Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

dunno

Legacy Member
Tesla zei:
Als Carl "nee, geen EK nieuws vandaag" Huybrechts een heel goede presentator is, dan ben ik wel eens benieuwd hoe een slechte eruit ziet!

Ja, wtf geen EK nieuws.
Op Ned1 tijdens de training van Nederland: 'Marco, als je op de bal zit wordt het een ei' toen Marco van Basten op de bal zat, na enkele keren roepen door een kerel met megafoon ging hij eraf :scream:

Die Fantasy Football stinkt, ik krijg nog steeds geen punten terwijl ik ploeg en kapitein geselecteerd heb en in de 9lives league zit???

*Springkonijn*

Legacy Member
Je zal te laat geweest zijn voor de 1e groepfsfase? Kan dat?
Dat van Van Basten kan je nog zien op de site van de NOS. Toffe reportages daar altijd over de trainingen enzo...

jos den os

Legacy Member
bosingwa zit niet goed in de wedstrijd imo, al paar keer gevaarlijk balverlies geleden

dunno

Legacy Member
Geen idee, enkele dagen geleden stonden er nog 2 ploegen die na 'points update' zouden worden toegevoegd samen met mij, die zijn verdwenen. We zitten ondertussen al aan Group Stage 3. :wtf:

NemesisBE

Legacy Member
gatenkaas langs beide kanten, miljaar seg
en wtf zijn Pepe & Bosingwa mee bezig :eek:

RSgod'

Legacy Member
Mako zei:
kom man serieus, zie je nu zelf niet wat voor onzin je schrijft?

Waar geef ik af op Huybrechts omdat hij zogezegd mediageil zou zijn? Of omdat hij "beroemd/bekend" is? (uit verdekte jaloezie van mijnentwege dan wss, zoals ge precies impliceert) Als het zo zou zijn dat ik die man zijn beroemdheid niet gunde, zou ik wel iets hebben tegen JM Pfaff of Sam Gooris, dat zijn veel makkelijkere doelwitten...


Eerst had ik ook helemaal niets persoonlijk tegen de Carl, toen vond ik het gewoon een afschuwelijke presentator. En wie zou er niet een voetbalprogramma presenteren als ge er veel geld voor krijgt? Ge moet al ne zot zijn om dat niet te doen, dus dat vond ik allemaal begrijpelijk.
Maar sinds het laatste half jaar zoiets begint hij zowa cool te doen in de gazetten dat HIJ, de almachtige voetbalGOD, op zijn eentje voetbal terug aantrekkelijk en populair heeft gemaakt in België. En niet willen toegeven dat de kijkcijfers tegenvallen, dat die internetpetitie met zovele handtekeningen toch wel iets anders is dan "die enkelingen die tegendraads willen doen", dat volgens de gva-poll er 90% vd mensen niet tevreden zijn met de vt4-coverage, ... Kortom, niet willen toegeven dat het programma en hijzelf felle verbeteringen nodig hebben.
DAAR kan ik niet tegen!

Of is dat mss ook "de typische en verwerpelijke belgische mentaliteit"? :ironic:
Hmja reageer daar toch gewoon niet op :)

antHraxx

Legacy Member
*Springkonijn* zei:
Floris Geerts, de belg die "komt dat shot", de zoektocht naar de nieuwe voetbalcommentator won, is daar eigenlijk iets over bekend? Geeft die ergens commentaar?

heeft zijn studies journalistiek stopgezet
edit: vorig jaar al.. heeft een paar jobkes mogen doen voor ATV

Gavin

Legacy Member
Die Portugezen spelen weer te laks .. dachten misschien al in de volgende ronde te zitten na dat geklungel van Tsjechië in de eerste match?

Ik hoop dat dat niet met Nederland gaat gebeuren ..

Lege Doos

Legacy Member
Ronaldo heeft het te druk met zijn eigen te bekijken op de grote schermen in het stadion

*Springkonijn*

Legacy Member
Ronaldo heeft vandaag terug een beetje de vallende ziekte!
Man, die Sionko speelt wel lekker vandaag. Wat een cross weer daarnet naar Baros. :love:

jos den os

Legacy Member
bij portugal heeft hij het idee dat HIJ het moet doen, dat HIJ portugal is.. altijd 3 of 4 man probere voorbij gaan en as da ni lukt valtem maar

Starrk

Legacy Member
Sebiet eens (mijn eerste EKmatch, fu examens) gaan bezien op café. Is het dan wel Zwitserland-Turkije zeker t_t.

Swat, beter dan geen match :p

jos den os

Legacy Member
scolari miljaarde toch breng dan Nani of Quaresma in, Simao is niks waard deze match.. hebbet nooit voor hem gehad, zeker niet omdat er veel beter op de bank zit imo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan