RiCOManiaC
Legacy Member
Hahahahahaha, altijd kapot lachen met Lotus op social media !sink zei:
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahahahaha, altijd kapot lachen met Lotus op social media !sink zei:
VishnuSixDix zei:La Deux zegt ook al: "screw this shit" en ze zenden nu iets met een allochtone alex agnew uit![]()


Wat hebben die al gedronken?eniac zei:edit: LOL Ricciardo en Kvyat![]()

RiCOManiaC zei:Nog altijd geen Q wrs ??
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Dan ga ik naar Rush kijkenDrWho zei:Ik lees net nog 30 min delay.
Local time 15u ofte 22u onze tijd.
eniac zei:"Tito Rabat gaat in de GP2 rijden".
Ja hoor Bas![]()
We zijn dat gewoon dat de organisatie in zo'n situatie meestal dramatisch is.Rubmifer zei:Geen quali vandaag, morgenvroeg 9u lokale tijd. Lekkere organisatie van Whiting en de FIA.
RiCOManiaC zei:We zijn dat gewoon dat de organisatie in zo'n situatie meestal dramatisch is.