Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
‘The Senna of his generation’ – David Coulthard, The Daily Telegraph
The Times have questioned Lewis Hamilton’s status as a legend of F1, claiming his access to the best car will always leave an element of doubt that he is truly the best driver.
He's got a lot of years ahead of him, he's got every opportunity of winning five or six titles in that car. - Jackie Stewart
“Hamilton is the best driver at this moment” - Nigel Mansell
Shaddix zei:Qua raw-pace stond Kyvat me gisteren ook meer aan dan Ricciardo. Gewoon twee cruciale fouten begaan...

xTwL- zei:Ben ik het niet mee eens. Was absoluut geen race naar zijn niveau. Veel foutjes en dankzij de laatste VSC ook nog geluk gehad dat hij een pitstop kon doen anders finishte hij mogelijk achter Vettel en Rosberg.
eniac zei:Button P6, Sainz P7![]()
xTwL- zei:Ricciardo is een fijne rijder en vorig jaar Vettel verslaan zal hem goed gedaan hebben, en ik ben er zeker van dat de 2 RB jongens bij de betere van het veld horen maar Vettels of Hamiltons zijn het toch niet.
xTwL- zei:Uh? Heeft die Vettel en zijn vier opeenvolgende titels gemist?
Tjah, zo deden de meeste kampioenen het hoor...
Weet niet of ik daar nog respect voor moet hebben, Vettel had tenminste in 2 van zijn titels nog een uitdaging.
Beste combo wagen/rijder geen twijfel, 'driver' mwah...

Scifo zei:Kweeni kvond Ricciardo vrij indrukwekkend wegrijden na zijn overtake op hamilton. Leek me in het begin wat de kat uit de boom te kijken toen hij achter kvyat zat.
kvyat zette in het begin wel druk achter rosberg, maar was toch ne vrij fail overtake in laatste bocht![]()
jeltex zei:Hij verslaat Vettel maar het is toch geen Vettel ... eh?
.
jeltex zei:Maar ze kwamen wel omgekeerd over de finish. Dat speeden in de pitlane was dom van Sainz, maar hij had wel de pace voor P6, het was vooral dat wat ik in de verf wou zetten. Indrukwekkend om als laatste gestart te zijn.
Hij verslaat Vettel maar het is toch geen Vettel ... eh?


eniac zei:OK. Ja, ik zeg al van redelijk in het begin van het jaar dat die STR vermoedelijk de beste is die ze ooit gehad hebben - alleszins toch wat betreft chassis. Had de Renault wat betrouwbaarder geweest, ze stonden boven Lotus en in de geburen van FI. En hadden ze een Mercedes gehad, dan deden ze vermoedelijk af en toe mee voor podiums.
Die STR10 is echt een deftige machine. Key heeft iets mooi afgeleverd.
xTwL- zei:Ben ik het niet mee eens. Was absoluut geen race naar zijn niveau. Veel foutjes en dankzij de laatste VSC ook nog geluk gehad dat hij een pitstop kon doen anders finishte hij mogelijk achter Vettel en Rosberg.
falc.be zei:

marcel zei:de Vettel van vorig jaar telt niet mee. hij was echt crap toen.
jeltex zei:Dus het enige jaar dat ze met gelijk materiaal tegen elkaar geracet hebben telt niet mee omdat Vettel toen niet lekker in zijn vel zat, maar voor de rest gaan we wel gewoon besluiten dat Ricciardo minder is?
Leve de forumlogica!
VishnuSixDix zei:De STR 3 met Vettel is, ook op basis van de cijfers, nog steeds de beste STR machine ooit.
BuYcKi zei:Bwa, als je zag hoe snel Rosberg Vettel inhaalde. Sowieso P2 denk ik. Maar zeker geen van zijn mooiere races.
En geluk.. Denk dat bijna iedereen die overbleef wel ergens gelukt heeft gehad in deze GP.
Ik citeer mezelf: "een heerlijke race voor Hamilton om kampioen te worden". Waar zeg ik dat het een race naar zijn niveau was?
Scifo zei:Zonder Mercedes hadden we eigelijk wel een prachtig seizoen gehad, hoewel ja Vettel verpest het ook wel een beetje![]()
eniac zei:Als geheel inclusief motor, ja. Qua chassis is de STR10 vermoedelijk minstens even goed, zoniet beter. Key kan er ook niet aan doen dat die Renault zo'n belachelijke brol is :/