dqve zei:
Vandaag heeft hij ook het aandeel in de overwinning, net als in de eerste wedstrijd.
De man zijn kwaliteiten zijn erg manifest maar dat bedoel ik niet.
Ik bedoel dat zijn grillen ook wel eens in het nadeel van z'n team kunnen spelen.
Een moment zoals in de CL finale kan fataal blijken op een EK eindronde.
Een ploeg wie dit toernooi winnen wil, heeft nood aan 100% afwerking of een beetje geluk op de beslissende momenten.
Daar komt het op het eind van de rit op aan, de bal rolt links of rechts.
Als ene Ronaldo last krijgt van camera lampen op zulke momenten, kan dat dus nefast blijken op het eind van de oorlog.
Dat bedoel ik.
ik begrijp u volledig, en ik kan mij er ook aan ergeren, maar ik snap niet dat ge dat toepast op die penalty.
Dat was helemaal geen "showpenalty" ofzo, gewoon superslecht getrapt.
Wat gij bedoelt is dat hij, als het niet lukt bij hemzelf en/of de ploeg, hij alsnog heel het veld probeert af te dribbelen, en onmogelijke dingen probeert. En dat is idd heel ergerlijk en mss niet het beste voor de ploeg.
Ik vond hem vandaag eigelijk een vrij slechte match spelen, maar dan komt hij toch ff piepen met ne goal en nen assist.
Ik zou ook Nani of Quaresma in de ploeg zetten ipv Simao, eigelijk eerder nani dan, want die heeft bij manchester toch een paar geweldige matchen gespeeld. Quaresma is mss nog niet zo efficient op het hoogste niveau + Nani heeft een fantastisch hard schot.
edit: en ik ergerde mij continu aan deco, die probeert zich iets té opzichtig in de kijker te spelen omdat hij op zoek is naar een ploeg. Ergerlijk, dribbelde zich vaak totaal nodeloos vast, terwijl hij makkelijk een aanvallende pass kon geven.