kom man serieus, zie je nu zelf niet wat voor onzin je schrijft?
Waar geef ik af op Huybrechts omdat hij zogezegd mediageil zou zijn? Of omdat hij "beroemd/bekend" is? (uit verdekte jaloezie van mijnentwege dan wss, zoals ge precies impliceert) Als het zo zou zijn dat ik die man zijn beroemdheid niet gunde, zou ik wel iets hebben tegen JM Pfaff of Sam Gooris, dat zijn veel makkelijkere doelwitten...
Eerst had ik ook helemaal niets persoonlijk tegen de Carl, toen vond ik het gewoon een afschuwelijke presentator. En wie zou er niet een voetbalprogramma presenteren als ge er veel geld voor krijgt? Ge moet al ne zot zijn om dat niet te doen, dus dat vond ik allemaal begrijpelijk.
Maar sinds het laatste half jaar zoiets begint hij zowa cool te doen in de gazetten dat HIJ, de almachtige voetbalGOD, op zijn eentje voetbal terug aantrekkelijk en populair heeft gemaakt in België. En niet willen toegeven dat de kijkcijfers tegenvallen, dat die internetpetitie met zovele handtekeningen toch wel iets anders is dan "die enkelingen die tegendraads willen doen", dat volgens de gva-poll er 90% vd mensen niet tevreden zijn met de vt4-coverage, ... Kortom, niet willen toegeven dat het programma en hijzelf felle verbeteringen nodig hebben.
DAAR kan ik niet tegen!
Of is dat mss ook "de typische en verwerpelijke belgische mentaliteit"? :ironic: