Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weezyy

Legacy Member
dietrich0 zei:
Weez wa doet die hese kerel van werk/studies?

OT: enorme pijn in de linkerarm aan het scharnier van de onderarm met de bovenarm.

Sanitair opt KA in Beveren.
Maar die heeft al een paar keer model mogen staan voor wa dingen en heeft daar altijd nen serieuze duit voor gekregen.

Xcessive-

Legacy Member
Weezyy zei:
Doen die mannen bij ons ook hoor, gewoon zien da ze aan 50mg per dag komen voor 6weken lang en hup. Dan sta je daar lekker klein te wezen.

Van winstrol word je niet groot. Dus dat jij kleiner bent zal niet door de winstrol komen. Winstrol is een zeer zwakke steroïde.

dietrich0

Legacy Member
Baats zei:

Amai weer goed uitgelegd van mij.. Nee het binnenste(dus niet de elleboog: het buitenste) van die plooiing in mijn linkerarm, één of andere voorarm- of bicepsspier? Ik weet alleen dat het een klote zeurende pijn is!

Atrox

Legacy Member
dietrich0 zei:
Amai weer goed uitgelegd van mij.. Nee het binnenste(dus niet de elleboog: het buitenste) van die plooiing in mijn linkerarm, één of andere voorarm- of bicepsspier? Ik weet alleen dat het een klote zeurende pijn is!

Dat is uw pees denk ik :)

Weezyy

Legacy Member
Xcessive- zei:
Van winstrol word je niet groot. Dus dat jij kleiner bent zal niet door de winstrol komen. Winstrol is een zeer zwakke steroïde.

Speciaal voor de cut he. Die mannen staan allemaal kurkdroog tegenover mij bedoelde ik, iemand van 80kilo met 6bf% tegenover iemand van 85kilo met 10%bf zal er groter uitzien :)

Xcessive-

Legacy Member
Weezyy zei:
Speciaal voor de cut he. Die mannen staan allemaal kurkdroog tegenover mij bedoelde ik, iemand van 80kilo met 6bf% tegenover iemand van 85kilo met 10%bf zal er groter uitzien :)

Winstrol heeft geen vetverbrandende eigenschappen dus als je minder vet wil moet je je voeding aanpassen en cardio doen. Dus het is niet dat iemand snel even wat winstrol neemt en dan een goede fysiek heeft. Die personen zullen dan wel weten hoe ze moeten trainen en eten en de winstrol enkel nemen om het spiermassa verlies wat tegen te gaan en voor de "harde" look.

EDIT: heb net die foto gezien dat je had gepost. Ik weet wie dat is, en op die leeftijd kuren gaat er gewoon over. Dat zijne wiener later niet meer zal werken zal me niet verbazen. En nee hij ziet er niet zo uit door wat winstrol tabs.

Weezyy

Legacy Member
Xcessive- zei:
Winstrol heeft geen vetverbrandende eigenschappen dus als je minder vet wil moet je je voeding aanpassen en cardio doen. Dus het is niet dat iemand snel even wat winstrol neemt en dan een goede fysiek heeft. Die personen zullen dan wel weten hoe ze moeten trainen en eten en de winstrol enkel nemen om het spiermassa verlies wat tegen te gaan en voor de "harde" look.

Die mannen letten daar nie op ze.
Ken niks van Winstrol, enigste dat ik ervan weet komt van DBB.

Gizmo_1987

Legacy Member
dietrich0 zei:
Amai weer goed uitgelegd van mij.. Nee het binnenste(dus niet de elleboog: het buitenste) van die plooiing in mijn linkerarm, één of andere voorarm- of bicepsspier? Ik weet alleen dat het een klote zeurende pijn is!
Ik had last van een golfelleboog, met de auto rijden deed zelfs al pijn. :unsure:
Glucosamine gekocht in het kruidvat, is goed voor pezen en gewrichten ;) Combo werken en teveel trainen was de oorzaak. Deadlift mss een week of 2 schrappen, wat meer rusten, en uw andere arm gebruiken om te trekken :p

Energised

Legacy Member
mss 'n gekke vraag ma ik ga em toch stellen..

wie van de powertrainers hier kent & of gebruikt Clenbuterol?

Weezyy

Legacy Member
Even voor de duidelijkheid, denk niet dat hier juice word getolereerd en niemand gebruikt hier. :)

Energised

Legacy Member
twas maar 'n vraag he ;)

ik gebruik zelf ook ni, en blijkbaar ist niet alleen voor paarden maar gebruiken ook astma patienten da (in lage dosis welliswaar)

Weezyy

Legacy Member
Energised zei:
twas maar 'n vraag he ;)

ik gebruik zelf ook ni, en blijkbaar ist niet alleen voor paarden maar gebruiken ook astma patienten da (in lage dosis welliswaar)

Er word hier over anabole geklapt en dan kom jij opeens met zo'n vraag :p
Wou het gewoon even duidelijk maken.

Xcessive-

Legacy Member
Energised zei:
twas maar 'n vraag he ;)

ik gebruik zelf ook ni, en blijkbaar ist niet alleen voor paarden maar gebruiken ook astma patienten da (in lage dosis welliswaar)

En wielrenners kijk maar naar contador haha :D is in ieder geval een heftig goedje en niet iets om mee te spelen.

dietrich0

Legacy Member
Gizmo_1987 zei:
Ik had last van een golfelleboog, met de auto rijden deed zelfs al pijn. :unsure:
Glucosamine gekocht in het kruidvat, is goed voor pezen en gewrichten ;) Combo werken en teveel trainen was de oorzaak. Deadlift mss een week of 2 schrappen, wat meer rusten, en uw andere arm gebruiken om te trekken :p

Nee golfelleboog is het niet denk ik. Het is er maandag ingeschoten nadat ik bicepscurls had gedaan en dan mijn vriendin liggen slapen op die arm.. Oei ik heb vndg nog deadlift gedaan.

Re@V0r

Legacy Member
lekkere schoudertraining gehad vandaag
ook al voelde k me wa nietig omda er opt zelfde moment zo ne zotte pool ook schouders zat te trainen :p
die gast is echt gigantisch :p dumbell press voor schouders met 44kg per arm nadat em vooraf ook al barbell press voor schouders gedaan had met 90kg aan de bar :eek:

Xcessive-

Legacy Member
dietrich0 zei:
Nee golfelleboog is het niet denk ik. Het is er maandag ingeschoten nadat ik bicepscurls had gedaan en dan mijn vriendin liggen slapen op die arm.. Oei ik heb vndg nog deadlift gedaan.

Als je er echt last van hebt zou ik een week rust nemen. Dat is trouwens helemaal niet slecht om af en toe gewoon een week niet te trainen.

AhReNd

Legacy Member
Xcessive- zei:
Van winstrol word je niet groot. Dus dat jij kleiner bent zal niet door de winstrol komen. Winstrol is een zeer zwakke steroïde.

Winstrol is geen "zwakke" steroïde, maar ik begrijp wat je wil zeggen.

dietrich0

Legacy Member
Wat doe je dan met de afkickverschijnselen, ik ben verslaafd aan training..

Die echte beren zeggen altijd: "Slaag nooit een workout over!".

Weezyy

Legacy Member
Jij bent nog geen echte beer als je niet weet dat je soms moet rusten. :)

Ik heb me gisteren bezeerd, ik neem gewoon de rest van de week off en knal er de maandag weer tegen aan!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan