Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, twas te denken ook :/LeBram_James zei:Een F1 auto heeft geen reverse volgens mijJammer dat de Red Bulls en Toro Rossos niet meer zo performant zijn nu ze overgestapt zijn op slicks
![]()
RiCOManiaC zei:Achterlijke regel: lapped cars may now overtake. Tzou veel sneller kunnen als de gedubbelden zich laten zakken naar achter naast de queue en dan zo gwn achteraan aansluiten ipv van nog een heel rondje te moeten rijden..
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
LeBram_James zei:Een F1 auto heeft geen reverse volgens mijJammer dat de Red Bulls en Toro Rossos niet meer zo performant zijn nu ze overgestapt zijn op slicks
![]()
RiCOManiaC zei:Idd, twas te denken ook :/
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
https://www.formula1.com/content/fo...nside-f1/rules-regs/Transmission_gearbox.htmlRiCOManiaC zei:Achterlijke regel: lapped cars may now overtake. Tzou veel sneller kunnen als de gedubbelden zich laten zakken naar achter naast de queue en dan zo gwn achteraan aansluiten ipv van nog een heel rondje te moeten rijden..
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Joa, ook weer waar.. Potvermarcel zei:da zou gewoon oneerlijk zijn. stel: je bent in duel. de leider in de race komt u dubbelen, maar net op het moment dat hij u voorbij is, maar die voor u nog net niet, komt de SC uit. lig je ineens meer dan een ronde achter op die andere. stel dat dan voor punten is?
Jis alweer 12e, jammer genoeg.SupplelyFiend1 zei:Nog ff en Rossi is 10DE. Zou wel mooi zijn en puntje voor Manor tijdens zijn thuisrace
RiCOManiaC zei:Jis alweer 12e, jammer genoeg.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

If Fernando doesn't want to, they should bring Vandoorne in to do the last few laps
