kaminikaze
Legacy Member
Deze week eerste maal 3x5xbodyweight gesquat, 85 kg.
Fijn gevoel dat ik 'eindelijk' over die barrière ben.
Wel 1 probleem :
Heb het gevoel dat mn rechterbeen iets zwakker is dan linker. Bij de laatste reps haal ik kracht uit het midden van m'n voet, terwijl dit eigenlijk uit de hiel moet komen? Erg? Te snel (week 8 nu) te veel gewicht willen pakken?
Also, is het erg dat ik met een latje onder mijn hielen squat?
Heb weinig evenwicht en dreig achterover te vallen zonder. Stretchen zou hierbij helpen ?
Fijn gevoel dat ik 'eindelijk' over die barrière ben.
Wel 1 probleem :
Heb het gevoel dat mn rechterbeen iets zwakker is dan linker. Bij de laatste reps haal ik kracht uit het midden van m'n voet, terwijl dit eigenlijk uit de hiel moet komen? Erg? Te snel (week 8 nu) te veel gewicht willen pakken?
Also, is het erg dat ik met een latje onder mijn hielen squat?
Heb weinig evenwicht en dreig achterover te vallen zonder. Stretchen zou hierbij helpen ?
)


)
