Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blizzard zei:Komaan manne, leg die match gewoon stil, das nimeer te doen![]()
LuCian zei:waarom? omdat der wa water opt veld staat?
niks dervan gwoon doordoen, dit is tenminste spektakel, spelers moeten zich maar aanpassen

LuCian zei:waarom? omdat der wa water opt veld staat?
niks dervan gwoon doordoen, dit is tenminste spektakel, spelers moeten zich maar aanpassen

Mako zei:ik begrijp u volledig, en ik kan mij er ook aan ergeren, maar ik snap niet dat ge dat toepast op die penalty.
Dat was helemaal geen "showpenalty" ofzo, gewoon superslecht getrapt.
Wat gij bedoelt is dat hij, als het niet lukt bij hemzelf en/of de ploeg, hij alsnog heel het veld probeert af te dribbelen, en onmogelijke dingen probeert. En dat is idd heel ergerlijk en mss niet het beste voor de ploeg.
edit: en ik ergerde mij continu aan deco, die probeert zich iets té opzichtig in de kijker te spelen omdat hij op zoek is naar een ploeg. Ergerlijk, dribbelde zich vaak totaal nodeloos vast, terwijl hij makkelijk een aanvallende pass kon geven.