toch wilt kuren en het risico wilt nemen, dan moet het deftig gedaan worden.

Wat is daar nu debiel aan, winny onderdrukt de eigen axis veel lichter dan zwaardere steroïden en is bijgevolg minder belastend voor je ballen.

Bovendien kan je er aanzienlijk kracht mee winnen op korte tijd.

En wat je wint met winny is misschien weinig maar kan je makkelijk behouden net door die lichte onderdrukking.

Nolva nemen als PCT na een winny only helpt de lever helemaal niet bij het herstel trouwens, dat zei hier ook nog iemand. (ben ff te tam om te zoeken :p)

Apex

Legacy Member
Weezyy zei:
:cry:
Bodybuilding is niet gelijk aan een fysiek hebben waarbij je billen altijd tegen elkaar schuren.
Josef Rakich is ook een bodybuilder, wij ook trouwens, maar de mensen leggen snel de link bodybuilding - roids - dikke armen en veel aders - ieuw.

Dat terzijde, gewoon wat zwemmen en dan zal je er wel komen denk ik? :p
laat is een plaatje zien van je gewenste fysiek.

Foto's van mijn gewenste fysiek:

istockphoto_818785_sexy_man_body.jpg

1aqz4.jpg


Ik moet dus geen wasbordje hebben...
Let op die borstspieren, da is wa ik wel wil :)

Zoals hier, wa duidelijker:

1167797779_squizillac.jpg

Weezyy

Legacy Member
GAMERdude zei:
Wat is daar nu debiel aan, winny onderdrukt de eigen axis veel lichter dan zwaardere steroïden en is bijgevolg minder belastend voor je ballen.

Bovendien kan je er aanzienlijk kracht mee winnen op korte tijd.

En wat je wint met winny is misschien weinig maar kan je makkelijk behouden net door die lichte onderdrukking.

Nolva nemen als PCT na een winny only helpt de lever helemaal niet bij het herstel trouwens, dat zei hier ook nog iemand. (ben ff te tam om te zoeken :p)
Dat was ik, nolva en mariadistel helpen wel je lever wat de klap op te vangen.

Weezyy

Legacy Member
Apex zei:
Foto's van mijn gewenste fysiek:

istockphoto_818785_sexy_man_body.jpg

1aqz4.jpg


Ik moet dus geen wasbordje hebben...
Let op die borstspieren, da is wa ik wel wil :)

Zoals hier, wa duidelijker:

1167797779_squizillac.jpg

zul toch een beetje moeten trainen voor zo'n fysiek, niet veel, op een jaar en half is da doenbaar.

GAMERdude

Legacy Member
Weezyy zei:
Dat was ik, nolva en mariadistel helpen wel je lever wat de klap op te vangen.

Mariadistel wel, nolva echter niet, nolva bezet alleen oestrogeenreceptoren zodat die tijdelijk niet reageren op eventuele verhoogde oestrogeenwaarden.

Xcessive-

Legacy Member
Weezyy zei:
Dat was ik, nolva en mariadistel helpen wel je lever wat de klap op te vangen.

Nolvadex heeft niets met je lever te maken! Toch niet in de goede zin, want het is ook niet zo goed voor je lever. Nolvadex wordt gebruikt als PCT om andere redenen.

dietrich0

Legacy Member
cuda zei:
tis nixke dietrich, gat ma zitten dan kank verder met de les.

Ik zit ma te wringen ze, sorry hiervoor :p

Ma omdat u progressie ni slecht was met een slecht schema moet u da u ni tegenhouden om commentaar te geven op een ander slecht beginnersschema? een beter schema kan alleen maar leiden tot beter resultaten lijkt me?

Amai ik zou nogal een progressie hebben!:p

Areknia

Legacy Member
Apex zei:
Foto's van mijn gewenste fysiek:

istockphoto_818785_sexy_man_body.jpg

1aqz4.jpg


Ik moet dus geen wasbordje hebben...
Let op die borstspieren, da is wa ik wel wil :)

Zoals hier, wa duidelijker:

1167797779_squizillac.jpg

Dat gaje met zwemmen niet bereiken :').

Ge zult toch defitig mogen trainen voor dat. Zeker voor die borstspieren.

Kenzani

Legacy Member
Kent er iemand een goed 4-daags splitschema? Heb de indruk dat ik niet meer zoveel progressie maak met dat schema uit de gym...

AtoniSD

Legacy Member
Helpt elke dag pompen voor de ontwikkeling voor de borst? Ik fitness nog niet zo lang (5 maand, maar december en januari in totaal maar 3 keer gaan fitnessen ofzo door de examens dusja), maar borst heb ik misschien een beetje verwaarloosd. En is er dan ook een onderscheid voor onderkant of bovenkant? Of welke positie kan ik innemen voor de bovenkant te trainen, voeten omhoog of juist niet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan