Weezyy
Legacy Member
dietrich0 zei:Weez wa doet die hese kerel van werk/studies?
OT: enorme pijn in de linkerarm aan het scharnier van de onderarm met de bovenarm.
Sanitair opt KA in Beveren.
Maar die heeft al een paar keer model mogen staan voor wa dingen en heeft daar altijd nen serieuze duit voor gekregen.


Combo werken en teveel trainen was de oorzaak. Deadlift mss een week of 2 schrappen, wat meer rusten, en uw andere arm gebruiken om te trekken 
is in ieder geval een heftig goedje en niet iets om mee te spelen.