Archief - FIA Formula One 2015 - Season Aftermath

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RiCOManiaC

Legacy Member
Zeer interessante en vermakelijke race tot nu toe, vooral het duel tussen beide Red Bulls en Mercedessen.

JasonC

Legacy Member
Dafuq Kimmi..?? :wtf:
Had het niet slimmer geweest van hem gewoon in reverse te zetten?

LeBram_James

Legacy Member
Een F1 auto heeft geen reverse volgens mij :) Jammer dat de Red Bulls en Toro Rossos niet meer zo performant zijn nu ze overgestapt zijn op slicks :(

RiCOManiaC

Legacy Member
LeBram_James zei:
Een F1 auto heeft geen reverse volgens mij :) Jammer dat de Red Bulls en Toro Rossos niet meer zo performant zijn nu ze overgestapt zijn op slicks :(
Idd, twas te denken ook :/

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

LeBram_James

Legacy Member
Hamilton al 2de keer aan het vragen naar gegevens van Rosberg... en pff safety car, straks ook weer ontdubbelen zeker? Duurt altijd zo lang.

RiCOManiaC

Legacy Member
Achterlijke regel: lapped cars may now overtake. Tzou veel sneller kunnen als de gedubbelden zich laten zakken naar achter naast de queue en dan zo gwn achteraan aansluiten ipv van nog een heel rondje te moeten rijden..

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

vloet

Legacy Member
RiCOManiaC zei:
Achterlijke regel: lapped cars may now overtake. Tzou veel sneller kunnen als de gedubbelden zich laten zakken naar achter naast de queue en dan zo gwn achteraan aansluiten ipv van nog een heel rondje te moeten rijden..

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Idd een klote regel. Laat die gedubbelden gewoon ff door pits rijden ofzo.

Voor de rest wel zalige race.

RiCOManiaC

Legacy Member
Verstappen ook weer goe bezig ! Man, ik zie Max graag bezig ! Wa nen beir !

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

JasonC

Legacy Member
LeBram_James zei:
Een F1 auto heeft geen reverse volgens mij :) Jammer dat de Red Bulls en Toro Rossos niet meer zo performant zijn nu ze overgestapt zijn op slicks :(

RiCOManiaC zei:
Idd, twas te denken ook :/

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Toch wel. :) https://www.formula1.com/content/fo...nside-f1/rules-regs/Transmission_gearbox.html
Jullie deden me even twijfelen of dit veranderde met het V6 tijdperk, ma 't staat dus nog in de regels.
Tijdens het V8 tijdperk trouwens toch een paar keer gezien op TV.

marcel

Legacy Member
RiCOManiaC zei:
Achterlijke regel: lapped cars may now overtake. Tzou veel sneller kunnen als de gedubbelden zich laten zakken naar achter naast de queue en dan zo gwn achteraan aansluiten ipv van nog een heel rondje te moeten rijden..

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

da zou gewoon oneerlijk zijn. stel: je bent in duel. de leider in de race komt u dubbelen, maar net op het moment dat hij u voorbij is, maar die voor u nog net niet, komt de SC uit. lig je ineens meer dan een ronde achter op die andere. stel dat dan voor punten is?

RiCOManiaC

Legacy Member
marcel zei:
da zou gewoon oneerlijk zijn. stel: je bent in duel. de leider in de race komt u dubbelen, maar net op het moment dat hij u voorbij is, maar die voor u nog net niet, komt de SC uit. lig je ineens meer dan een ronde achter op die andere. stel dat dan voor punten is?
Joa, ook weer waar.. Potver
emoji14.png


Max voorlopig 4e en de McLarens zowaar 5 en 6. Dafuq ?!

RiCOManiaC

Legacy Member
Ale voor de verandering nog eens SC
emoji1.png
Mede mogelijk gemaakt door Kvyat die te ver op het astroturf gaat. Is natuurlijk nog zo glad als iets dankzij de regen die er is gevallen.

Nog een uitvaller en Rossi in de punten begod ! Ale, kan er een McLaren uitvallen aub ?
emoji14.png

JasonC

Legacy Member
Alez, tijdens de herstart mag Maxke eens boxen met de grote jongens! :evil:

SupplelyFiend1

Legacy Member
Nog ff en Rossi is 10DE. Zou wel mooi zijn en puntje voor Manor tijdens zijn thuisrace

RiCOManiaC

Legacy Member
SupplelyFiend1 zei:
Nog ff en Rossi is 10DE. Zou wel mooi zijn en puntje voor Manor tijdens zijn thuisrace
Jis alweer 12e, jammer genoeg.

Facepalm Rosberg..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan