Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

dqve

Legacy Member
F3nceR. zei:
Ronaldo heeft het te druk met zijn eigen te bekijken op de grote schermen in het stadion


Beetje mee akkoord wat een ego heeft die man zeg pfew.
Heeft net weer gescoord maar ik blijf bij m'n idee, zijn acties en trucskes kunnen wedstrijden winnen, maar z'n ego kan ze verliezen.
Mooiste vb de CL finale waarin hij ook scoort.
Maar stel dat Terry, may he rest in peace, niet wegschuift..

jos den os

Legacy Member
Simao :ironic: staan ze daar met 3 te discussieren over wie gaat trappen, als ge em dan opeist traptem dan op zijn minst ni los in de muur

Romelus

Legacy Member
Wtf, Degryse over Koller : "Sterke Jan". Zat hij met zn vroegere "vriend" Caje in zn hoofd ofwa :unsure:

Dots

Legacy Member
k na de match is op VT4 zetten om te kunnen lachen. Het is echt erg. Ik weet wel niet of het carl zijn schuld is, meschien is hij gwn verplicht om zo een onzin uit te kramen van regie

Lucian

Legacy Member
dqve zei:
Beetje mee akkoord wat een ego heeft die man zeg pfew.
Heeft net weer gescoord maar ik blijf bij m'n idee, zijn acties en trucskes kunnen wedstrijden winnen, maar z'n ego kan ze verliezen.
Mooiste vb de CL finale waarin hij ook scoort.
Maar stel dat Terry, may he rest in peace, niet wegschuift..

bs, zijn zovele spelers die een penalty op die manier nemen maar o nee als ronaldo eens zo ene mist :ironic:
trouwens, kwist al voor hij die ging nemen dat hij ging missen, niemand draait zo een seizoen waarbij alles blijft lukken van begin tot einde

NemesisBE

Legacy Member
damn seg, nu hebbek CR nimmer als captain in mn ploeg, scoort dieje 10 punten :')
nu ma hopen dat Villa het even goed doet, dattek dieje ni voor nix captain gemaakt heb xD
3 keer zallem wel nimmer scoren zeker? :') (aangezien het gemiddelde van een topschutter ± 6 goals is op een groot tornooi)

jos den os

Legacy Member
hoop dat scolari nu quaresma en nani een kans geeft zodat deze zich ook eens kunnen tonen.. quaresma krijgt 10 minuutjes en probeert dan natuurlijk veel teveel.. okee hij scoort maar voor de rest nogal ongelukkig in zijn acties..

nuja ik heb scolari wel vaker niet begrepen.. met quaresma en ronaldo heb je 2 heel snelle flanken die zonder problemen een mannetje voorbij gaan en een goeie traptechniek hebben..
Deco :love: you gotta love em, vaak heel nonchalant, maar toch steeds geniale ingevingen

AeroFury

Legacy Member
Ik vond persoonlijk dat Tsjechië ook de vallende ziekte had hoor vandaag. Vond de scheidsrechter zo rond de 70e minuut (na de 2-1) verdacht veel in het voordeel fluiten van Tsjechië.

dqve

Legacy Member
LuCian zei:
bs, zijn zovele spelers die een penalty op die manier nemen maar o nee als ronaldo eens zo ene mist :ironic:
trouwens, kwist al voor hij die ging nemen dat hij ging missen, niemand draait zo een seizoen waarbij alles blijft lukken van begin tot einde

ge moogt 'm ook altij ten huwelijk vragen van mijn part hoor :)

Late we hope dat ik het verkeerde beeld draag, maar zulke momenten beslissen wel over winst of verlies.
Dan kan je een heel seizoen of toernooi goed spelen, zijde vet mee in de finale of wanneer het om de knikkers gaat.
Die slecht getrapte penalty was geen oververmoedheids syndroom, maar pure show, dus ego.

tgc_9012

Legacy Member
Ronaldo was imo helemaal niet arrogant in deze wedstrijd. Hij heeft vaak voorzetten gegeven en doorgepassed.

showb1z

Legacy Member
Dan hebt gij toch nen andere match gezien. Maar alle Portugezen speelden zo. Nuno Gomez is 2 keer aan de bal geweest want hij kreeg geen enkele pas.

marre_man

Legacy Member
Hoe ge het draait of keert; ronaldo en deco hebben een voet in elke goal, mss zelfs elke gevaarlijke actie..Als Ronaldo in een 'goeie' positie komt moogt ge er zeker van zijn dat hij hangt. En die 'dikke nek' geeft hem opt einde gwn af.

simao mhmmmm.
petit mhmmmmm.

verdediging was ook niet je dat.

En deco moet veel simpeler spelen; ronaldo speelt niet in dezelfde dirigerende functie. Die ervaring moet hij nu toch al hebben zeker. Maar nee hij wilt ronaldo proberen te overklassen.

analyse van de mos (geen nobele nobody) : ronaldo = teamspeler.

Scifo

Legacy Member
Mja veel acties kon Ronaldo vandaag nie make, altijd direct 3 tsjechen in zen buurt. Zelfs 1ne keer 5 tsjechen en nog schoot hij prachtig op doel. :D

En wrm Simao die vrije trap laten nemen? Het was de verdienste van Deco!?

jos den os

Legacy Member
@dqve, ge overdrijft.. zo simpel is het..

niet ALLES dat hij doet is show, in de CL finale was imo op hem niks aan te merken..

ik erger mij enkel aan hem als het bij zijn ploeg niet loopt en hij probeert het dan maar te forceren door op z'n eentje de tegenstander voorbij te lopen, wat uiteraard nooit kan lukken. Als hij dan de bal kwijt is/gaat zijn valt hij en begint hij te mekkeren.. dat steekt tegen na een tijd.

Voor de rest snoert hij steeds weer alle critici de mond want doet met een assist en een goal alweer wat van hem wordt verwacht.

Ronaldo bashing is een trend, maar je moet nuchter geneog zijn om te beseffen dat "show" zoals jij dat noemt altijd een deel van het voetbal is geweest. Je hebt irritante show en functionele show

Gavin

Legacy Member
gentille zei:
Portugal zit nog altijd op cruisesnelheid blijkbaar.
Helemaal niet .. ik vond ze zwak.

En Tsjechië was irritant vandaag. Constant tegen de vlakte (net gelijk Ronaldo eigenlijk). En die Baros, verdomme zeg. Wat is er toch met die ploeg gebeurd?


Het valt me vooral op dat de verdedigingen (enorm) zwak zijn tot nu toe. Portugal vandaag, Rusland, Italië, ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan