Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

Bubba

Legacy Member
Haha lachen. :p

Elke keer als er ne speler over de grond glijd ofzo is er ne vloedgolf rond hem. :lol:

Gavin

Legacy Member
Turken spelen toch oh zo zwak. En vuil ook eigenlijk. Die drieste nozem Kazim gaat er nog inkomen, ik zie dit wel weer ontaarden .. :D


Ik hoop dat de Zwitsers winnen, zou mooi zijn gezien de omstandigheden. Maar goed dat het regent, anders was het weer een zwakke match.

_DM_

Legacy Member
Alle, we gaan nog eens zien he.

'Ik ga Sef nog iets laten zeggen, na dit reclameblokje'.

Desperatozz

Legacy Member
had eigenlijk 2-0 mogen staan
turken zijn maar zwakjes en met die nattigheid gaan de zwitsers heerlijk om

ben overigens ns naar de bbc aan't kijken van in't begin
wat een verademing

de commentaar; de analyses; zonet een hattrick overzichtje van vroeger tot nu; zalig!

Romelus

Legacy Member
Thahaha:rofl: Die Turken in Gent zijn toch hilarisch ze. Beginnen ze daar weer keet te schoppen omdat er een supp van Zwitserland met een slechte pass van e turk begint te lachen:p De toeterkes blijven blijkbaar ook uit vandaag;)

Nattefrost

Legacy Member
dqve zei:
Min of meer,

Ik denk dat die penalty slecht getrapt werd vooral omwille zijn ego, het imago, ik ben de man en Ronaldo zal het hier eens gaan laten zien hoe hij deze wel niet trappen kan.
In een CL finale is daar gewoon geen tijd voor omdat het moment en het belang belangerijker zijn de het individu Ronaldo, en trap je zo'n bal met al je kwaliteiten staal hard binnen.
Want die heeft hij, enkel op dat moment dus niet in dienst van het team of eindresultaat.
Naast zijn schitterende ook een moment van zwakte bij Ronaldo.
Als Terry niet uitschuift verliezen ze daardoor de finale.
Maar het blijft gewoon een schitterende voetballer, en die hebben allemaal wel eens last van wat ego hoor alleen bij hem had dat in het verleden al zuur kunnen opbreken.
Daar hebben ze hem bij united zekers voor op de vingers getikt niet aan twijfelen, maar dan op de juiste manier natuurlijk, rekening houdend met een niet onbelangrijk en zeker imago dat hij zichzelf oplegt.
Als hij daardoor beter gaat spelen is dat ok he, veel zelfvertrouwen hebben.
Maar het kan dus ook een peperdure rekening worden en dat is de keerzijde van de diamant in dit geval Ronaldo.
En soms denk ik dat hij daar nogal snel last van heeft.
Tegen Southhampton kan dat.
Tegen de Duitsers in de Finale kan dat ook, maar zuur opbreken.
Je kent de wetten van Murphy he, awel ge moet ze maar nooit uitdagen zeg ik altijd.

Mor wat het is persoonlijke voeling daarom niet de juiste en er komen nog wedstrijden genoeg om over te diskuteren, god bless.


Vind het fantastisch voor de Zwitsers dat ze scoren, omwille de overgave.

Van overanalyseren gesproken. Die CL penalty was volgens zijn eigen "ritueel". Niks show of ego, gewoon zoals hij dat altijd doet. Alleen veel slechter. Iedereen zegt altijd maar dat dat door zijn ego kwam, volgens mij kwam het eerder gewoon door zenuwen.

tetty

Legacy Member
volderke89 zei:
Thahaha:rofl: Die Turken in Gent zijn toch hilarisch ze. Beginnen ze daar weer keet te schoppen omdat er een supp van Zwitserland met een slechte pass van e turk begint te lachen:p De toeterkes blijven blijkbaar ook uit vandaag;)

Zijn de toeterkes daar nu? :D

_DM_

Legacy Member
Flaterke van de keeper ?
Me thinks so.

Lol, die ene is kei hard aant bloeden en merkt niks.

Piejie

Legacy Member
Mako zei:
Quaresma is mss nog niet zo efficient op het hoogste niveau + Nani heeft een fantastisch hard schot.
Lol, het schot van Quaresma is echt nog een niveau hoger. Hoe die kerel kan schieten :crazy:

Sommige goals die hij al gemaakt heeft, doormiddel van zijn traptechniek, zijn echt on-ge-loof-lijk.

Razzia

Legacy Member
Waw, die Zwitserse supporters zitten daar ook maar als ne zak patatten.. Dat ze hun geliefde team eens aanmoedigen.

Mienod

Legacy Member
De Nederlanders mogen toch wel is iets doen aan de uitspraak van sommige namen.
"Seeenderos"? Bij de match van Frankrijk: "Ribeerie", etc .. ? :D

tetty

Legacy Member
Ale, belgie is niet meer alleen :D, wel spijtig voor Zwitserland natuurlijk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan