Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, een standaardmotor die de macht van de grote teams kan breken inzake levering aan kleinere teams.falc.be zei:Ecclestone is dus van plan om cosworth of illmor een 2.2l v6 te laten bouwen en in 2017 te kntroduceren, teams kunnen de pot op
xTwL- zei:Vanuit Honda hun standpunt zou ik het wel weten, haal die aero specialisten maar binnen.
Tzal op een live stream moeten gebeuren, denk ikScifo zei:Waar gan we de Q kunnen volgen?

Op La Deux, commentator heeft het net gezegd, is om 15u vlak na de heruitzending van motoGP atm.Scifo zei:Waar gan we de Q kunnen volgen?
sink zei:Ik hoop op La Une of La Deux, atm is er motoGP op La Deux
Op La Une kunnen ze denk ik wel plaats maken.. maar er is nog niets aangekondigd
anders zal het livestream worden vrees ik
Ik begrijp de rectie van RD. McLaren zit te sukkelen met de Honda motor en dan zou volgend jaar RB mogelijks met de vruchten van hun werk gaan lopen.DrWho zei:Ecclestone: "McLaren blokkeert Red Bull-Honda deal" - GPUpdate.net
Hmm, vreemd. RB weigert ern klantenversie van een jaar oud, maar zou wel Honda erin leggen. Dan zijn ze voor volgend jaar waarschijnlijk nog harder de klos dan nu het geval is. Voor Honda is een extra team een goede stap in de ontwikkeling natuurlijk.
Met Honda in zee gaan wil toch echt zeggen dat ze op langere termijn moeten denken. Wat vreemd lijkt gezien hun relatie met Renault.
Dat vind ik een slecht voorstel. Alle constructeurs steken enorme bedragen in de ontwikkeling van complexe motoren en technologieën die nog in de kinderschoenen staan en dan ga je dat allemaal om zeep helpen door zoiets te lanceren. Of het zou moeten zijn dat die cosworth-motoren een aantal serieuze handicappen gaan meekrijgen.falc.be zei:Ecclestone is dus van plan om cosworth of illmor een 2.2l v6 te laten bouwen en in 2017 te kntroduceren, teams kunnen de pot op
Apparently there is a shortlist of potential tracks to run more F1 races here but Ecclestone would only specify as much as; “Anywhere it doesn’t rain. A few places have come up. We’re trying to do a race in New Jersey, New York.”
