Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

RSgod'

Legacy Member
showb1z zei:
Dan hebt gij toch nen andere match gezien. Maar alle Portugezen speelden zo. Nuno Gomez is 2 keer aan de bal geweest want hij kreeg geen enkele pas.
Neen gij hebt een andere match gezien, Die kerel was vandaag goed bezig en alles behalve arrogant, kaka fanboy!:tongue::p;)

Cuth

Legacy Member
dqve zei:
ge moogt 'm ook altij ten huwelijk vragen van mijn part hoor :)

Late we hope dat ik het verkeerde beeld draag, maar zulke momenten beslissen wel over winst of verlies.
Dan kan je een heel seizoen of toernooi goed spelen, zijde vet mee in de finale of wanneer het om de knikkers gaat.
Die slecht getrapte penalty was geen oververmoedheids syndroom, maar pure show, dus ego.

wat 'n fanboy toch he !


een penalty, ja redelijk normaal dat je daar aan jezelf denkt he...

zonder CR zouden ze meer dan waarschijnlijk geen landskampioen zijn geworden.

CR scoorde voor MANU in de cl finale...

en hij laat het altijd afweten als het om de knikkers gaat .

Pieke

Legacy Member
De verdediging van Portugal was op zich cva, alleen weinig lengte en geen linkerflankverdediger. Maar toch verdiende overwinning, al was deco weer 80% van de match nie echt goed spelend.

dqve

Legacy Member
Vandaag heeft hij ook het aandeel in de overwinning, net als in de eerste wedstrijd.
De man zijn kwaliteiten zijn erg manifest maar dat bedoel ik niet.
Ik bedoel dat zijn grillen ook wel eens in het nadeel van z'n team kunnen spelen.
Een moment zoals in de CL finale kan fataal blijken op een EK eindronde.
Een ploeg wie dit toernooi winnen wil, heeft nood aan 100% afwerking of een beetje geluk op de beslissende momenten.
Daar komt het op het eind van de rit op aan, de bal rolt links of rechts.
Als ene Ronaldo last krijgt van camera lampen op zulke momenten, kan dat dus nefast blijken op het eind van de oorlog.

Dat bedoel ik.

Pieke

Legacy Member
:lol:

CR is echt niet vervangbaar ze, nani of querasme hebben echt niet die klasse. Simao vond ik eerste helft nog niet eens 1/10 brengen van wat CR deed

TheRedDevils

Legacy Member
Kheb de match ook nie gezien mo Ronaldo was weer enorm goed eb ik gelezen op Sporza :p
Go Portugal

Hannibal

Legacy Member
Al dat gelul over Portugal hier. :p
Leuke match om te volgen imo, een opsteker na die draak van een wedstrijd tussen Griekeland en Zweden gisteren.

Bij Tsjechie vond ik Polak veel beter dan tegen Zwitserland betrok zijn eigen veel meer in het spel. Vlcek met een paar zeer goede voorzetten, hopelijk geeft Bruckner hem eens een hele match de kans tegen Turkije als je ziet hoe gemakkelijk hij ze binnenkletst bij RSCA. En als die Sionko zo blijft spelen zal hij ook niet meer lang bij Kopenhagen voetballen denk ik.

My 2 cents.

Gavin

Legacy Member
Pieke zei:
De verdediging van Portugal was op zich cva, alleen weinig lengte en geen linkerflankverdediger.
Toch een heel deel dekkingsfouten.

Gelukkig was er een Baros die nog slechter probeerde te spelen dan Simao. Zet daar een spits die ze er los inknalt (bijvoorbeeld die van Spanje gisteren) en er vliegen er meer dan drie in.

Ik zie ze graag spelen (zeker die Pepe en Bosingwa, met wat een snelheid dat die naar voor stormen) en ze brengen leuk voetbal, maar op deze manier gaan ze niet winnen.

dqve

Legacy Member
Ofwel zijn de Tsjeche niet meer wat ze niet zo lang geleden waren, maar wanneer je zonder goed of imponerend te spelen deze lui met 3-1 kan kloppen heeft dat toch inhoud.
Ik krijg langzamerhand hoofdpijn van de slechte passes van ene Deco.

Mako

Legacy Member
dqve zei:
Vandaag heeft hij ook het aandeel in de overwinning, net als in de eerste wedstrijd.
De man zijn kwaliteiten zijn erg manifest maar dat bedoel ik niet.
Ik bedoel dat zijn grillen ook wel eens in het nadeel van z'n team kunnen spelen.
Een moment zoals in de CL finale kan fataal blijken op een EK eindronde.
Een ploeg wie dit toernooi winnen wil, heeft nood aan 100% afwerking of een beetje geluk op de beslissende momenten.
Daar komt het op het eind van de rit op aan, de bal rolt links of rechts.
Als ene Ronaldo last krijgt van camera lampen op zulke momenten, kan dat dus nefast blijken op het eind van de oorlog.

Dat bedoel ik.

ik begrijp u volledig, en ik kan mij er ook aan ergeren, maar ik snap niet dat ge dat toepast op die penalty.
Dat was helemaal geen "showpenalty" ofzo, gewoon superslecht getrapt.
Wat gij bedoelt is dat hij, als het niet lukt bij hemzelf en/of de ploeg, hij alsnog heel het veld probeert af te dribbelen, en onmogelijke dingen probeert. En dat is idd heel ergerlijk en mss niet het beste voor de ploeg.

Ik vond hem vandaag eigelijk een vrij slechte match spelen, maar dan komt hij toch ff piepen met ne goal en nen assist.

Ik zou ook Nani of Quaresma in de ploeg zetten ipv Simao, eigelijk eerder nani dan, want die heeft bij manchester toch een paar geweldige matchen gespeeld. Quaresma is mss nog niet zo efficient op het hoogste niveau + Nani heeft een fantastisch hard schot.

edit: en ik ergerde mij continu aan deco, die probeert zich iets té opzichtig in de kijker te spelen omdat hij op zoek is naar een ploeg. Ergerlijk, dribbelde zich vaak totaal nodeloos vast, terwijl hij makkelijk een aanvallende pass kon geven.

Pieke

Legacy Member
Quaresma heeft wel een fantastische buitenkantje voet remember vs belgie :love:

CR lijkt me gewoon beetje moe, maar de meest fantastische opmerking kwam toch van degruyse : " Zijn broekje is precies te klein !" haha almeida

Lucian

Legacy Member
Mako zei:
ik begrijp u volledig, en ik kan mij er ook aan ergeren, maar ik snap niet dat ge dat toepast op die penalty.
Dat was helemaal geen "showpenalty" ofzo, gewoon superslecht getrapt.
Wat gij bedoelt is dat hij, als het niet lukt bij hemzelf en/of de ploeg, hij alsnog heel het veld probeert af te dribbelen, en onmogelijke dingen probeert. En dat is idd heel ergerlijk en mss niet het beste voor de ploeg.

Ik vond hem vandaag eigelijk een vrij slechte match spelen, maar dan komt hij toch ff piepen met ne goal en nen assist.

Ik zou ook Nani of Quaresma in de ploeg zetten ipv Simao, eigelijk eerder nani dan, want die heeft bij manchester toch een paar geweldige matchen gespeeld. Quaresma is mss nog niet zo efficient op het hoogste niveau + Nani heeft een fantastisch hard schot.

edit: en ik ergerde mij continu aan deco, die probeert zich iets té opzichtig in de kijker te spelen omdat hij op zoek is naar een ploeg. Ergerlijk, dribbelde zich vaak totaal nodeloos vast, terwijl hij makkelijk een aanvallende pass kon geven.

kzou het eerder sterk keepen van cech noemen :p bleef echt wel kijken naar de bal waar veel keepers al weg geweest waren naar een hoek

Blackend

Legacy Member
Haha, have fun op de NOS en de BBC met hun tactische analyses :))))))

Potteke stamp ;D

RSgod'

Legacy Member
Pieke zei:
:lol:

CR is echt niet vervangbaar ze, nani of querasme hebben echt niet die klasse. Simao vond ik eerste helft nog niet eens 1/10 brengen van wat CR deed

nani ok, quarakamaka dingske daar heeft wel klasse, moet alleen wat meer team spirit in zich krijgen.

Koffe

Legacy Member
ma tis ook zwaaaaar aant gieten...zie na da veld.. tis meer e zwembad dan een grasplein
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan