RiCOManiaC
Legacy Member
Hahahaha, vond ik ook wel grappig.vloet zei:Lol, Rosberg met dat petje.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahaha, vond ik ook wel grappig.vloet zei:Lol, Rosberg met dat petje.
. Niemand die aan zijn talent twijfelt..'nico, verrem je even in bocht x en laat hamilton passeren wanneer nodig voor het wk.'falc.be zei:Hij ziet er maar zuur, heeft het zelf vergooid
Vegitoo zei:Ik ben dan ook steeds grotere fan. Wordt nog een hele grote en iedereen van het deelnemersveld zal dit intussen wel al door hebben.
BuYcKi zei:Hamilton! Huppe vint!
:applause:
Moet enorm zwaar zijn voor Rosberg.. ongelofelijk dat hij blijft doorgaan eigenlijk. Maarja, hoeveel verdient hij ook niet?
![]()
Ik dacht dat bbc niets uitgaf?VishnuSixDix zei:MAN, die races van de STR piloten. Ongelooflijk. Ik denk dat ik de race sebiet nog eens op BBC ga zien. Er zijn gewéldige duels geweest van die gasten.
Just, kwas vergeten dat ie idd nog een straf ging krijgen. Hoedanook, top race van Sainz ! Is denk ik nog al eens gebeurd dat ze daar maar een 5 sec penalty voor geven maar kan mis zijn.xTwL- zei:Sainz had +5s penalty voor speeding in the pitlane, ook eerste keer dat ze daar iets anders voor geven dan een DT...?
Vooral het lang gezicht van Rosberg.JasonC zei:Verdomme, podium gemist, wifi viel hier weg, net nadat Rosberg die pet teruggooide.![]()
Heb ik iets gemist?
Ik ga morgen sowieso de higlight van BBC bekijken, wat een race!![]()