Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eprode zei:waarom kan ik hier wel posten en in nieuws/actualiteit forum niet ?
Baats zei:'t Ziet er dan ook een dikke mongool uit, sorry.

eprode zei:waarom kan ik hier wel posten en in nieuws/actualiteit forum niet ?
eprode zei:waarom kan ik hier wel posten en in nieuws/actualiteit forum niet ?

Baats zei:Rippetoe gaat moeilijk gaan als je zondag en maandag, twee dagen op rij dus, traint..
Totser zei:Omdat ik geen vast rooster heb op het werk kan ik niet echt dagen inplannen. Deze week bv kan ik maandag, donderdag en zondag
Fanaat zei:Hij zei dan ook "deze week kan ik". Volgende maandag gaat hij dus misschien niet trainen. De vraag is of het uitmaakt dat er soms 2 dagen tussen zitten.
Totser zei:Kan het ook wel aanpassen dat ik geen 2x achter elkaar train, maar is de tijdsperiode die ertussen zit belangrijk? Of is het goed als ik gewoon 3x per week train zolang het niet achter elkaar is