Archief - FIA Formula One 2015 - Season Aftermath

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vishnusixclix

Legacy Member
Rosberg moet even door een zure appel bijten...

TimelyGroundedGrayreefshark.gif


Deze race heeft hij echt weggegooid...

StruikGewas

Legacy Member
zeer leuke race alleen spijtig van de vele safety-car momenten.
Zalig om te zien hoe max de grotere broertjes voorbij gaat. Ik moet zeggen dat ik int het begin van dit seizoen niet wist wie hij was, maar wat hij dit jaar al heeft laten zien :o. Niemand die aan zijn talent twijfelt..
Ik ben dan ook steeds grotere fan. Wordt nog een hele grote en iedereen van het deelnemersveld zal dit intussen wel al door hebben.
Hulkenberg was opt droge goed op dreef maar dan zo'n stomme fout, de 3e al in een rij. Kerel kan goed genoeg rijden maar inhalen is niet zijn sterkste kant.. jammer maar duidelijk zijn schuld.
Hamilton terecht WK, gewoon beter als Rosberg. Deze laatste had alles in de hand maar maakt dan een fout, tja.

Conclusie:
Leuke race, spijtig van vele (en lange) safetycar moment en crash hulk.

DrWho

Legacy Member
falc.be zei:
Hij ziet er maar zuur, heeft het zelf vergooid
'nico, verrem je even in bocht x en laat hamilton passeren wanneer nodig voor het wk.'

En/Of tot het besef komen dat je 2de viool zal blijven spelen zolang je in dat team rijdt met ham naast je. En geen alternatief hebben.

Je zou voor minder zuur kijken.

Zeer amusante race.

Verstuurd via tapatalk

FlatSix

Legacy Member
Vegitoo zei:
Ik ben dan ook steeds grotere fan. Wordt nog een hele grote en iedereen van het deelnemersveld zal dit intussen wel al door hebben.

Zoals vandaag bewezen moet hij wel eerst een goede wagen hebben. Vettel, Perez, Ricciardo, Verstappen, Sainz, Kvyat, Alonso, Button hadden allemaal een betere race dan Hamilton naar mijn mening.

Maar proficiat uiteraard aan de nieuwe drievoudige kampioen. Hop naar de vierde dan?

RiCOManiaC

Legacy Member
Wat onthouden we:

- Rosberg vergooid zijn race na een fout
- Vettel, maar vooral Verstappen en Sainz rijden een dijk van een race !
- Button redelijk in de punten
- Zo goed als het ging voor RBR op inters zo slecht ging het op slicks: Kvyat crasht, Ricciardo 11e :/

BuYcKi

Legacy Member
Hamilton! Huppe vint!

:applause:



Moet enorm zwaar zijn voor Rosberg.. ongelofelijk dat hij blijft doorgaan eigenlijk. Maarja, hoeveel verdient hij ook niet?
:)

StruikGewas

Legacy Member
BuYcKi zei:
Hamilton! Huppe vint!

:applause:



Moet enorm zwaar zijn voor Rosberg.. ongelofelijk dat hij blijft doorgaan eigenlijk. Maarja, hoeveel verdient hij ook niet?
:)

Ik was het eigenlijk ook aant denken. Zou die niet aan stoppen denken? Heeft zijn kansen nu toch al genoeg gehad. Altijd net dat tikkeltje minder dan hamilton.

vishnusixclix

Legacy Member
MAN, die races van de STR piloten. Ongelooflijk. Ik denk dat ik de race sebiet nog eens op BBC ga zien. Er zijn gewéldige duels geweest van die gasten.

RiCOManiaC

Legacy Member
Ze zullen het zich bij STR nog niet beklaagd hebben en tis maar logisch ook. Verstappen en Sainz zijn echt goed ! Maar dan ook echt goed. Ik zie die 2 toch graag bezig.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

DrWho

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
MAN, die races van de STR piloten. Ongelooflijk. Ik denk dat ik de race sebiet nog eens op BBC ga zien. Er zijn gewéldige duels geweest van die gasten.
Ik dacht dat bbc niets uitgaf?

Verstuurd via tapatalk

FlatSix

Legacy Member
Sainz had +5s penalty voor speeding in the pitlane, ook eerste keer dat ze daar iets anders voor geven dan een DT...?

RiCOManiaC

Legacy Member
xTwL- zei:
Sainz had +5s penalty voor speeding in the pitlane, ook eerste keer dat ze daar iets anders voor geven dan een DT...?
Just, kwas vergeten dat ie idd nog een straf ging krijgen. Hoedanook, top race van Sainz ! Is denk ik nog al eens gebeurd dat ze daar maar een 5 sec penalty voor geven maar kan mis zijn.

JasonC

Legacy Member
Verdomme, podium gemist, wifi viel hier weg, net nadat Rosberg die pet teruggooide. :p
Heb ik iets gemist?
Ik ga morgen sowieso de higlight van BBC bekijken, wat een race! :love:

DrWho

Legacy Member
JasonC zei:
Verdomme, podium gemist, wifi viel hier weg, net nadat Rosberg die pet teruggooide.
emoji14.png

Heb ik iets gemist?
Ik ga morgen sowieso de higlight van BBC bekijken, wat een race! :love:
Vooral het lang gezicht van Rosberg.

Eentje voor het rijtje van irvine, coulthard, barrichello, massa, webber: de categorie net-niet piloten in de schaduw van hun teammaat.

Verstuurd via tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan